Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Met nog 2 speelrondes te gaan hebben we de 3e plaats veiliggesteld :) We staan inmiddels 8 punten voor op de nummer 4, dus ik kan mij 2 weken lang even roeren op de transfermarkt. Ondanks dat ik in punten gelijk sta met SV Ressegem moet ik morgen echter wel tegen de nummer 1 spelen. Daarbij reken ik zeker op een verlies, en los daarvan heb Ressegem ook een iets beter doelsaldo. Promoveren zit er dus niet in, maar het doel om boven de 60 punten te komen is behaald, en ik heb vandaag ook twee leuke spelers gekocht die het team versterken.

Ondanks een beroerde start sluit ik het seizoen positief af, en ga ik volgend seizoen vol voor de titel :D
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Op de eerste speeldag mocht ik al meteen een uitwedstrijd spelen bij Lav, een tegenstander waarmee we vorig seizoen tot tweemaal toe de punten mochten delen. Dankzij een marginaal 1 LR verschil, weten wij hierdoor het verschil te maken en met 1-2 te winnen :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Onverwachts loop ik tegen het eerste puntverlies aan, jammer want ik had graag de volle buit deze week willen pakken. Ondanks dat ik 6LR beter was, blijven we toch steken op een gelijkspel.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

En dan verlies ik de topper thuis tegen FK Tony dankzij 2 rode kaarten. Het is de tweede keer dat het erg tegenzit dit seizoen, uitgerekend tegen een team dat alles weet te winnen. Een wederom teleurstellende slot van de week, vooral een waarbij ik dat vandaag niet had verwacht. Wat het extra vervelend maakt is dat het kampioenschap totaal niet meer in eigen hand is nu ik 5 punten achter sta. Nu is het maar te hopen dat de concurrentie punten verspeelt. Verdomme man wat baal ik ervan :(
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

En wederom zit Mr Random niet mee, we zijn 4 LR beter en missen een strafchop waardoor we toch blijven steken op een gelijkspel. Ondertussen blijft de concurrent zijn punten pakken, heerlijk zo´n begin van de week :lol:
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

En het is weer eens raak, voor de 4e keer steekt MR random een stokje voor een overwinning die ik in theorie had moeten behalen. We pakken al direct rood in de 6e minuut, terwijl de 7 kaarten gewoon verdeeld hadden moeten worden. Een kleine geluk is wel dat de tegenstander in de tweede helft ook rood pakt, uiteindelijk 2 LR beter is maar we toch de punten mogen delen. Van de 11 wedstrijden zit het bij 4 totaal niet mee, en daar begin ik zo naderhand wel moedeloos van te worden. Wellicht is dit dan wel mijn meest ongelukkige eerste seizoenshelft ooit.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

MR Random is nog steeds niet klaar met mij, alweer in een cruciale wedstrijd. Bij een scheids van 22% pakken we 3 kaarten, waarcan 1 direct rood. Hierdoor behaalt Engerau 2 hogere LR, en weet hij ook een penaly erin te schieten, met als resultaat een 0-1 verlies. Van de 15 competitiewedstrijden, besloot MR random er 5 te dwarsbomen. Van die 5 wedstrijden zaten er 2 thuiswedstrijden bij tegen de nummer 1 en 2.

Hoeveel pech moet ik nog hebben? Wat heb ik in het verleden toch gedaan dat ik al die negatieve karma over mij heen krijg? De titel, of laat staan een promotie is nu ver uit zicht.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Voor het eerst dit seizoen pakken we de volle buit in een week, onder andere een sportieve revange tegen Slavoj Milhostov waar het in mijn voorgaande thuiswedstrijd niet meezat. Engerau staat nog altijd boven ons met 2 punten voorsprong, dus een promotie hebben we nog in eigen hand.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Na een rampzalig verlopen eerste seizoenshelft, begint het seizoen toch wat rooskleuriger te worden. We zitten nu in een reeks van 8 wedstrijden die we allemaal winnen, zelfs vandaag een sportieve revange uit tegen de nummer 1 FK Tony :) Of het genoeg is voor het kampioenschap betwijfel ik, want het verschil is nog steeds 6 punten en ik zie hem nog maar bij 1 wedstrijd nog wellicht punten verspelen. We staan inmiddels wel op de tweede plaats met 1 punt voorsprong, dus de promotie hebben we in eigen hand!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Het was wederom een week waarin wij 12/4 pakken, en hiermee de voorsprong op Engerau dusdanig weten te vergroten dat een promotie zo goed als zeker is geworden. Met twee eenvoudige wedstrijden en 7 punten voorsprong, zal ook de laatste wedstrijd uit tegen Engerau nergens meer om gaan. In principe is mijn doelstelling niet bereikt, want ik had de titel moeten grijpen, echter sluiten we dit seizoen in ieder geval positief af met zo'n comeback in de tweede seizoenshelft waarin ieder wedstrijd tot dusverre is gewonnen en dus toch promotie af hebben gedwongen :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3608
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie D

Post by mr charlie »

mooi
ik denk dat Tony en jij nog enkele seizoenen samen gaan promoveren :mrgreen:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

mr charlie wrote: Fri Dec 02, 2022 1:16 pm mooi
ik denk dat Tony en jij nog enkele seizoenen samen gaan promoveren :mrgreen:
Het feit dat jij een meervoudsvorm gebruikt houdt in dat ik in de A zal komen, het is een voorspelling dat ik graag uit zal zien komen :D
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Na een perfecte tweede seizoenshelft eindigen we op de tweede plaats met 78 punten. Daar waar het bij de eerste seizoenshelft alles zowat mis is gegaan, verliep het nu uitstekend met als gevolg dat de promotie veilig werd gesteld. Met 12 punten voorsprong op de nummer 3 is het een uitkomst waar ik halverwege het seizoen totaal geen rekening mee kon houden.

Los hiervan is het mijn eerste spits Albert Sesay ook gelukt topscoorder te worden met 25 goals. Net als het team had hij ook een dramatisch eerste seizoenshelft, maar wist hij met 18 goals in het tweede gedeelte van de competitie ijzersterke cijfers neer te zetten :) Leuk voor de statistieken en om terug te lezen!

Tegen de verwachting in zitten we ook nog steeds in de beker met de laatste 32 teams, dus al met al mag ik gematigd tevreden zijn op dit seizoen, met
in het bijzonder de tweede seizoenshelft :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
SC Gols
Assistant Manager
Posts: 62
Joined: Fri Jul 17, 2009 12:25 pm

Re: Divisie D

Post by SC Gols »

Afgelopen seizoen, na 1 seizoen in E, per ongeluk 2e geworden. De oorspronkelijke nummer 2 heeft de laatste paar wedstrijden alles verloren, had een voorsprong van 5 of 6 punten volgens mij. Had het niet helemaal in de gaten haha.
Na een weekje in D sta ik ook alweer 2e.... 9 uit 12. Nummer 1 heeft 10 uit 12.
Maandag tegen de nummer 3, ik heb 2 spelers met een schorsing, verwacht niet dat ik ga winnen.
FC Gols
E.14
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”