Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Door de overwinning van vanmorgen zijn we nu officieel herfstkampioen. De voorsprong is na de 1-2 uitoverwinning, op de nummer 14, van vandaag gestegen tot 7 punten op de twee naaste belagers.

Morgen nog een redelijk makkelijke wedstrijd, thuis tegen de nummer 10. Dus deze zou gewoon gewonnen moeten worden. Donderdag moet ik uit naar mede-degradant van vorig seizoen. Beiden zitten we nog in de beker, dus daarin ondervinden we geen nadeel.
Prince88, proud manager of Fresh
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Gelijkspel in de topper, het werd 3-3. Hierdoor verliezen we onze leidersplaats en worden we ( gedeeld) tweede. Vannacht opnieuw zware match, winnen wordt extreem lastig door enkele schorsingen + blessures.
Image
Boeren!
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie E

Post by thomas_indahouse »

1-1 gelijkspel tegen de 3e in m'n reeks, ik speelde voor de verandering eens met m'n A team , maar met 0% agressie omdat ik zeker niet wou winnen, met dit gelijkspel ben ik wel tevreden, kost me weer niks: D
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Nieuwe topper volledig onverwacht gewonnen! We blijven 2de met 1 punt achterstand op 1ste, heel knap na deze zware 2-daagse :D
Image
Boeren!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

Sandscorpia is in zwaar weer verzeild geraakt

Het gaat niet goed met Sandscorpia. Sportief gezien loopt het voor geen meter nu manager Fikkiezero bijna niet meer op de club aanwezig is, maar financieel is het nog een pak erger gesteld. En, zoals verschillende analisten zeggen: beter gewoon degraderen om je later te herpakken, dan failliet gaan...wat definitief is. Manager Fikkiezero was - opnieuw - niet op de club aanwezig maar reageerde telefonisch. "Momenteel houd ik mij met andere zaken bezig, de trainer is speciaal aangesteld om matchen te winnen, laat hem zijn ding doen." Dat is niet naar de zin van de fans. "Waarom wordt er niet eens een talent verkocht om betere spelers te kopen, of gewoon: wanneer wordt er nog eens getransfereerd? We zijn opgeklommen tot E en weeral blijkt dit een eindstation te worden." Fikkiezero kwam ook even op de financiële kwestie terug. "Het is voor iedereen crisis, dus ook voor ons. Maar wij zijn zeker niet de enige voetbalploeg met problemen. Verscheidene clubs klagen. En ze hebben geen ongelijk. We kunnen geen sponsors meer vinden, staflonen en -cursussen swingen de pan uit qua prijs. Reken daarbij onze relatief hoge loonlast en momenteel - ik wil momenteel benadrukken - stevenen wij af op het faïllissement. Dat kan hard klinken, maar zonder actie is het zo. Gelukkig heeft de club reserves opgebouwd, maar ik had die liever anders besteed gezien."
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Volgens mij was het alles of niets bij mijn tegenstander; 4 rode kaarten :lol:
Dit resulteerde dan ook in een 1-4 winst en zo sluiten we de heenronde af met 14 gewonnen wedstrijden en 1 verloren wedstrijd in de 3e speelronde :)
Prince88, proud manager of Fresh
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Verrassend verloren tegen de nummer 12 uit de rangschikking. Linieratings van 129 - 126, verlies was dus wel terecht. Jammer dit , want zo slagen we er niet in om heenronde af te sluiten in top2.
Image
Boeren!
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

We zijn de terugronde goed begonnen door met 0-3 op het veld van de laatste te winnen. Eindelijk eens een echt klinkende overwinning ipv maar met één goal verschil winnen :)
Prince88, proud manager of Fresh
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie E

Post by thomas_indahouse »

129-130 en toch winnen, balen voor de 2e in de reeks die dit verlies zeker niet had verwacht, we gaan proberen nog wat punten te sprokkelen is de terugronde.
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie E

Post by The Amazing Spicy »

In E.19 is het superspannend. Na 2 overwinningen op rij dacht ik een goeie zaak gedaan te hebben maar ik ben geen plaats opgeschoven (nog altijd 7de) en ben nog altijd in degradatiegevaar. Het verschil tussen de nr 13 en de nr 4 bedraagt slechts 6 punten, het kan hier nog alle kanten uit. Ik hoop dat het mij wat meezit.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie E

Post by thomas_indahouse »

125-128 => logische 0-1 winst vandaag. Met 100% agressie kunnen spelen vandaag , waardoor de linieratings toch nog deftig waren voor een dinsdag!
Donderdag wordt met het B team aangetreden tegen een FC team, en vrijdag nog een match tegen de nieuwe 2e in onze divisie, we gaan natuurlijk voor de winst...: )
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Voorbije 2 dagen 2x gewonnen. Het blijft razendspannend in m'n reeks. Met 6 ploegen op 4 punten, het wordt nog een zwaar seizoen. Zeker omdat we er financieel niet echt schitterend voor staan en we elke wedstrijd verlies maken :(

1 FC Kodl 39
2 FC Unitet 38
3 se star 38
4 pimpsy 36
5 Mankovice 35
6 FC Tomik 35
Image
Boeren!
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Bij mij is het toch wat minder spannend :P
Vandaag weer een overwinning en de nummer 3 verloor, waardoor het verschil op de nummers 2 en 3 al is opgelopen tot respectievelijk 7 en 10 punten.

Overmorgen toch wel een pittige wedstrijd op het veld van de nummer 4. Hij was diegene die mij als enige punten afsnoepte in de heenronde en zoals het er nu uitziet, kan dat wel weer eens gebeuren. Blessures blijven maar komen; lange blessures van enkel a- en b-spelers :evil: Heb bijvoorbeeld maar 2 keepers, hoppa, b-keeper voor 10 dagen eruit, dus toch maar even een keepertje aangetrokken, anders wordt het wel heel erg... maar door blessures ook op de LM en CM problemen nu..

Dat wordt weer puzzelen :)
Prince88, proud manager of Fresh
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie E

Post by thomas_indahouse »

Vandaag 6-1 winst met B team tegen een FC team, we komen op 5 punten van de 10e plaats, die we tegen het einde van het seizoen zeker willen behaald hebben.
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Zoals verwachten punten verspeeld tegen de nummer 4. Hoewel ik 1 linierating beter was (133 om 134), werd het toch nog 0-0 op het veld. Hierdoor slinkt de voorsprong iets, maar nog steeds een ruime marge achter me.

Morgen spelen we thuis tegen de nummer 5. Normaal geen probleem, maar door blessures lopen er enkelen rond met een relatief lage fitheid, dus dat zo nog een klein probleem kunnen worden. Maar we gaan wel uit van winst :)
Prince88, proud manager of Fresh
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”