Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

Eerste week sluiten we af op een 5e plaats op 2 punten van de nummer 1. De eerste wedstrijd van de competitie verloren, mede door eigen toedoen (te veel agressie) tegen de leider. Daar hadden we zelf beter kunnen presenteren.

Het belooft een boeiend seizoen te worden. Een eerste waarin iedereen wel van iedereen zou kunnen winnen. Ik hoop mijn ploeg doorheen het seizoen te finetunen en te versterken.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

Verrassende overwinning met mijn B-elftal. Door enkele goede resultaten staan we voorlopig op een 3e plaats, zelfs de titel is niet eindeloos ver weg. Al zijn we toch al blij dat we in de top 5 staan. Hopelijk kunnen we onszelf blijven verbazen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

Vandaag opnieuw laten lopen om meer kans te maken op de volgende speeldag.
Logische 0-2 nederlaag tegen de leider. Door de andere resultaten sluiten we de heenronde af op een 3e plaats. Het verschil tussen promotie en plaats 8 zijn 2 punten. Ons doel blijft om niet te degraderen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

0-0 gelijkspel, jammer want we behaalden 2 LR meer dan onze tegenstander. Momenteel blijven we hangen op een 5e plaats. De accordion in de reeks trekt weer wat open en wij bevinden ons er midden in. Volgende week wacht ons dus een cruciale week die zal bepalen of we moeten kijken naar promotie of dat we een toontje lager moeten zingen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

De laatste weken krijgen we de random wat tegen ons, in afgelopen resultaten vaak de hogere LR's en geen overwinningen. Ook vanochtend 4 LR's beter en geen overwinning (ook geen gemiste penalty). Zo ondertussen een 6-tal punten laten liggen. Ik kon dus zeker zijn van promotie, maar moet nu vrezen voor mijn TOP-5 plaats. Op zich geen probleem, mijn doelstelling behaald al is een promotie wel aangenaam uiteraard.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

4/6 na de eerste 2 speeldagen.

Op de eerste speeldag waren we 4 LR beter maar geraakten we niet verder dan een 2-2 gelijkspel. Op de tweede speeldag wonnen we dan weer een moeilijke verplaatsing met 0-2. Donderdag wacht er een close game tegen een stugge tegenstander, spannend

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Na 1 week hebben de Rotterdammers welgeteld 1 puntje overgehouden. Enerzijds heb ik naar mijn doen vrij slecht gemanaged, anderszijds is mijn TS redelijk gekelderd met al die transfers. Wel ben ik zeer tevreden met de nodige aanwinsten, en verwacht ik nog genoeg punten te behalen om in ieder geval niet te degraderen.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Mister random zat ons mee de laatste 3 wedstrijden. Continu rekende ik op een gelijkspel, toch wisten we de overwinning eruit te slepen :) Met de TS dat alsmaar stijgt, begint het voor ons ook verder rooskleuriger eruit te zien.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

We hebben een perfecte week achter de rug waarbij we alle 12 punten hebben weten te pakken. Hierdoor zijn we gestegen van de 12e plek, naar de 3e :) De nummer 1 staat inmiddels wel mijlenver voor, en die zal vast nauwelijks punten verspelen. Met een jonge kern en genoeg budget om mijn selectie te versterken, lijkt mij een 3e plaats behalen om vervolgens volgend seizoen het kampioenschap te paken een reële doelstelling.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Na 15 speelrondes staan wij inmiddels op de 4e plaats. We verloren plek 3 namelijk vanwege een verliesbeurt uit tegen de koploper. Met 29 punten heb ik nu als doelstelling om in ieder geval boven de 60 punten te komen. Met een TS dat weer op niveau is, en een jonge selectie dat steeds beter wordt, zie ik dit als een gezonde doelstelling :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

Momenteel staan we er goed voor, 7 punten voor op de nummer 2. De kloof zal tegen het eind van de speelweek wel weer wat geslonken zijn. De reeks ligt dicht bij elkaar, degradatiekandidaten kunnen soms pieken en zo winnen van toppers die net wat minder zijn. Doordat de reeks zo close is, zijn er voor promotie nog steeds 8 kandidaten. Er zijn slechts 3 punten tussen plaats 2 en 7. Ben benieuwd hoe het zal aflopen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

Topper tegen nummer 2 gewonnen met 1-3. De hoge agressie van de scheidsrechter en de random was in mijn voordeel. Hij kreeg op minuut 6 meteen een rechtstreekse rode kaart. Hierdoor was zijn LR dramatisch. Ik bouw mijn voorsprong uit naar 8 punten. Het ziet er goed uit voor promotie. Hopelijk kan ik nog voldoende punten binnen halen. Maar met wat managen en mijn wedstrijden uit te kiezen moet het wel lukken om de kloof te controleren.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

We staan er zeer goed voor. Indien we maandag de 3 punten pakken is de kloof onoverbrugbaar met nummer 2 en halen we de titel in D.4 binnen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie D

Post by ward1995 »

Eerste matchbal meteen benut. We pakken de titel op ons eigen veld, voor eigen supporters in het Stade Victor Horta. Nu proberen om gerichte aankopen te doen. Enige nadeel is dat de verkoop van jeugdspelers stil gevallen is. Het behoud is ons doel in C.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie D

Post by mr charlie »

mooi!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”