Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Sex_Pistols
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8575
Joined: Mon Mar 20, 2006 12:04 pm
Location: Lotenhulle

Post by Sex_Pistols »

Den Uier wrote:
De Meest Onderschatte wrote:gewonnen met 3-2 tegen Q :D 131 linieratings gehaald, na 133 mijn beste...

1 Cercle Brugge 31
2 De Harde Kern 30
3 am digi ste.. 30
4 pannaboys 29
5 Elettro FC 26
6 Q-team 23
7 Ramblers Un.. 20
8 Kanonball A.. 17
9 FC fast bike 16
10 Whiz United 15

--------------------------------------------------------------------------------

11 aKa FC 15
12 Antares 14
13 DINQ 13
14 fc rtyne 12
15 Superdudes 6
16 FC Team 16949 0
Divisie D.26
Je bent zeer goed bezig ! Als je dit gedurende de terugronde ook nog kunt volhouden ... :wink:
onderschat hem vooral niet ;)
lol
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
De Meest Onderschatte
Team President
Posts: 546
Joined: Sat May 27, 2006 9:12 am

Post by De Meest Onderschatte »

Sex_Pistols wrote:
Den Uier wrote:
De Meest Onderschatte wrote:gewonnen met 3-2 tegen Q :D 131 linieratings gehaald, na 133 mijn beste...

1 Cercle Brugge 31
2 De Harde Kern 30
3 am digi ste.. 30
4 pannaboys 29
5 Elettro FC 26
6 Q-team 23
7 Ramblers Un.. 20
8 Kanonball A.. 17
9 FC fast bike 16
10 Whiz United 15

--------------------------------------------------------------------------------

11 aKa FC 15
12 Antares 14
13 DINQ 13
14 fc rtyne 12
15 Superdudes 6
16 FC Team 16949 0
Divisie D.26
Je bent zeer goed bezig ! Als je dit gedurende de terugronde ook nog kunt volhouden ... :wink:
onderschat hem vooral niet ;)
lol
haha :P maar ik kan tegen complimentjes :oops: ik doe wat ik moet doen en zie wel waar ik strand.. :wink:
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

Wat 'n beresaaie topic voor me, weer niemand met wie ik kan discussieren over men league .. Al 3 seizoenen zo !!
Image
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

Heb gewonnen met 1-2. Maar dat zal het zo wel zijn deze week.
DRIE cb's gekwetst op drie dagen tijd :cry: Hoe random is dat ?
En alle drie voor lange tijd (6-8-10 dagen). 1tje verkoop ik, ben al bezig om er een bij te kopen. Maar mijn TS gaat wel ineens 20% naar beneden.
Verdomme..... :evil:
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

PiRLo wrote:Wat 'n beresaaie topic voor me, weer niemand met wie ik kan discussieren over men league .. Al 3 seizoenen zo !!
laten we snel promoveren, dan komen we mssn wel bekenden tegen :lol:

da promoveren zal toch minstens voor volgend seizoen zijn zé. :P we zijn nu wel teruggekomen nu onze TS weer wat beter is, maar echt klaar voor de C is mijn team zeker nog niet.
er zitten nog een paar agressieve ketjes tussen en spelers met een te lage bp voor de C.
ik haal zelfs geen 130 linierating geloof ik :D
eens we dat hebben gaan we voor de titel

morgen tegen de n°2. na de sim eens zien hoe sterk zijn team is. we missen 2 A-spelers dus mssn gaan we gewoon voor het gelijkspel :?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
De Meest Onderschatte
Team President
Posts: 546
Joined: Sat May 27, 2006 9:12 am

Post by De Meest Onderschatte »

k ga proberen te promoveren, C.9 is echt te sterk voor me, maarja dat ik in de C gespeeld heb pakt niemand me meer af dan :wink:
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

De Meest Onderschatte wrote:k ga proberen te promoveren, C.9 is echt te sterk voor me, maarja dat ik in de C gespeeld heb pakt niemand me meer af dan :wink:
dat is waar, vraag anders eens aan Visserke hoe het daar zit in C.9 :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
De Meest Onderschatte
Team President
Posts: 546
Joined: Sat May 27, 2006 9:12 am

Post by De Meest Onderschatte »

el stino wrote:
De Meest Onderschatte wrote:k ga proberen te promoveren, C.9 is echt te sterk voor me, maarja dat ik in de C gespeeld heb pakt niemand me meer af dan :wink:
dat is waar, vraag anders eens aan Visserke hoe het daar zit in C.9 :)
ga ik gelijk doen! :P :oops:
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
Q
Team President
Posts: 514
Joined: Sun Nov 20, 2005 9:08 pm

Post by Q »

De Meest Onderschatte wrote:gewonnen met 3-2 tegen Q :D 131 linieratings gehaald, na 133 mijn beste...
ik dacht dat je veel spelers had met rode kaarten..

ik had er wel rekening mee gehouden, maar ik wou eigenlijk elk puntje mee pakken, want ga woensdag op vakantie en tja dan komt er helemaal niks meer van..
Image
Image
AzAlKmAaR
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1432
Joined: Wed Apr 27, 2005 4:53 pm
Location: Uitgeest (NL)

Post by AzAlKmAaR »

PiRLo wrote:Wat 'n beresaaie topic voor me, weer niemand met wie ik kan discussieren over men league .. Al 3 seizoenen zo !!
Bij mij hetzelfde.. Nog nooit een forummer gekend waarbij ik in de zelfde reeks zit.. En ik kan hier wel al mijn bevindingen en uitslagen neerzetten maar denk niet dat iemand dat iets interesseert :P
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

el stino wrote:
PiRLo wrote:Wat 'n beresaaie topic voor me, weer niemand met wie ik kan discussieren over men league .. Al 3 seizoenen zo !!
laten we snel promoveren, dan komen we mssn wel bekenden tegen :lol:

da promoveren zal toch minstens voor volgend seizoen zijn zé. :P we zijn nu wel teruggekomen nu onze TS weer wat beter is, maar echt klaar voor de C is mijn team zeker nog niet.
er zitten nog een paar agressieve ketjes tussen en spelers met een te lage bp voor de C.
ik haal zelfs geen 130 linierating geloof ik :D
eens we dat hebben gaan we voor de titel

morgen tegen de n°2. na de sim eens zien hoe sterk zijn team is. we missen 2 A-spelers dus mssn gaan we gewoon voor het gelijkspel :?
Werl Elstino, ook zo n pechzak die hier geen vrienden heeft :D

Kunnen wij wat analyseren eh ;)
Wel promotie is ook niet voor ons besteed, de TS is na de uitverkoop naar 17 gezakt dus het wordt omhoog werken n een 6de plaats halen ongeveer ;)
Image
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

AzAlKmAaR wrote:
PiRLo wrote:Wat 'n beresaaie topic voor me, weer niemand met wie ik kan discussieren over men league .. Al 3 seizoenen zo !!
Bij mij hetzelfde.. Nog nooit een forummer gekend waarbij ik in de zelfde reeks zit.. En ik kan hier wel al mijn bevindingen en uitslagen neerzetten maar denk niet dat iemand dat iets interesseert :P
Chot, idem voor mij, ik plaats dan 2-1 gewonnen en wie let ernaar :D Niemand, pff..
Image
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

AzAlKmAaR wrote:
PiRLo wrote:Wat 'n beresaaie topic voor me, weer niemand met wie ik kan discussieren over men league .. Al 3 seizoenen zo !!
Bij mij hetzelfde.. Nog nooit een forummer gekend waarbij ik in de zelfde reeks zit.. En ik kan hier wel al mijn bevindingen en uitslagen neerzetten maar denk niet dat iemand dat iets interesseert :P
Hier bij mij is dat ook altijd zo geweest en nu heb ik er een paar in mijn reeks maar die zijn helaas niet zo vaak aanwezig op dit forum ! Nu volg ik soms andere managers op en praat ik gewoon mee :wink:
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
AzAlKmAaR
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1432
Joined: Wed Apr 27, 2005 4:53 pm
Location: Uitgeest (NL)

Post by AzAlKmAaR »

Den Uier wrote:
AzAlKmAaR wrote:
PiRLo wrote:Wat 'n beresaaie topic voor me, weer niemand met wie ik kan discussieren over men league .. Al 3 seizoenen zo !!
Bij mij hetzelfde.. Nog nooit een forummer gekend waarbij ik in de zelfde reeks zit.. En ik kan hier wel al mijn bevindingen en uitslagen neerzetten maar denk niet dat iemand dat iets interesseert :P
Hier bij mij is dat ook altijd zo geweest en nu heb ik er een paar in mijn reeks maar die zijn helaas niet zo vaak aanwezig op dit forum ! Nu volg ik soms andere managers op en praat ik gewoon mee :wink:
Volgend jaar speel ik weer in E.. :) Hopen dat ik dan wat mensen tegenkom..
Furax
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3745
Joined: Sun Oct 30, 2005 12:56 pm
Location: Près d'Alost

Post by Furax »

PiRLo wrote:
AzAlKmAaR wrote:
PiRLo wrote:Wat 'n beresaaie topic voor me, weer niemand met wie ik kan discussieren over men league .. Al 3 seizoenen zo !!
Bij mij hetzelfde.. Nog nooit een forummer gekend waarbij ik in de zelfde reeks zit.. En ik kan hier wel al mijn bevindingen en uitslagen neerzetten maar denk niet dat iemand dat iets interesseert :P
Chot, idem voor mij, ik plaats dan 2-1 gewonnen en wie let ernaar :D Niemand, pff..
Tzelfde bij mij ze Pirlo, al zitten martinello en thomasnachtie bij mij in de reeks :)
Alias 'Sara de Vooze'
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”