Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

terry
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2066
Joined: Fri Oct 13, 2006 6:35 pm

Post by terry »

Nivram Ra wrote:Dit word wel een heel erge rampenseizoen voor mij in E ^^
12e plaats, en het word alsmaar somberder..
Is ook me eigen schuld, maar goed. Als je bewust veel winst wilt maken moet je risico's nemen.. in F kampioen spelen, zeker.. :)
Mis vanaf volgende week 2 goede CF's...
Wees blij, jij haalt tenminste nog enkele punten. :lol:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters


Jupiler-McDonalds
Nivram Ra
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1143
Joined: Tue Aug 15, 2006 10:25 am
Location: Nederland, Leiden

Post by Nivram Ra »

terry wrote:
Nivram Ra wrote:Dit word wel een heel erge rampenseizoen voor mij in E ^^
12e plaats, en het word alsmaar somberder..
Is ook me eigen schuld, maar goed. Als je bewust veel winst wilt maken moet je risico's nemen.. in F kampioen spelen, zeker.. :)
Mis vanaf volgende week 2 goede CF's...
Wees blij, jij haalt tenminste nog enkele punten. :lol:
Ok.. daar heb je gelijk in.. maja.. ik wil de top 10 nog halen :roll:
Image
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Post by b3h3moth »

Haha raar maar waar, kheb 0 TS, speel met een deel onvoltrainde jeugdspelers en toch presteert een team het om minder punten te hebben als mij :D. Ik sta 13de (15 en 16 zijn botteams)
Image
buffalo_rulez
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3210
Joined: Wed Nov 03, 2004 11:08 pm
Location: Gent

Post by buffalo_rulez »

De hervorming bij La Gantoise1 zit in zijn eindfase. De ploeg is onderverdeeld in 3 Selections (A/B/C). Selection A is de A-ploeg, Selection B en C bestaan uit talentvolle jeugdspelers (hoge headskills/hidden skill)

Momenteel staat La Gantoise1 op een degradatieplaats in D.17 . Met 7 punten op het moment staat de degradatie vast. Er zijn nog 13 matchen te gaan, dus nog 39 punten te verdienen. Om zeker te zijn van behoud zouden we dus minstens 28/39 moeten halen, een onhaalbare zaak volgens Manager Buffalo_rulez. De manager aan het woord:

Momenteel zijn we te licht voor de D reeks. Alle topspelers werden eind vorig seizoen verkocht waardoor het team niet sterk genoeg werd voor de D reeks. Verder is de Teamspirit door al de transfers gereduceerd tot 0%. Deze zal wel stijgen de komende weken, maar dat zal niet volstaan voor behoud. Bovendien is onze huidige A-ploeg nog niet in staat te concurreren met andere teams uit onze Divisie. Er zijn al enkele volwaardige spelers die volgend seizoen de ruggengraat van het team moeten vormen, maar het meerendeel van onze A-ploeg bestaat nog uit onvoltrainde talentvolle spelers.

Volgend seizoen wordt afwachten. Er zijn al enkele spelers die een globale rating hebben van 82% of hoger en de andere spelers van onze A-ploeg hebben alles in huis om dat ook te halen. Volgend seizoen is er maar 1 doelstelling en dat is kampioen spelen! We hopen dat dat zal lukken met onze huidige A ploeg. Als onze A-ploeg te licht is om kampioen te spelen zullen er extra spelers worden aangekocht. Momenteel beschikt La Gantoise1 over een budget van ruim € 145.000.000,00 en indien nodig zal er geld worden vrijgemaakt voor nieuwe jonge topspelers (85%+ <21 jaar), al hopen we dat dat niet nodig zal zijn omdat we voor elke positie minstens 2 talentvolle jeugdspelers hebben die potentieel hebben om een globale rating van 85% of hoger te behalen.

De doelstelling van La gantoise1 is om op korte termijn vanaf volgend seizoen elke keer promotie af te dwingen. We hopen dat we met deze kern vanaf volgend seizoen elk seizoen te kunnen promoveren, zodat we tegen seizoen 25 in de C reeks belanden. Tegen dan zal de ploeg bestaan uit spelers (<25) met een Bp van minstens 71, dan zal de ploeg weer doorgelicht worden en klaargestoomd worden voor de A reeks.

Het bestuur heeft er een goed oog in, de infrastructuur en het geld om een topploeg te worden is al aanwezig, nu moet de trainer en de ploeg zichzelf nog bewijzen! Het stadion heeft momenteel een capaciteit van 27.000 plaatsen. Binnen 2 seizoenen zal het stadion uitgebreid worden naar 30.000 plaatsen, het seizoen erna komen er nog 5.000 plaatsen bij zodat we in de C reeks over een stadion beschikken van 35.000 man, genoeg plaats om onze achterban (momenteel 28.000 man) van plaats te voorzien

Tot zover de visie van het bestuur en de manager
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408

Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2

Now playing: F.149
Nivram Ra
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1143
Joined: Tue Aug 15, 2006 10:25 am
Location: Nederland, Leiden

Post by Nivram Ra »

buffalo_rulez wrote:De hervorming bij La Gantoise1 zit in zijn eindfase. De ploeg is onderverdeeld in 3 Selections (A/B/C). Selection A is de A-ploeg, Selection B en C bestaan uit talentvolle jeugdspelers (hoge headskills/hidden skill)

Momenteel staat La Gantoise1 op een degradatieplaats in D.17 . Met 7 punten op het moment staat de degradatie vast. Er zijn nog 13 matchen te gaan, dus nog 39 punten te verdienen. Om zeker te zijn van behoud zouden we dus minstens 28/39 moeten halen, een onhaalbare zaak volgens Manager Buffalo_rulez. De manager aan het woord:

Momenteel zijn we te licht voor de D reeks. Alle topspelers werden eind vorig seizoen verkocht waardoor het team niet sterk genoeg werd voor de D reeks. Verder is de Teamspirit door al de transfers gereduceerd tot 0%. Deze zal wel stijgen de komende weken, maar dat zal niet volstaan voor behoud. Bovendien is onze huidige A-ploeg nog niet in staat te concurreren met andere teams uit onze Divisie. Er zijn al enkele volwaardige spelers die volgend seizoen de ruggengraat van het team moeten vormen, maar het meerendeel van onze A-ploeg bestaat nog uit onvoltrainde talentvolle spelers.

Volgend seizoen wordt afwachten. Er zijn al enkele spelers die een globale rating hebben van 82% of hoger en de andere spelers van onze A-ploeg hebben alles in huis om dat ook te halen. Volgend seizoen is er maar 1 doelstelling en dat is kampioen spelen! We hopen dat dat zal lukken met onze huidige A ploeg. Als onze A-ploeg te licht is om kampioen te spelen zullen er extra spelers worden aangekocht. Momenteel beschikt La Gantoise1 over een budget van ruim € 145.000.000,00 en indien nodig zal er geld worden vrijgemaakt voor nieuwe jonge topspelers (85%+ <21 jaar), al hopen we dat dat niet nodig zal zijn omdat we voor elke positie minstens 2 talentvolle jeugdspelers hebben die potentieel hebben om een globale rating van 85% of hoger te behalen.

De doelstelling van La gantoise1 is om op korte termijn vanaf volgend seizoen elke keer promotie af te dwingen. We hopen dat we met deze kern vanaf volgend seizoen elk seizoen te kunnen promoveren, zodat we tegen seizoen 25 in de C reeks belanden. Tegen dan zal de ploeg bestaan uit spelers (<25) met een Bp van minstens 71, dan zal de ploeg weer doorgelicht worden en klaargestoomd worden voor de A reeks.

Het bestuur heeft er een goed oog in, de infrastructuur en het geld om een topploeg te worden is al aanwezig, nu moet de trainer en de ploeg zichzelf nog bewijzen! Het stadion heeft momenteel een capaciteit van 27.000 plaatsen. Binnen 2 seizoenen zal het stadion uitgebreid worden naar 30.000 plaatsen, het seizoen erna komen er nog 5.000 plaatsen bij zodat we in de C reeks over een stadion beschikken van 35.000 man, genoeg plaats om onze achterban (momenteel 28.000 man) van plaats te voorzien

Tot zover de visie van het bestuur en de manager
Lange en goede tekst.. maar speel je niet in D?.. Sorry als ik 't fout heb :P Ik maak ook altijd lange berichten :wink:
Image
dino_001
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2409
Joined: Thu Aug 31, 2006 3:15 pm

Post by dino_001 »

Een weekje verlof geweest en alles dus op voorhand moeten instellen met dit als resultaat:

ma 17/3: 2-1 verlies
di 18/3: 3-4 verlies
do 20/3: 4-3 verlies
vrij 21/3: 2-1 winst :-) oeffff
ma 24/3: 2-1 verlies
di 25/3: 1-0 winst

Klassement
1) CSF United 49p
2) dino\'s 44p
3) St. Wange 39p
4) FC Hostivice 36p
5) KAUNAS FC 33p
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Nivram Ra
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1143
Joined: Tue Aug 15, 2006 10:25 am
Location: Nederland, Leiden

Post by Nivram Ra »

dino_001 wrote:Een weekje verlof geweest en alles dus op voorhand moeten instellen met dit als resultaat:

ma 17/3: 2-1 verlies
di 18/3: 3-4 verlies
do 20/3: 4-3 verlies
vrij 21/3: 2-1 winst :-) oeffff
ma 24/3: 2-1 verlies
di 25/3: 1-0 winst

Klassement
1) CSF United 49p
2) dino\'s 44p
3) St. Wange 39p
4) FC Hostivice 36p
5) KAUNAS FC 33p
Dat je dan toch nog 2e staat.. knap! :)

Ikzelf heb besloten dit seizoen netjes af te bouwen. Volgend seizoen beslis ik of ik op de Rush ga (dus alle spelers verkopen) of dat ik verder ga met rustig verkopen en kopen.
Image
dino_001
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2409
Joined: Thu Aug 31, 2006 3:15 pm

Post by dino_001 »

en nu moet ik proberen die 2de plaats te houden tot einde van het seizoen...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
dino_001
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2409
Joined: Thu Aug 31, 2006 3:15 pm

Post by dino_001 »

Nog maar eens een nederlaag, deze keer 0-1. Nog steeds slechte moraal b team en lage fitheid a team dat me de das blijven omdoen. Het wordt tijd dat we terug een winning reeks neerzetten.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Nivram Ra
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1143
Joined: Tue Aug 15, 2006 10:25 am
Location: Nederland, Leiden

Post by Nivram Ra »

Moet nog even volhouden.. al zak ik naar F zal mijn gehele team ruim baan moeten maken.. (zal veel spelers gaan verkopen)
Image
dino_001
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2409
Joined: Thu Aug 31, 2006 3:15 pm

Post by dino_001 »

Nog eens met 0-3 gewonnen, voelt goed om eindelijk nog eens zo te kunnen winnen. (wel tegen laatste in stand)
6p achterstand op eerste, 5p voorsprong op 3de.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
dino_001
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2409
Joined: Thu Aug 31, 2006 3:15 pm

Post by dino_001 »

4-2 gewonnen met een nieuw record linieratings 138-124 en dat terwijl mijn A-RB maar 59 presteerde en zijn max 71 is ;-)
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
terry
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2066
Joined: Fri Oct 13, 2006 6:35 pm

Post by terry »

Het hele seizoen één dikke 0, ik moet wel zeggen dat ik de zin een beetje kwijt ben en mijn ploeg nog niet één keer heb opgesteld.
Heb wel een spannende reeks trouwens.
De 12de kan mathematisch gezien nog steeds kampioen worden. :P
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters


Jupiler-McDonalds
dino_001
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2409
Joined: Thu Aug 31, 2006 3:15 pm

Post by dino_001 »

2-1 verlies met ratings 129-128, dikke pech met random want terwijl ik tweemaal geel krijg voor 1 speler met een totale agressie van 190 en mijn tegenstander ook 1 speler heeft met 2x geel terwijl hij met 5 spelers met een totale agressie tussen 210-230 speelt...
Tja, hierdoor nog maar 2p voorsprong op de derde en 4p op de vierde...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Timmyboy1
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1688
Joined: Tue Nov 14, 2006 6:51 pm

Post by Timmyboy1 »

Eerste punten in de E-divisie zijn binnen ! :lol:
Gewonnen met 4-1 tegen een team zonder manager, die is een week geleden gestopt
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”