Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Sep

Post by Sep »

fc de pintepakkers 2 - 2 tw2005
Roberto De Bilde 1 - 0 4'
55' 1 - 1 Roberto 'patje' Sama
56' 1 - 2 Nicky 'kopa' Verheyen
Roberto De Bilde 2 - 2 73'
3 - 4 - 3 Formation 4 - 3 - 3
Kick and rush Tactics Kick and rush
100% Style 85%
55% Agression 60%
41% Defence 48%
38% Midfield 31%
41% Attack 40%

eerder onverwacht spelen we 2-2 gelijk tegen tw2005 :D
met 2 spelers rond de 50 presteerden en na 20' werden er dat 3 nog een mooie rating gehaald
en wie scoort er? men RM die ik op RF had opgesteld en die 10 en 20 punten minder presteerd dan de rest van mijn aanval :D
en daarbij komt nog dat C.T.S. ook 2 punten liet liggen op verplaatsing bij deportivo la coruña en racingbojkes thuis tegen vlokjes
en hierdooor ben ik zo goed als zeker van de titel :D
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

Sep wrote:en hierdooor ben ik zo goed als zeker van de titel :D
proficiat ermee, en hopelijk verliezen racingbojkes morge nog 3 puntjes bij mij :D
en de 2e plaats lijkt ook al vast ingenomen door racingbojkes, dus is het enige spannende in de competitie nog de strijd voor de 3e en de 10 e plaats
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
daanvhw
Team President
Posts: 608
Joined: Wed Apr 27, 2005 1:28 pm

Post by daanvhw »

jep proficiat sep, oververdiend! :D
ik ben nu ook mathematisch zeker van het behoud, of is dat niks om
fier op te zijn? :? :lol:

gezien mijn TS en zijn thuisvoordeel vond k t gelijkspel tegen de pintepakkers best billijk :) .

het gelijkspel van de racinbojkes tegen vlokjes begrijp k ni zo goe, hij stelt z'n 2 beste spelers niet op? :shock:
tommareydt

Post by tommareydt »

Is er al iemand kampioen?

Ik moet nog 1 puntje pakken om zeker te zijn olé olé
tommareydt

Post by tommareydt »

Kwil een tussenseizoensbeker voor D-divisie spelers organiseren!!
hopelijk kom ik er aan 32!!

inschrijvingsgeld 200 000

Meld jullie hier of pm
racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Post by racingboj »

daanvhw wrote:jep proficiat sep, oververdiend! :D
ik ben nu ook mathematisch zeker van het behoud, of is dat niks om
fier op te zijn? :? :lol:

gezien mijn TS en zijn thuisvoordeel vond k t gelijkspel tegen de pintepakkers best billijk :) .

het gelijkspel van de racinbojkes tegen vlokjes begrijp k ni zo goe, hij stelt z'n 2 beste spelers niet op? :shock:
Ik zei toch dat ik wat andere spelers ging laten spelen :D . Maar ik dacht eigenlijk toch nog dat ik ging winnen, alhoewel ik 4-4-2 speelde met een minder goede ploeg. Ik was ook 10 procent beter dan vlokjes, maar ik had 40 procent minder agressie dan hem, en hij kreeg pas in de 85ste minuut een rode kaart, dus daar heb ik geen voordeel uit kunnen halen. Maar normaal had ik dus altijd gewonnen als ik met mijn beste ploeg kwam, mja nu de titel toch nie meer mogelijk is, maakt het allemaal niet zo veel meer uit he :D
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

racingboj wrote: Ik zei toch dat ik wat andere spelers ging laten spelen :D . Maar ik dacht eigenlijk toch nog dat ik ging winnen, alhoewel ik 4-4-2 speelde met een minder goede ploeg. Ik was ook 10 procent beter dan vlokjes, maar ik had 40 procent minder agressie dan hem, en hij kreeg pas in de 85ste minuut een rode kaart, dus daar heb ik geen voordeel uit kunnen halen. Maar normaal had ik dus altijd gewonnen als ik met mijn beste ploeg kwam, mja nu de titel toch nie meer mogelijk is, maakt het allemaal niet zo veel meer uit he :D
onverdiend gelijk gespeeld imo, je was beter op verdediging en op middenveld, en in totaal 10 % beter waarschijnlijk veel geluk voor vlokjes
en ik zie dat er heel de wedstrijd niet veel gebeurd en de 2 goalen zijn het laatste wat er in de wedstrijd gebeurd :lol:
racingboj wrote:Maar normaal had ik dus altijd gewonnen als ik met mijn beste ploeg kwam, mja nu de titel toch nie meer mogelijk is, maakt het allemaal niet zo veel meer uit he :D
dus kan je morgen ook wat puntjes laten liggen, uw ploeg heeft veel rust verdiend na zo'n goed seizoen :wink:
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Post by racingboj »

wannesvdh wrote:
racingboj wrote: Ik zei toch dat ik wat andere spelers ging laten spelen :D . Maar ik dacht eigenlijk toch nog dat ik ging winnen, alhoewel ik 4-4-2 speelde met een minder goede ploeg. Ik was ook 10 procent beter dan vlokjes, maar ik had 40 procent minder agressie dan hem, en hij kreeg pas in de 85ste minuut een rode kaart, dus daar heb ik geen voordeel uit kunnen halen. Maar normaal had ik dus altijd gewonnen als ik met mijn beste ploeg kwam, mja nu de titel toch nie meer mogelijk is, maakt het allemaal niet zo veel meer uit he :D
onverdiend gelijk gespeeld imo, je was beter op verdediging en op middenveld, en in totaal 10 % beter waarschijnlijk veel geluk voor vlokjes
en ik zie dat er heel de wedstrijd niet veel gebeurd en de 2 goalen zijn het laatste wat er in de wedstrijd gebeurd :lol:
racingboj wrote:Maar normaal had ik dus altijd gewonnen als ik met mijn beste ploeg kwam, mja nu de titel toch nie meer mogelijk is, maakt het allemaal niet zo veel meer uit he :D
dus kan je morgen ook wat puntjes laten liggen, uw ploeg heeft veel rust verdiend na zo'n goed seizoen :wink:
Ik heb er al aan gedacht om niet met mijn beste ploeg te komen, maar ten eerste ben ik nog niet zeker van de tweede plaats, en ten tweede zou het oneerlijk tov CTS die toch ook een heel goed seizoen achter de rug heeft. Dus ik ben morgen daar met mijn beste ploeg, alleen sommigen niet 100 moraal maar 95 :D . Dus sorry, maar normaal kunt ge ook tegen mijn serkste ploeg winnen met het thuisvoordeel.
didisvzw
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1489
Joined: Sat Apr 30, 2005 4:05 pm
Location: Harelbeke

Post by didisvzw »

een gelijkspel tegen de 7de: ik verdiende het niet om te zakken. :cry: (hoewel dat nog mathematisch niet zeker is.)

maar niet getreurd, I'll be back, stronger than ever! :lol:
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

racingboj wrote:Ik heb er al aan gedacht om niet met mijn beste ploeg te komen, maar ten eerste ben ik nog niet zeker van de tweede plaats, en ten tweede zou het oneerlijk tov CTS die toch ook een heel goed seizoen achter de rug heeft. Dus ik ben morgen daar met mijn beste ploeg, alleen sommigen niet 100 moraal maar 95 :D . Dus sorry, maar normaal kunt ge ook tegen mijn serkste ploeg winnen met het thuisvoordeel.
ik zal wel proberen te winnen,het zou idd niet eerlijk zijn tov CTS en ik zou ook niet graag hebben dat ze mij dat lapte
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

joske wrote::shock: vv wallows heeft gewonnen tegen the arbiters :shock: hierdoor wordt de titelstrijd weer wat spannender in D7!!
Ja Wallows is echt wel een sterke tegenstander!
Nuja, ik heb mijn team niet kunnen instellen en ik had zelfs een C-speler in de verdediging, maar zo kan ik altijd wel excuses opbrengen.
Ik gun het Wallows van harte en ik hoop dat hij Satters hetzelfde flikt. :D
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
joske
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1679
Joined: Tue Mar 22, 2005 1:17 pm

Post by joske »

silverblast wrote:
joske wrote::shock: vv wallows heeft gewonnen tegen the arbiters :shock: hierdoor wordt de titelstrijd weer wat spannender in D7!!
Ja Wallows is echt wel een sterke tegenstander!
Nuja, ik heb mijn team niet kunnen instellen en ik had zelfs een C-speler in de verdediging, maar zo kan ik altijd wel excuses opbrengen.
Ik gun het Wallows van harte en ik hoop dat hij Satters hetzelfde flikt. :D
ik moet ook nog tegen hem, als ik win ga ik over hem, als hij wint is hij quasi zeker van zijn derde plaats

het gaat er dus nog om spannen :lol:
Joskeisback
Teamjoske
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9286
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Post by The Internationals »

ik hoop dat ik niet degradeer :D
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
joske
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1679
Joined: Tue Mar 22, 2005 1:17 pm

Post by joske »

The Internationals wrote:ik hoop dat ik niet degradeer :D
nog 4 punten halen en dan ben je safe

en je moet nog tegen een fc team :wink:
Joskeisback
Teamjoske
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9286
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Post by The Internationals »

joske wrote:
The Internationals wrote:ik hoop dat ik niet degradeer :D
nog 4 punten halen en dan ben je safe

en je moet nog tegen een fc team :wink:
4punten zijn nog veel :wink:
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”