Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie E

Post by The Amazing Spicy »

b3h3moth wrote:
kv t wrote:Eens een vraagje aan de E-ers. Hoeveel bedraagt jullie gemiddelde BP van je A-team? Ik zit nu aan een gemiddelde van 66,3 en zou eens willen weten of ik hiermee meekan in E (eerst komt nog F maar ik kijk al vooruit :P). Ik ben wel van plan om nog een paar versterkingen te kopen, een RB, CM (wrs een B-speler) & RF komen er zeker aan, maar mss ook nog een GK, CB of LM als ik deze kan vinden.
Mijn is 68 maar ge merkt hier toch ook al dat de sterkte van u B-ploeg een belangrijkere rol speelt dan in F/G/H
Inderdaad, mijn gemiddelde BP is dan wel maar 65% en soms minder maar dat wel het hele seizoen door. Ik presteer dus heel constant terwijl er andere teams zijn die mss pieken hebben tot 70% maar de volgende match maar 63% halen door een slechte B-ploeg, agressieve spelers, oude ploeg, ...
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Zwakke rating van 122 ( door blessures, schorsingen, ...) zorgden voor een kansloos verlies tegen de leider, die 130 haalde. Hierdoor staan we nu 5de met evenveel punten als 4de en 6de ( 21 punten.)
@kv t : Ik heb een gemiddelde BP van 67,63 ( A-team) :wink: B-team kom ik uit op 63,6, maar enkele spelers zijn nog aan het trainen en versterking is op komst :)
Image
Boeren!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Deze nacht hadden we alles op alles gezet om ondanks de lage TS het de leider in zijn eigen stadion heel lastig te maken. In een gelijkopgaande match kwamen we net na de rust middels een penalty op voorsprong, maar FC Tomasv reageerde in de 70ste minuut met de 1-1 gelijkmaker. De teams waren aan elkaar gewaagd maar in de 77ste minuut scoorde Riedewald voor Sandscorpia verrassend de 1-2, en die score veranderde niet meer! Sandscorpia gaat 3 punten pakken op het veld van de ploeg die door deze nederlaag leider-af is (en nu op 1 punt van de nieuwe leider volgt). Linieratings 128-128, wat nog maar eens bewijst dat in voetbal alles mogelijk is. Voor FC Tomasv is het de 2de nederlaag van het seizoen, de eerste thuis. Dit is toch wel een verrassing, zowel onze eigen prestatie als het feit dat dat volstaat voor de 3 punten. Ze waren hard nodig (we stonden 7de op 3 punten van de degradatiezone) maar we hadden tegen de leider wel een verlies ingecalculeerd. Nu staan we 5de (weliswaar nog steeds op 3 punten van de degradatiezone) en moeten we morgen zeker kunnen winnen van de 12de in de stand. Het behoud wordt steeds meer "mogelijk". :)
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie E

Post by The Amazing Spicy »

Vandaag gewonnen op het veld van een collega degradatiekandidaat. Hierdoor komen we voor het eerst uit de degradatiezone op ene 10de plaats. 4 punten achter de 9de in de stand en 3 op de 11de. Hopelijk kunnen we deze stek vasthouden.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

1-7 gewonnen tegen de 14de in de stand linies van 81 - 128.

We staan nog altijd gedeeld derde met 28 ptn, dat is 5 ptn achter op de nummer 1 (ook een belg overigens nl. SC NURSAIA).

Morgen is ook weer een haalbare kaart.
Image
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Simpele 1-2 winst. Nu 4de :)
Image
Boeren!
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

1-12 gewonnen tegen FC team en linieratingrecord verbroken. En mijn RF staat nu ook eerste in de topschuttersranglijst. In het klassement staan we nu alleen derde. Mooi afsluiter van de heenronde.
Image
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

2-0 verlies en zo sluiten we de heenronde jammer genoeg maar af op een 10de plaats, enigzins teleurstellend want met 21 punten hebben we er evenveel als de 11de en slechts 1 meer dan de 12de in de stand. Maandag moet er dus zeker gewonnen worden. Gelukkig ligt alles dicht bijeen en staan we ook maar 6 punten achter op de top-5.

We mochten vandaag ook een nieuwe jeugdspeler verwelkomen, enigzins agressief maar het is beter dan niets, een nieuwe LM van 18 jaar.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Bistiriko
Team Board Member
Posts: 251
Joined: Wed Dec 27, 2006 4:13 pm

Re: Divisie E

Post by Bistiriko »

5-2 winst en hiermee sluiten we de heenronde af op de 4e plaats met 1 punt achter op de nummers 1-2-3. Meteen verder promoveren zit er dus zeker in. We gaan zeker voor de top 3.

Te beginnen met een 12/12 de komende week! Ook in de topschuttersstand staan we er goed voor met een eerste plaats met 15 doelpunten en een gedeelde 2e plaats met 12 doelpunten.
De eerst volgende na deze 2 zit nog maar aan 4 daarentegen.
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

In de laatste wedstrijd van de heenronde ferm geklojood door de random. Linies van 125-125 resulteerden in een 1-0 verlies :x Hierdoor verliezen we onze 4de plaats en sluiten we de heenronde af op de 5de plaats.
1 Arsenal..London 41
2 FC SW 38
3 FC Kodl 38
4 pimpsy 29
5 FC Unitet 27
Image
Boeren!
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

robstje wrote:In de laatste wedstrijd van de heenronde ferm geklojood door de random. Linies van 125-125 resulteerden in een 1-0 verlies :x Hierdoor verliezen we onze 4de plaats en sluiten we de heenronde af op de 5de plaats.
1 Arsenal..London 41
2 FC SW 38
3 FC Kodl 38
4 pimpsy 29
5 FC Unitet 27
Heb ik dit seizoen ook al meegemaakt.

124 -124 linie en 3-2 verliezen. Volgende match 11 linie's beter, en gelijkspelen :evil:
Image
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

2-6 gewonnen. 99 - 130 linieratings, een aantal B-spelers hebben het goed gedaan, (bijna) even goed gepresteerd als A-spelers.

Morgen tegen de 2de, als wij winnen nemen we de 2de plaats over.
Image
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

3-2 winst, jammer dat de scheids zo streng was anders zaten er veel hogere ratings in. Morgen voor het eerst sinds lang nog eens met de volledige A-ploeg (wel strenge scheids) en weer een aanvaardbare TS, dus zitten er steeds hogere ratings in. We staan nu 9de, normaal met een overwinning morgen doen we een goeie zaak in dat opzicht. Donderdag de leider, en als we geen geschorsten of blessures hebben, zit er zelfs winst in...
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

GEwonnen :) en nu terug op plaats 4 :D
Image
Boeren!
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

2-1 gewonnen van de (ex-)tweede met linies van 131 - 129, terechte overwinning dus. Zit nu wel met een dilemma, ksta nu zelf 2de op 2 ptn van de eerste en met 1 punt voorsprong op de derde. Ben nu aant twijfelen of ik voor kampioen ga voor het derde seizoen op rij of toch voor de derde plaats zoals vooraf de doelstelling was.
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”