Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Post by kvk dries »

2-1 gewonnen en de 1e verliest punten waardoor we weer op gelijke hoogte komen , maar normaal gezien promoveren we niet , door de te lage TS
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

de lijn is half doorgetrokken :)
toch een mooi gelijkspel tegen de n°3. 0-0 en we waren 2% beter, jammer maar helaas

eindelijk kan de Uefa echt van start gaan.
wel een zware poule met o.a Tettekoppen, Vincent en nog een andere sterke ploeg. alle hens aan dek dus om proberen door te stoten :twisted:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Geronimo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4625
Joined: Sat Dec 03, 2005 2:09 pm
Location: Belgiënland

Post by Geronimo »

Zoals verwacht verloren tegen de voorlaatste, gevolg van het vergeten opstellen van men ploeg gisteravond waardoor men A-ploeg dusdanig verzwakt was. Geen erg want we blijven boven de degradatiestreep momenteel. Nu trug herpakken is de boodschap :!:
Image
Q
Team President
Posts: 514
Joined: Sun Nov 20, 2005 9:08 pm

Post by Q »

het wordt echt lastig om nu uit het rode te kruipen... moet echt alles op alles zetten :)
Image
Image
Joeyve
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3915
Joined: Sat Feb 25, 2006 4:35 pm
Location: Aalst

Post by Joeyve »

Q wrote:het wordt echt lastig om nu uit het rode te kruipen... moet echt alles op alles zetten :)
²
en mijn nieuw aangekochte rb is nog steeds niet op vol moraal,dus speel op die positie nu met iemand van mijn B-team want mijn andere staat op de tl..
Image
Geronimo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4625
Joined: Sat Dec 03, 2005 2:09 pm
Location: Belgiënland

Post by Geronimo »

Gewonnen van een rechtstreekse tegenstander waardoor ik nu op de zesde plaats sta. Momenteel veilig , laten we hope ndat het zo blijft. 3 Geblesseerden wel maar daar wordt aan gewerkt 8) Ook een nieuwe cm aangekocht met een al dan niet maxed eerste skill, die dus nu maxed blijkt te zijn op 67 % jammer. Maar het was een gok die een hoge VS had, nogmaals het bewijs dat dit niet altijd veel betekent integendeel.
Image
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

een mooi 4-3 thuisoverwinning tegen een rechtstreekse concurrent die 3ptn voor lag. we nestelen ons terug in de middenmoot en hopen do. en vr. de klus mooi af te maken met nog 2 overwinningen :)

in de Puma-cup zijn we ook door naar de kwartfinales door 3-1 overwinning tegen Eagles Deventer :P
straks nog de wedstrijd tegen Ouzo voor mssn een plaats in de halve finale van Purple White cup.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

we blijven gewoon verder bekeren na een 0-2 overwinning van ons B-team.
volgende tegenstander: een F'er, en het ziet ernaar uit dat dit weer een klusje wordt voor ons B-team :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

3-4 winst. we blijven in de achtervolging op de top-5 (9ptn achter) en nemen stilaan voorsprong op de degradatie. (4ptn)
morgen de topper tegen het n°1, waar we hopen een gelijkspel te behalen :)

1e wedstrijd in de Uefa gelijkgespeeld, volledig terecht volgens de linieratings. het zal een harde dobber worden om door te stoten. denk dat Tettekoppen en ik toch in een van de sterkste poules zitten :(
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Q
Team President
Posts: 514
Joined: Sun Nov 20, 2005 9:08 pm

Post by Q »

ik kan het wel vergeten, want verloren en sta 7 punten achter om uit de rode gedeelte te komen

kwam alleen omdat hij een lagere agressie speelde waardoor ik veel meer kaarten pakte en 2 rode kreeg
Image
Image
Geronimo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4625
Joined: Sat Dec 03, 2005 2:09 pm
Location: Belgiënland

Post by Geronimo »

Onverwacht verloren van een degradatiekandidaat ik sta nu het zesde met 3 punten voorsprong op de elfde dus iedereen kan nog degraderen binna in onze reeks, spannend tot het einde.. 8)
Image
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Post by EbaIba »

1 Agustina 49
2 Technotic 42
3 F. C. Steaua 40
4 FC EbaIba 37
5 S.K. Brecht 37

Top-5 D.22

Agustina 7 punten los..

Laatste week draai ik wat beter en haal 10 uit 12 laatste 4 matchen..

Achterstand van 10 op plek 2 terug naar 5..
En Technotic draait nogal wat draws en moet nog op bezoek bij Agustina..

Wordt nog spannend , ook aangezien Steaua (2x 1-0 van gewonnen) goed raait..

Brecht zal nog wegzakken ben ik bang..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Q
Team President
Posts: 514
Joined: Sun Nov 20, 2005 9:08 pm

Post by Q »

4-2 en maandag tegen de ene laatste, dat zou betekenen dat ik weer wat aansluiting krijg...

maar goed wonderen zijn de wereld nog niet uit
Image
Image
Joeyve
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3915
Joined: Sat Feb 25, 2006 4:35 pm
Location: Aalst

Post by Joeyve »

kheb eens gewonnen :lol:
sta op de 11e plaats nu..ksta wel al vrij veel achter om nog uit de degradatiezone te raken :?
maja tmaakt mij ni zoveel uit :)
Image
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

ons b-team kwam jammer genoeg net iets tekort tegen de n°1 om er een gelijkspel uit te kunnen halen. 3% slechter en 1-2 verloren.

jammer, maar de rustdag voor enkele A-spelers heeft ons geen windeieren gelegd. ze haalden het van FC De Jevedes in de Puma cup na penalties. :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”