Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Post by kvk dries »

el stino wrote:2-3 verloren tegen een kanshebber voor de promotie. geen erg dus. zeker niet omdat het een wel zeer veredeld A-team was.
ondertussen ligt bijna heel mijn voorlinie in de lappenmand, MAAR we blijven steeds optimistisch :D
morgen weer lekker aanknopen met een overwinning. en de ptn zijn broodnodig want deze divise is onvoorspelbaar. een ploeg die vorige week nog laatste stond met 1 schamelpunt prijkt nu plots op de 10e plaats met 9ptn. :?

ook hebben we een mooie Gk aan onze neus zien voorbij gaan door een onderlinge duel tss 2 tschechen waarvan ik helaas de taal niet machtig ben om te onderhandelen. :cry:
ondertussen hebben we al een nieuw slachtoffer gevonden :P
je hebt weer verloren :? :(
Q
Team President
Posts: 514
Joined: Sun Nov 20, 2005 9:08 pm

Post by Q »

hmm verloren en sta nu in het rode...

ik had er wel rekening mee gehouden, want voor een vage reden speelde mn A team gisteren een vr, wat ik na mn weten had gewijzigd naar mn C team :?

hoop dat ik donderdag wel kan winnen, al wordt het lastig tegen de nr 2 (de meest onderschatte) maar verwacht mssn wel een glijk spel omdat ik dan mssn wel een fitte selectie heb enzo (hoop ik)
Image
Image
killerfr3@k
Team Board Member
Posts: 283
Joined: Sat Jan 29, 2005 3:40 pm
Location: lochristi

Post by killerfr3@k »

Verloren !!! Mijn team niet ingesteld...Ik was echt pist :evil: :!:

Ik moet gewoon kampioen worden !!! ... In C moet dat niet, maar in D wel ! De reeks is daar 'simpel' genoeg voor...( 2e plaats is niet voldoende ! )

Mijne dag kan echt niet meer slechter...
:arrow: SP draait niet goed...
:arrow: Stuur is van de fiets gekrakt, kon dus niet meer remmen, je kon hem gewoon in je nek leggen, dus maar vastgehouden aan enkele pinnen, mijn handen bloedde dat 'gene naam had' ( dan nog 17 km... )

Dinsdag de 17e brengt meer ongeluk dan vrijdag de 13e...

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
manager van FC Half-Life

Image
De Meest Onderschatte
Team President
Posts: 546
Joined: Sat May 27, 2006 9:12 am

Post by De Meest Onderschatte »

Q wrote:hmm verloren en sta nu in het rode...

ik had er wel rekening mee gehouden, want voor een vage reden speelde mn A team gisteren een vr, wat ik na mn weten had gewijzigd naar mn C team :?

hoop dat ik donderdag wel kan winnen, al wordt het lastig tegen de nr 2 (de meest onderschatte) maar verwacht mssn wel een glijk spel omdat ik dan mssn wel een fitte selectie heb enzo (hoop ik)
gewonnen van de harde kern..met 2-3
en ik moet morgen nog in de beker dus mijn A-eam zal -5% moraal verliezen
dan laat ik ze spelen in een vr dan hebben ze weer 100% moraal maar weer 97% fitheid..maarja ik speel thuis dat moet het compenseren
hoop op 3 punten
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

kvk dries wrote:
el stino wrote:2-3 verloren tegen een kanshebber voor de promotie. geen erg dus. zeker niet omdat het een wel zeer veredeld A-team was.
ondertussen ligt bijna heel mijn voorlinie in de lappenmand, MAAR we blijven steeds optimistisch :D
morgen weer lekker aanknopen met een overwinning. en de ptn zijn broodnodig want deze divise is onvoorspelbaar. een ploeg die vorige week nog laatste stond met 1 schamelpunt prijkt nu plots op de 10e plaats met 9ptn. :?

ook hebben we een mooie Gk aan onze neus zien voorbij gaan door een onderlinge duel tss 2 tschechen waarvan ik helaas de taal niet machtig ben om te onderhandelen. :cry:
ondertussen hebben we al een nieuw slachtoffer gevonden :P
je hebt weer verloren :? :(
:cry:
ik kan het niet meer aan :(

het zou me niks verwonderen moest ik morgen onderuit gaan in de beker tegen een f'er :?

ik snak gewoon naar het moment dat men spelers terug uit blessure zijn. en met hopelijk een extra Gk erbij binnenkort zullen we net zoals vorig seizoen alles geven in de terugronde. :twisted:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Q
Team President
Posts: 514
Joined: Sun Nov 20, 2005 9:08 pm

Post by Q »

De Meest Onderschatte wrote:
Q wrote:hmm verloren en sta nu in het rode...

ik had er wel rekening mee gehouden, want voor een vage reden speelde mn A team gisteren een vr, wat ik na mn weten had gewijzigd naar mn C team :?

hoop dat ik donderdag wel kan winnen, al wordt het lastig tegen de nr 2 (de meest onderschatte) maar verwacht mssn wel een glijk spel omdat ik dan mssn wel een fitte selectie heb enzo (hoop ik)
gewonnen van de harde kern..met 2-3
en ik moet morgen nog in de beker dus mijn A-eam zal -5% moraal verliezen
dan laat ik ze spelen in een vr dan hebben ze weer 100% moraal maar weer 97% fitheid..maarja ik speel thuis dat moet het compenseren
hoop op 3 punten
maar ik niet :lol:
Image
Image
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

toch nog kunnen winnen in de beker :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
bafkop
Team Manager
Posts: 138
Joined: Sun Feb 12, 2006 9:44 pm

Post by bafkop »

simon_nachtie wrote:Nog steeds aan kop en D25!
maa 9 okt 2006 (04:21 CET) L roquejuniors 3 - 2 prafinochi
Ik moest 2 A-spelers missen. Ik moest een B-speler instellen met 90% agr. dus gelukkig heeft hij geen rood gepakt.
din 10 okt 2006 (04:22 CET) L roquejuniors 3 - 2 FC ZALGIRIS
Tegen een zeer degelijk elftal gewonnen 8)
don 12 okt 2006 (04:23 CET) L ff poepkapelle 0 - 1 roquejuniors
Naar dit duel keek ik echt uit, omdat de manager van ff poepkapelle nog heb gevraagd om sp te spelen.
vri 13 okt 2006 (04:24 CET) L roquejuniors 1 - 1 Vlaams Legioen
Gelukkig nog een gelijkspel behaald omdat mijn A-ploeg de vorige dag 3 matchen had gespeeld.

Week 2: 10/12
Jij doet het echt wel goed daar hé in D , rechtstreeks van de E naar C :D
Merksem Dragon's
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

waarom, waarom?
7% beter en slechts een gelijkspel. dit is al de zoveelste keer dat de random tegenzit :(

ik sta zelfs op een voorlaatste plaats met 11ptn :? maar de kentering lijkt stilaan op gang te komen. morgen hebben we op papier een zwakkere tegenstander die waarvan we moeten kunnen winnen. nu maar hopen dat die random weer niet tegensteekt :x

edit:
het blijft dus tegensteken. men Lf is pas terug uit blessure en hij ligt al terug 3 dagen in de ziekenboeg :(
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
De Meest Onderschatte
Team President
Posts: 546
Joined: Sat May 27, 2006 9:12 am

Post by De Meest Onderschatte »

el stino wrote:waarom, waarom?
7% beter en slechts een gelijkspel. dit is al de zoveelste keer dat de random tegenzit :(

ik sta zelfs op een voorlaatste plaats met 11ptn :? maar de kentering lijkt stilaan op gang te komen. morgen hebben we op papier een zwakkere tegenstander die waarvan we moeten kunnen winnen. nu maar hopen dat die random weer niet tegensteekt :x

edit:
het blijft dus tegensteken. men Lf is pas terug uit blessure en hij ligt al terug 3 dagen in de ziekenboeg :(
ik wil niet doen alsof ik alles beter weet, maar als ikj jou was zou ik me laten uitschakelen in de beker :wink: geen -5% moraal of fitheid voor je A-spelers. en ja probeer eens 100% stijl



ikzelf heb Q verslagen..2-1 met 130 linieratings :D
maar morgen tegen de nr.3 uit en 3 A-geschorsten, een verloren pot dus
A-keeper geschorst: B-kan de D-niveau niet aan en daarom sparen wij nu al vanaf het begin van seizoen voor een geweldige keeper
A-CB-geschorst: maar we heben een sterke B-CB dus die kunnen wij wel goed vervangen
en B-RB gescorst: A-RB is 30 en komt terug van een lange blessure: 96% moraal en 90% fitheid :?

1 The Naked Chef 29
2 am digi ste.. 25
3 FC JEREMY 20
Last edited by De Meest Onderschatte on Thu Oct 19, 2006 3:26 pm, edited 1 time in total.
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
Geronimo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4625
Joined: Sat Dec 03, 2005 2:09 pm
Location: Belgiënland

Post by Geronimo »

Na een reeks overwinning toch nog eens een puntje behaald vandaag. :shock: positivisme alom
Image
Q
Team President
Posts: 514
Joined: Sun Nov 20, 2005 9:08 pm

Post by Q »

he dorie nog een plek gezakt, als ik zo blijf verliezen en alles tegen me blijft degradeer ik :(
Image
Image
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

De Meest Onderschatte wrote:
el stino wrote:waarom, waarom?
7% beter en slechts een gelijkspel. dit is al de zoveelste keer dat de random tegenzit :(

ik sta zelfs op een voorlaatste plaats met 11ptn :? maar de kentering lijkt stilaan op gang te komen. morgen hebben we op papier een zwakkere tegenstander die waarvan we moeten kunnen winnen. nu maar hopen dat die random weer niet tegensteekt :x

edit:
het blijft dus tegensteken. men Lf is pas terug uit blessure en hij ligt al terug 3 dagen in de ziekenboeg :(
ik wil niet doen alsof ik alles beter weet, maar als ikj jou was zou ik me laten uitschakelen in de beker :wink: geen -5% moraal of fitheid voor je A-spelers. en ja probeer eens 100% stijl
die beker maakt het niet hoor. ik heb daar altijd al gespeeld met men B-team, dus dan kan ik steeds met een fit A-team beginnen aan het 2e deel van de week. :wink:

het zit gewoon allemaal tegen. allemaal blessures van men men A-spelers, samen met geschorsten en de random die tegen zit.

btw: die 50% stijl vandaag was even een testje om te zien :) meestal verloor ik omdat ik teveel doelkansen weggeef. nu ja, met iets meer stijl hadden we vandaag mssn toch de 3ptn gepakt. :?

vanaf volgende week hoop ik weer te kunnen beschikken over een deftige aanval. :) ik maak me zelfs geen zorgen voor degradatie. (ook al staan we momenteel 15e :D ) ik weet gewoon dat die 3e plaats mogelijk is en dat ik al die ploegjes in de terugronde eens een poeppie ga laten ruiken :twisted: :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

voorbeeldje dat 50% stijl wel duidelijk kan helpen:

http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=651047

C'er uitgeschakeld in halve finale van een VrB :D
de weg ligt open naar de jackpot 8) 300.000€ is al binnen. bij winst hebben we er een bekertje bij en 600.000€ rijker :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
De Meest Onderschatte
Team President
Posts: 546
Joined: Sat May 27, 2006 9:12 am

Post by De Meest Onderschatte »

el stino wrote:
De Meest Onderschatte wrote:
el stino wrote:waarom, waarom?
7% beter en slechts een gelijkspel. dit is al de zoveelste keer dat de random tegenzit :(

ik sta zelfs op een voorlaatste plaats met 11ptn :? maar de kentering lijkt stilaan op gang te komen. morgen hebben we op papier een zwakkere tegenstander die waarvan we moeten kunnen winnen. nu maar hopen dat die random weer niet tegensteekt :x

edit:
het blijft dus tegensteken. men Lf is pas terug uit blessure en hij ligt al terug 3 dagen in de ziekenboeg :(
ik wil niet doen alsof ik alles beter weet, maar als ikj jou was zou ik me laten uitschakelen in de beker :wink: geen -5% moraal of fitheid voor je A-spelers. en ja probeer eens 100% stijl
die beker maakt het niet hoor. ik heb daar altijd al gespeeld met men B-team, dus dan kan ik steeds met een fit A-team beginnen aan het 2e deel van de week. :wink:
maar ze verliezen wel -5% moraal, wat heel veel is :wink:
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”