Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Sipkari werd verslagen, helaas spelen we gelijk tegen FC Branka ondanks dat we 9 linieratings beter waren. We zullen ons maar morgen moeten herstellen.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Alweer zit de random niet mee, morgen hebben we een belangrijke uitwedstrijd tegen een concurrent. Heb de contracten verlengd van de spelers die spelen, nu maar hopen dat het genoeg is voor de overwinning!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie D

Post by remedy73 »

d van den d wrote:Alweer zit de random niet mee, morgen hebben we een belangrijke uitwedstrijd tegen een concurrent. Heb de contracten verlengd van de spelers die spelen, nu maar hopen dat het genoeg is voor de overwinning!
Je bent 5 linies beter, dus uiteindelijk is het toch een ruime overwinning voor je ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

remedy73 wrote:
d van den d wrote:Alweer zit de random niet mee, morgen hebben we een belangrijke uitwedstrijd tegen een concurrent. Heb de contracten verlengd van de spelers die spelen, nu maar hopen dat het genoeg is voor de overwinning!
Je bent 5 linies beter, dus uiteindelijk is het toch een ruime overwinning voor je ;)
En daar ben ik ook heel blij mee! :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Op mijn verjaardag winnen we weer een belangrijke wedstrijd met 2 linieratings verschil. Morgen krijgen we een makkie, daarna 2 wedstrijden die lastig worden!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

XZXZX werd zoals verwacht verslagen, hierna hebben we de nummer 4 op een gelijkspel gehouden. De 3 punten voorsprong blijft behouden. Nou ontvangen we morgen de koploper, mooie kraker.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Thuis verliezen van de koploper en daarna gelijkspelen tegen een minder tegenstander. Morgen maar punten pakken tegen een hervormer.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Mijn vervanger van tijdens de vakantie heb het niet echt gedaan zoals de verwachting. Niet dat ik het hem kwalijk neem, we hebben allemaal ons eigen leven dat het belangrijkste is. Maar goed we staan nog op de derde plek met 1 punt voorsprong op de nummer 4. 2 punten voor op de nummer 4 en 5, het ligt allemaal dicht bij elkaar! De laatste twee wedstrijden zijn tegen de nummer 4 en 7, dus dat zal nog lastig en spannend gaan worden!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie D

Post by remedy73 »

d van den d wrote:Mijn vervanger van tijdens de vakantie heb het niet echt gedaan zoals de verwachting. Niet dat ik het hem kwalijk neem, we hebben allemaal ons eigen leven dat het belangrijkste is. Maar goed we staan nog op de derde plek met 1 punt voorsprong op de nummer 4. 2 punten voor op de nummer 4 en 5, het ligt allemaal dicht bij elkaar! De laatste twee wedstrijden zijn tegen de nummer 4 en 7, dus dat zal nog lastig en spannend gaan worden!
Ik zag dat mkicken van The Internationals inactief lijkt te zijn. Je mag je dus afvragen of hij je wel heeft vervangen...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Hij hield me op de hoogte van de uitslagen. In ieder geval hebben we het niet gered en eindigen we zelfs buiten de top 5. Nu ben ik bijna in staat om met dit ***spel te stoppen. Gerechtigheid was niet aan ons besteed..
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

d van den d wrote:Hij hield me op de hoogte van de uitslagen. In ieder geval hebben we het niet gered en eindigen we zelfs buiten de top 5. Nu ben ik bijna in staat om met dit ***spel te stoppen. Gerechtigheid was niet aan ons besteed..
Weet je wat, ik ga hervormen, alleen maar talentjes kopen om ze met winst te verkopen. Wellicht begin ik wel weer serieus zodra ik een mooie budget heb om te besteden.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Re: Divisie D

Post by jimman23 »

Vanaf volgend seizoen ook in D! Het zal knokken worden om het behoud, maar misschien een jeugdspeler verkopen om enkele posities te versterken. Doel is de 10e plaats of beter, we zien wel of dit realistisch is. Na ongeveer 8 matchen weten wel hoe we er voor staan.
Team FC Bruggenhof
Erik010
Coach
Posts: 44
Joined: Mon Nov 23, 2009 4:11 pm

Re: Divisie D

Post by Erik010 »

2e in D nu, nog nooit zo'n goed team bij elkaar weten te krijgen

Moet alleen nog een goede back-up CB zien te vinden, maar de transfermarkt is niks fatsoenlijks op te vinden al weken. En wat wel fatsoenlijk is gaat voor belachelijk veel geld weg
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie D

Post by rohalt »

Hier zal ik dit seizoen posten.
Ik start op de 2de plaats (wil dus zeggen, de op één na laagste klasse van de reeks, namelijk 75%).
Vorig seizoen startte ik met 72% en eindigde kampioen in E.

Ik ga voor niet minder dan promotie. Kampioen hoeft nu ook weer niet, maar we zullen het niet laten liggen als het zich voordoet.

Een aantal jonge beloftevolle spelers zullen worden verkocht en een aantal sterren worden gekocht (dat is toch alleszins te bedoeling).

Aan allen een goed seizoen. In mijn reeks 3 Belgische managers en 2 Nederlandse. Dus ook hier een beetje een BENE-kampioenschap.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie D

Post by rohalt »

Eerste match logisch gewonnen met B/C spelers.
Vandaag moest er een logische overwinning komen met ratings 131-120. Echter buiten SP gerekend, want ik als ruime beste ploeg moet 2 penalties scoren om te kunnen winnen. Echter schiet ik de eerste binnen, maar de 2de niet. Resultaat een draw!
Duur punten verlies.

Momenteel zijn er 6 ploegen die al 2 keer geen spelerskarakteristieken hebben ingevuld (alles Normaal), waarbij 1 team het desondanks uitstekend doet (omdat hij een goed team heeft).
Een 4-tal ploegen hebben al meer dan 130 als rating behaald.
Conclusie : de teams zijn iets sterker dan in E, maar een groot verschil kan je het niet echt zeggen. (Wel groot genoeg om al dan niet te promoveren, lijkt mij na 2 matchen).
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”