Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Verrassend genoeg opnieuw gewonnen :D
Deze keer met 2-1. Door deze 6/6 staan we gedeeld 1ste , met nog 2 andere ploegen!
Image
Boeren!
Bistiriko
Team Board Member
Posts: 251
Joined: Wed Dec 27, 2006 4:13 pm

Re: Divisie E

Post by Bistiriko »

Ook De Travianen winnen hun tweede match met 0-1 op het veld van Praha City.
We staan nu met 4 die het maximum van de punten hebben, maar er is 1 ploeg met een beter doelpuntensaldo omdat die forfait kreeg tegen de laatste in de stand.
Hoe dan ook zijn we uitermate tevreden met de 6/6 al zijn de linieratings gezakt toch 128 (op verplaatsing).
We hopen nu nog 4 punten te kunnen pakken in de komende 2 wedstrijden en dat na het weekend onze beste speler Filimonov de ploeg naar een nog hoger niveau kan krikken.

Verder hebben ook spelers Kevin Smet (niet te verwarren met Kevin Desmet) en Krum Georgiev Gonzalez te horen gekregen dat ze de club mogen verlaten wegens het niet passen in de plannen voor de toekomst.
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Sandscorpia heeft zijn 2de overwinning van het seizoen beet, het won zijn eerste thuismatch toch met de nodige moeite met een zuinige 1-0. Linieratings waren ondanks een TS van ongeveer 80% (en met nog enkele transfers aankomend gaat die nog dalen :( ) 129, tegenover 124 van SPAR TEAM. Zo staan we nu 3de (door ons minder doelpuntensaldo), met evenveel punten als de eerste. Maar vergeleken met die andere teams zijn wij wel een pak minder... Wij hebben gewoon gedaan wat we moesten doen, 6 op 6 halen tegen rechtstreekse concurrenten. Nu in de beker gaan we met het B-team aantreden omdat die totaal niet van belang is. Donderdag gaan we alles geven dat we hebben tegen de huidige eerste (waarvan de ploeg in zijn totaliteit een niveau hoger ligt dan de onze) omdat het een thuismatch is, maar we rekenen op onze eerste nederlaag. Dat zou nog geen ramp zijn. Vrijdag moeten we dan tegen de huidige achtste in de stand. Dat team is ook een pak sterker dan ons, en opgeteld met het feit dat het een uitmatch is, geeft dat een 90% kans op een nederlaag.

Ach, 6/12 na week 1 was het doel en dat hebben we bereikt. Alles dat we nu nog pakken in deze week, is bonus. :) We gaan voluit voor het behoud, eenmaal onze TS weer stijgt moet dat lukken.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Een terecht gelijkspel zorgt voor een 7/9 en 3de plaats :)
Image
Boeren!
klenne
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1654
Joined: Thu Nov 23, 2006 10:12 pm
Location: Gelinden - Sint-truiden - België
Contact:

Re: Divisie E

Post by klenne »

sta na vannacht 1e met 7 punten :D
wel 2 matchen tegen fc-teams al gespeeld.
dus nu zullen we wel beginnen zakken.
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

3-4 verlies tegen de eerste, wat eigenlijk best hoopgevend is voor als we weer 100 TS hebben. Helaas had ik blijkbaar nog wat uitnodigingen openstaan in de pool en heeft er nog iemand snel een match aanvaard voor 14u, waardoor mijn A-team gespeeld heeft en ik morgen de volgende nederlaag mag verwachten (die zat er waarschijnlijk toch al aan te komen). 6 op 12 zal waarschijnlijk ons deel zijn en daarmee hopen we nog boven de 11de plaats te staan. Nu staan we 6de, en daar zijn we heel tevreden mee.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Opnieuw een gelijkspel(waar we weliswaar zeer tevreden mee zijn , verlies was ingecalculeerd) zorgt ervoor dat we de eerste week eindigen met een 8/12. Hierdoor komen we terecht op een 3de plaats, samen met de ploeg waar we vannacht gelijk tegen speelden. De 2 leiders behaalden een 10/12, dus die blijven we in het vizier houden. De versterking op RB zou ook een kwaliteitsinjectie moeten zijn voor het B-team, dat stilletjesaan ook voltraind geraakt. :)
Volgende week nemen we het op tegen de nummers 5,10,13,14. Een 9/12 moet zeker mogelijk zijn.

@Fikkiezero : Hahaha, je locatie valt me nu pas voor het eerst op. Ik kan zeer goed begrijpen dat je er spijt van hebt dat Oostduinkerke zover van de wonderlijke dorpen Vinkt en Lotenhulle liggen :P
Image
Boeren!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

robstje wrote: @Fikkiezero : Hahaha, je locatie valt me nu pas voor het eerst op. Ik kan zeer goed begrijpen dat je er spijt van hebt dat Oostduinkerke zover van de wonderlijke dorpen Vinkt en Lotenhulle liggen :P
Het is nog niet zo lang aangepast. Maar euh, "spijt"? :mrgreen:

Helaas een 1-0 nederlaag. Enorm zuur is dat ik toen mijn A-team gisteren speelde, voldoende linieratings haalde om vandaag in de competitie van de nummer 5 te winnen. Ach, we hebben nu 6 op 12 en staan daarmee 8ste, niet slecht. Maandag tegen een haalbare kaart, maar we moeten wel 3 geschorsten opvangen en daar zijn we niet te super in.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
fcbjorre
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4635
Joined: Tue Mar 21, 2006 9:31 pm
Location: torhout

Re: Divisie E

Post by fcbjorre »

Een 11-tal spelers staan er te koop !
Het zijn geen toppers maar er staan wel een paar spelers tussen die de moeite waard zijn voor een E-er !
http://www.soccerproject.com/spnewl_man ... rid=168940
Bruges Till I Die
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Re: Divisie E

Post by 9jantje9 »

Hallo allemaal

Iemand die zin heeft mee te doen met de agressie cup?
Er is maar een voorwaarde: Je speelt met 100 Agressie ;)
-Directe uitschakeling
-0 Euro
-8 ploegen

Grtz

http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 0#p1207190
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
klenne
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1654
Joined: Thu Nov 23, 2006 10:12 pm
Location: Gelinden - Sint-truiden - België
Contact:

Re: Divisie E

Post by klenne »

nee bedankt, te grote kans op blessures
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Vannacht moesten we aan de bak tegen SK Slavia Všešimy, een stevige kraker die 1 puntje onder ons stond, maar in principe beter is dan ons. Wij moesten daarenboven 3 basisspelers vervangen. Voor 2 hadden we een degelijke B-speler klaarstaan, maar na de verkoop van onze 2de doelman moest onze 3de doelman inspringen, met een prestatie (tgv zijn moraal) van 32.

Toch presteerden we "nog" 116 thuis, beschamend weinig maar goed, onze TS staat enorm laag en we speelden maar 55 agressie. Wonder boven wonder heeft Slavia ons waarschijnlijk onderschat, want zij presteerden nog net iets minder: 115. Het werd enorm nipt, maar uiteindelijk konden we de 3 dure punten thuishouden en zijn we ook deze week goed op weg om 6 op 12 te pakken. Uit pakten we in 2 uitmatchen 3 punten, thuis pakten we in 3 matchen 6 punten. En zo staan we heel mooi 6de in onze competitie, 4 punten boven de degradatiestreep. :)
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie E

Post by The Amazing Spicy »

Na men mooie 6de plaats vorig seizoen sta nu toch weer 11de. Vorig seizoen had ik ook een heel slechte start. Maar nu blijkt dat ik van de top 7 alleen tegen nr 3 en 4 nog niet gespeeld heb dus ik wanhoop zeker nog niet. Nu komen de gemakkelijkere ploegen en ik hoop dat ik mij snel van het behoud kan verzekeren.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Vannacht in een spannende wedstrijd met 0-1 verloren. Linieratings waren 126-127. Ergens dus wel terecht, maar wanneer ik 1'tje beter ben, speel ik meestal gelijk :P Achja, we laten onze kop niet hangen, de rest van de week moet te doen zijn om vanop de huidige 7de plaats op te klimmen naar top-5 :)
Image
Boeren!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

robstje wrote:Vannacht in een spannende wedstrijd met 0-1 verloren. Linieratings waren 126-127. Ergens dus wel terecht, maar wanneer ik 1'tje beter ben, speel ik meestal gelijk :P Achja, we laten onze kop niet hangen, de rest van de week moet te doen zijn om vanop de huidige 7de plaats op te klimmen naar top-5 :)

Bizar, je presteert (in je match) een pak beter, verliest en wordt zo 7de. Ik presteer minder, win, en wordt zo 6de. Soccerproject vertoont soms rare kronkels... :) . Maar Unitet komt er wel ;) .
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”