Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

1-0 verlies, jammer dat we onze RF niet goed konden vervangen want dan zat er een pak meer in. Nu worden we opnieuw 8ste, we staan wel nog 3 punten voor op de degradatiezone. Hopelijk kunnen we donderdag of vrijdag nog iets forceren. Daarna hoop ik alles nog wat te kunnen volgen, met de examens...al vormt SP nu in de blok al een welkome afleiding.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Deze keer wel de winst kunnen binnekapen. Op verplaatsing bij de 14de in de stand haalden we 125 linieratings ( tegen 123 voor de tegenstander) en een 1-2 overwinning :) Door die 3 punten hebben we nu 11 punten. Hierdoor staan we geklasseerd op een 6de plaats, maar het nummer 3 heeft amper 2 punten meer. Alles ligt dus nog vrij dicht bij mekaar.
Image
Boeren!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

2-1 winst thuis, terecht volgens de linieratings :) . Hier ben ik alleszins heel blij mee want zo hebben we ook deze week weer onze 6 op 12 behaald. Meer zelfs: met 12 op 24 staan we nu 5de in onze competitie! Alles ligt nog redelijk bijeen, maar we staan 5 punten voor op de degradatiezone: zolang dat verschil blijft stijgen is er geen probleem. Ook morgen is het nog een haalbare kaart, tegen de 10de in de stand, maar wel uit. Als we daar ook nog punten kunnen pakken, moeten we ons de hele volgende week waarschijnlijk geen zorgen maken over degradatie.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Een gelijkspel, dat eigenlijk verlies had moeten zijn, zorgt dat we nu op een 7de plaats terechtkomen. Vannacht wordt zwaar, we staan met 3 geschorsten.
Image
Boeren!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Verrassend maar welkom, onze overwinning van vannacht. Wel een terechte overwinning, en zo hebben we deze week 9 op 12 gehaald: doel volgende week is dus slechts een 3 op 12. Op deze manier verstevigen we zelfs uitgetekend onze knappe 5de plaats: De 6de heeft 11 punten, wij 15. We volgen daarmee op 3 punten van de nummer 4 in het klassement dus eigenlijk staan we redelijk geïsoleerd. Een vijfde plaats zou gezien onze hele smalle kern op het eind van het seizoen zowat onmogelijk moeten zijn, maar hoe langen we daar staan, hoe verder we weglopen van de degradatiezone. Die laten we inmiddels al 6 punten achter ons.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

De vrees voor puntenverlies was onterecht. Tegen een ploeg die een E-onwaardig team opstelde haalden we, ondanks 3 B-spelers, een makkelijke 0-6 overwinning. 120 linieratings behaald bij 25% agressie , hiermee ben ik redelijk tevreden :)
Zo eindigen we de week met een 7/12, wat net onder de gehoopte 9/12 ligt. Toch zijn we niet ontevreden met de huidige 5de plaats in het klassement :)
Image
Boeren!
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: Divisie E

Post by Shubunkins »

Momenteel sta ik 6e dus so far so good :)
Image
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Na 0-1 en 4-2 verlies moeten we een plaats toegeven en staan we nu 6de, op 1 punt van de vijfde plaats. Jammer, onze TS en het feit dat ons B-team niet genoeg moraal heeft ligt aan de basis van deze nederlagen, want 124 linieratings kunnen we makkelijk halen bij 100 moraal en TS.

Donderdag tegen de laatste in de stand, gelukkig hadden we die match nog tegoed. Maar 6 op 12 deze week wordt wel heel moeilijk.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Deze week hebben we na 2 wedstrijden een 3/6. Dit was de doelstelling en die is ook gehaald, tevreden dus.
De verliesmatch was tegen de 2de in de stand. Wij haalden 128 linieratings (35% agressie), de tegenstander 130 (70% agressie). Toch tevreden over de behaalde prestaties in deze match :)
De winst vannacht was tegen een ploeg uit de onderste gelederen en was dus niet erg lastig.
Nu 18 punten en een 5de plaats :)
Image
Boeren!
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Zoals verwacht gewonnen vannacht. Linieratings van 128-123 zorgden voor een terechte driepunter. Hierdoor hebben we nu 21 punten en bezetten we de 4de plaats.
Vannacht tegen leider, elk punt is een gewonnen punt.
En btw, wat is het stil in dit topic. Zijn Fikkiezero, soms Shubunkins :P en ik echt de enige forummers die in E spelen en hier iets kunnen posten ? :P
Image
Boeren!
kv t
Team Board Member
Posts: 461
Joined: Sun Jul 06, 2008 10:44 pm
Location: Turnhout City

Re: Divisie E

Post by kv t »

Eens een vraagje aan de E-ers. Hoeveel bedraagt jullie gemiddelde BP van je A-team? Ik zit nu aan een gemiddelde van 66,3 en zou eens willen weten of ik hiermee meekan in E (eerst komt nog F maar ik kijk al vooruit :P). Ik ben wel van plan om nog een paar versterkingen te kopen, een RB, CM (wrs een B-speler) & RF komen er zeker aan, maar mss ook nog een GK, CB of LM als ik deze kan vinden.
Division: G.279

Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben

Team: FC The White Caps

Image
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie E

Post by The Amazing Spicy »

kv t wrote:Eens een vraagje aan de E-ers. Hoeveel bedraagt jullie gemiddelde BP van je A-team? Ik zit nu aan een gemiddelde van 66,3 en zou eens willen weten of ik hiermee meekan in E (eerst komt nog F maar ik kijk al vooruit :P). Ik ben wel van plan om nog een paar versterkingen te kopen, een RB, CM (wrs een B-speler) & RF komen er zeker aan, maar mss ook nog een GK, CB of LM als ik deze kan vinden.
Ik zit rond de 65 dus ik denk dat je wel meekan in E. Sta nu wel 11de maar ga er alles aan doen om het behoud te verzekeren.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

0-0 tegen de eerste

linieratings van 125 -124 ok tis maar 1 verschil maar dit is al de derde keer dit seizoen dat ik beter ben en niet win. En toen het 124-124 linieratings was in een andere match ben ik wel verloren. Dit seizoen nog niks als pech gehad met de random. Ook wat blessures betreft.

Nuja met het overgrote deel van de matchen gespeeld te hebben met minder dan 85 TS, en een voorlopig gedeelde derde plaats kunnen we niet ontevreden zijn, we gaan dit seizoen nog wat het team proberen te versterken/verjongen op bepaalde posities en dan gaan we volgend seizoen voor niets minder als de titel.
Image
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Na 4-2 winst nu 1-0 verlies en zo worden we 7de op slechts 3 punten van de degradatiezone. Positiever is dat we 125 ratings haalden en dat met uiterst lage TS.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

kv t wrote:Eens een vraagje aan de E-ers. Hoeveel bedraagt jullie gemiddelde BP van je A-team? Ik zit nu aan een gemiddelde van 66,3 en zou eens willen weten of ik hiermee meekan in E (eerst komt nog F maar ik kijk al vooruit :P). Ik ben wel van plan om nog een paar versterkingen te kopen, een RB, CM (wrs een B-speler) & RF komen er zeker aan, maar mss ook nog een GK, CB of LM als ik deze kan vinden.
Mijn is 68 maar ge merkt hier toch ook al dat de sterkte van u B-ploeg een belangrijkere rol speelt dan in F/G/H
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”