Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Beter in LR, slechts 2-2. Jammer en gemiste kans: agressie vergeten in te stellen en zo dom rood gepakt plus een geelgeschorste voor de volgende match tegen de leider. Die was haalbaar geweest, met al onze A-spelers. Nu wordt dat een zowat onmogelijk opgave maar we moeten voor elk punt gaan.

We staan voorlopig 9de, maar er kan nog veel verschuiven.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Verdomme, verdomme, verdomme, verdomme, verdomme, verdomme, verdomme, verdomme, verdomme, verdomme, verdomme. Tot zover dit (terecht) stukje vloeken. 2 linieratings beter, tegenstander die rood pakt en nog altijd maar een gelijkspel... :(
Random zit niet echt mee laatste tijd :(
En zo staan we weer 5de...
Image
Boeren!
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

2-3 gewonnen.

De eerste heeft punten laten liggen en zo staan wij nu op de eerste plaats :D.
Image
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

126 - 117 linieratings en toch maar gelijkspelen :evil: Daar gaat men eerste plaats. Is alwee de 4de keer dat de random tegenwerkt.
Image
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie E

Post by The Amazing Spicy »

Deze week heb ik mijn plaats voor volgend seizoen in E verzekerd. Met 3 overwinningen en 1 gelijkspel sta ik nu 9de met 12 punten voorsprong op nr 11 dus we kunnen zonder stress het seizoen uitdoen en mss nog voor wat verrassingen zorgen.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Deze nacht gewonnen met 2-3 en daardoor halen we deze week een uitstekende 10/12. 4de is waar we nu staan, die plaats moet minstens behouden worden. :)
Image
Boeren!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Wij waren even gezakt naar de 11de plaats, maar hebben vandaag thuis (voor het eerst voor 20.000 fans, uitverkocht! Wat een sfeer!) ons publiek getoond dat we daar niet horen. Met goeie ratings versloegen we de derde in de stand (verdiend) en zo staan we nu weer 10de. Met maandag een match tegen een FC Team in het vooruitzicht kunnen we zowel op de 3 punten rekenen als onze spelers sparen. En opeens mogen we weer vooruit kijken :) .
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Ondanks wel zeer lage agressie en 5 B-spelers zijn we uit bij het FC-team ruimer gaan winnen dan verwacht: 2-10. Dit is alleszins eens leuk voor ons doelpuntensaldo, dat zo waarschijnlijk tegen het eind van het seizoen zeker positief zal zijn. 10 goals maken, het is al een tijdje geleden maar het doet wel deugd :) . Morgen tegen de 5de in de stand, thuismatch dus eigenlijk moet er gewonnen worden, en zoals het er nu uitziet, dus zonder blessures of schorsingen, moet dat lukken.

We staan nu 9de met een hoop andere ploegen, maar die hebben een beter doelpuntensaldo (al gespeeld tegen de laatste, wij nog niet). Donderdag moeten we tegen de 7de aan de bak, vrijdag tegen de 14de.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

De random heeft me alweer liggen gehad, blessure in de 19de minuut, speler wordt vervangen door een jeugdspeler die op de bank zat, toch nog betere linieratings (130 - 132 in mijn voordeel) en toch maar weer gelijk spelen, das al de 2de keer op rij en de 5de keer dit seizoen.
Image
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Zoals verwacht met 2-3 verloren tegen de sterkere nummer 3 in de stand. Hierdoor komen we opnieuw op plaats 5 terecht :wink:
Image
Boeren!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

3-2 gewonnen van de nummer 4 of 5, ik weet het niet meer. 20.000 fans zagen ons achterkomen, om daarna op 3-1 te komen en de 3 punten vervolgens niet meer af te geven. Door deze overwinning worden we 6de, maar bizar genoeg blijven we maar 3 punten voorsprong hebben op de degradatiezone. Dat is misschien het onrealistische aan soccerproject. IRL degradeer je als je plusminus minder punten hebt dan matchen. Bij Soccerproject daarentegen win ik 11 van m'n 21 matchen en daarmee sta ik 6de, maar wel dus maar 3 punten boven de degradatiezone, waar ze 31 punten halen uit 21 matchen.

We blijven vechten voor het behoud en doordat onze TS eindelijk hersteld is, zetten we thuis steeds mooiere LR neer. De 130(+) ratings komen er stilaan weer aan.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Simpele winst tegen het nummer 13 uit het klassement. De linieratings 134 - 124 resulteerden in een 1-2 winst :) Hierdoor hebben we nu 40punten en nemen we opnieuw de 4de plaats in!
Image
Boeren!
Smiley
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4354
Joined: Mon May 01, 2006 1:01 pm
Location: Gelrode

Re: Divisie E

Post by Smiley »

b3h3moth wrote:De random heeft me alweer liggen gehad, blessure in de 19de minuut, speler wordt vervangen door een jeugdspeler die op de bank zat, toch nog betere linieratings (130 - 132 in mijn voordeel) en toch maar weer gelijk spelen, das al de 2de keer op rij en de 5de keer dit seizoen.
wat een pech dak van u al heb gelezen dit seizoen :D
Image
b3h3moth
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1808
Joined: Wed Feb 22, 2006 11:58 am
Location: Maasmechelen

Re: Divisie E

Post by b3h3moth »

Smiley wrote:
b3h3moth wrote:De random heeft me alweer liggen gehad, blessure in de 19de minuut, speler wordt vervangen door een jeugdspeler die op de bank zat, toch nog betere linieratings (130 - 132 in mijn voordeel) en toch maar weer gelijk spelen, das al de 2de keer op rij en de 5de keer dit seizoen.
wat een pech dak van u al heb gelezen dit seizoen :D
Was dat sarcastisch of serieus?

Gisteren voor het eerst terecht puntenverlies geleden. 4 spelers waren geschorst waaronder mijn volledige voorlinie, nu staan we nog altijd 2de met 3 ptn achter op de eerste. Als ik dit seizoen net ietsjes meer geluk had stond ik nu eerste, maarja helaas, we gaan voor de derde plaats gaan.
Image
Smiley
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4354
Joined: Mon May 01, 2006 1:01 pm
Location: Gelrode

Re: Divisie E

Post by Smiley »

b3h3moth wrote:
Smiley wrote:
b3h3moth wrote:De random heeft me alweer liggen gehad, blessure in de 19de minuut, speler wordt vervangen door een jeugdspeler die op de bank zat, toch nog betere linieratings (130 - 132 in mijn voordeel) en toch maar weer gelijk spelen, das al de 2de keer op rij en de 5de keer dit seizoen.
wat een pech dak van u al heb gelezen dit seizoen :D
Was dat sarcastisch of serieus?

Gisteren voor het eerst terecht puntenverlies geleden. 4 spelers waren geschorst waaronder mijn volledige voorlinie, nu staan we nog altijd 2de met 3 ptn achter op de eerste. Als ik dit seizoen net ietsjes meer geluk had stond ik nu eerste, maarja helaas, we gaan voor de derde plaats gaan.
serieus ;)
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”