Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie D

Post by rohalt »

Hij speelde met 65% agressie en met een rode kaart op het einde van de wedstrijd.
Jij haalt wel maar 6 gele kaarten en betere spelers en komt uit op een winstmatch.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie D

Post by raoulio »

rohalt wrote:Hij speelde met 65% agressie en met een rode kaart op het einde van de wedstrijd.
Jij haalt wel maar 6 gele kaarten en betere spelers en komt uit op een winstmatch.
Zo ja ik had niet gedacht dat hij zo agressief zou spelen. Heeft hij nog geluk met de kaartenverdeling. Gelukkig was prestatie verschil van spelers groot genoeg waardoor ik toch de betere partij was.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie D

Post by raoulio »

Ipv 134 LR haal ik 126 door 2 rode kaarten in minuut 77. Zou 8 a 9 kaarten krijgen. 3 spelers in agressierange krijgen geen gele kaart en 2 dus wel rood. Mis daarnaast nog een penalty en tegenstander die 5 LR beter is scoort beide penalties en wint met 2 doelpunten verschil...

9 punten verwacht, 4 behaald. Loopt voor geen meter :lol:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie D

Post by visje69 »

raoulio wrote:Ipv 134 LR haal ik 126 door 2 rode kaarten in minuut 77. Zou 8 a 9 kaarten krijgen. 3 spelers in agressierange krijgen geen gele kaart en 2 dus wel rood. Mis daarnaast nog een penalty en tegenstander die 5 LR beter is scoort beide penalties en wint met 2 doelpunten verschil...

9 punten verwacht, 4 behaald. Loopt voor geen meter :lol:
Net even gekeken, niet meer dan pech, want de penalty's had je moeilijk kunnen stoppen gezien ofwel willekeurig ofwel zelf verander (z'n vorige 2 eerste waren centraal). Je geluk draait wel eens hoor, zelfs de titel is nog niet onhaalbaar. Gezien het feit dat er maar 1 ploeg meer is met 9 ptn, wil dat zeggen dat veel teams tegen elkaar ptn verliezen, wat in je voordeel werkt :)
Volgende week donderdag op het veld van nr 1 is al een eerste belangrijke :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie D

Post by raoulio »

visje69 wrote:
raoulio wrote:Ipv 134 LR haal ik 126 door 2 rode kaarten in minuut 77. Zou 8 a 9 kaarten krijgen. 3 spelers in agressierange krijgen geen gele kaart en 2 dus wel rood. Mis daarnaast nog een penalty en tegenstander die 5 LR beter is scoort beide penalties en wint met 2 doelpunten verschil...

9 punten verwacht, 4 behaald. Loopt voor geen meter :lol:
Net even gekeken, niet meer dan pech, want de penalty's had je moeilijk kunnen stoppen gezien ofwel willekeurig ofwel zelf verander (z'n vorige 2 eerste waren centraal). Je geluk draait wel eens hoor, zelfs de titel is nog niet onhaalbaar. Gezien het feit dat er maar 1 ploeg meer is met 9 ptn, wil dat zeggen dat veel teams tegen elkaar ptn verliezen, wat in je voordeel werkt :)
Volgende week donderdag op het veld van nr 1 is al een eerste belangrijke :)
Ik had penalty inderdaad al op centraal ingesteld. Al heel lang achter elkaar goed ingesteld maar geen penalty tegen gekregen. Helaas had tegenstander zijn penalty nu nog gewijzigd en scoort hij er 2. Ik miste mijn willekeurige penalty helaas. Maar dit had niks uitgemaakt. De 2 vervelende rode kaarten hebben me de das omgedaan.
Morgen weer een zeer lastige pot tegen een zeer sterke ploeg en met 4 geschorste en 1 geblesseerde wordt het zeer lastig.
Maar eens kijken wat dit seizoen brengt. Ik ga in ieder geval ook eens mijn best doen voor de beker.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie D

Post by visje69 »

raoulio wrote: Ik had penalty inderdaad al op centraal ingesteld. Al heel lang achter elkaar goed ingesteld maar geen penalty tegen gekregen. Helaas had tegenstander zijn penalty nu nog gewijzigd en scoort hij er 2. Ik miste mijn willekeurige penalty helaas. Maar dit had niks uitgemaakt. De 2 vervelende rode kaarten hebben me de das omgedaan.
Morgen weer een zeer lastige pot tegen een zeer sterke ploeg en met 4 geschorste en 1 geblesseerde wordt het zeer lastig.
Maar eens kijken wat dit seizoen brengt. Ik ga in ieder geval ook eens mijn best doen voor de beker.
De beker altijd zolang mogelijk meepakken, al is het maar voor de ervaring (0,5% per match) :)
De thuismatchen zijn ook mooie extra inkomsten :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie D

Post by raoulio »

visje69 wrote:
raoulio wrote: Ik had penalty inderdaad al op centraal ingesteld. Al heel lang achter elkaar goed ingesteld maar geen penalty tegen gekregen. Helaas had tegenstander zijn penalty nu nog gewijzigd en scoort hij er 2. Ik miste mijn willekeurige penalty helaas. Maar dit had niks uitgemaakt. De 2 vervelende rode kaarten hebben me de das omgedaan.
Morgen weer een zeer lastige pot tegen een zeer sterke ploeg en met 4 geschorste en 1 geblesseerde wordt het zeer lastig.
Maar eens kijken wat dit seizoen brengt. Ik ga in ieder geval ook eens mijn best doen voor de beker.
De beker altijd zolang mogelijk meepakken, al is het maar voor de ervaring (0,5% per match) :)
De thuismatchen zijn ook mooie extra inkomsten :)
Klopt! Vind het zelfs spijtig dat ik komende woensdag nog niet hoef te spelen. :mrgreen:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie D

Post by raoulio »

Herfstkampioen dankzij 11 overwinningen op rij. 6 punten voorsprong op nummer 2 maar ik reken me nog niet rijk. Krijg nog veel lastige uitwedstrijden voor de boeg en volgende week wordt meteen een zeer zware week uit tegen nummer 5 en 6 en thuis tegen nummer 2.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie D

Post by visje69 »

raoulio wrote:Herfstkampioen dankzij 11 overwinningen op rij. 6 punten voorsprong op nummer 2 maar ik reken me nog niet rijk. Krijg nog veel lastige uitwedstrijden voor de boeg en volgende week wordt meteen een zeer zware week uit tegen nummer 5 en 6 en thuis tegen nummer 2.
Mooi zo! Begin maar al eens rond te kijken in C wat je nodig hebt om daar te overleven (of beter?)!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie D

Post by raoulio »

Gewonnen van nummer 2 en daarmee gat vergroot naar 10 punten. Er volgen echter nog genoeg lastige uitwedstrijden te beginnen met maandag maar mooi dat het gat groter is geworden na deze lastige week.

Ik heb er vertrouwen in! :mrgreen:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie D

Post by raoulio »

Spijtig, ik had vandaag weer een grote stap kunnen zetten op weg naar kampioenschap maar random zat zowel tegen op LR gebied als de kaarten. Volgende week doel om 9/12 te halen en dan komt het D bekertje niet meer in gevaar.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie D

Post by raoulio »

Na een uit overwinning op nummer 3 is kampioenschap zo goed als zeker. Gat naar nummer 2 is gestegen naar 11 punten en aangezien ik 2 van de 5 wedstrijden sowieso ga winnen kan ik niet meer worden ingehaald.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Een rode kaart pakken, desondanks 2 LR beter zijn maar toch gelijkspelen. Jammer om zo het seizoen te beginnen :(
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

d van den d wrote:Een rode kaart pakken, desondanks 2 LR beter zijn maar toch gelijkspelen. Jammer om zo het seizoen te beginnen :(
Vandaag gebeurd alweer precies hetzelfde :twisted:
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie D

Post by d van den d »

En na de derde wedstrijd pakken wij onze eerste 3 punten, vanaf nu eens de weg naar boven inzetten! :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”