Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie E

Post by thomas_indahouse »

3-2 winst bij de voormalige 9e, waardoor ikzelf die plaats inpak, 133 linieratings gehaald vandaag!
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Nog net niet kampioen, het zal nog een dagje wachten zijn. Vandaag toch nog tegen de verwachtingen in makkelijk gewonnen met 1-0. De nummer 2 liet punten liggen, waardoor het verschil inmiddels is opgelopen naar 13 punten. Dus overmorgen kan het kampioenschap worden binnengehaald :)
Prince88, proud manager of Fresh
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Verdomme. Door de problemen gisteren , m'n ploeg voor vannacht niet kunnen instellen. Maandag had ik al verloren en daar is een verlies vannacht bijgekomen. Hierdoor zakken we van plaats 2 naar 4. De situatie is nog niet uitzichtloos, maar wel erg zuur :( Zeker door de financiële malaise die steeds erger wordt :|
Image
Boeren!
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Officieel kampioen na de 0-1 overwinning vandaag :D
Prince88, proud manager of Fresh
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Re: Divisie E

Post by robstje »

Congratz, Prince.
Bij FC Unitet is de crisis nu compleet. Door een nieuw verlies vallen we uit de top 5. Kans op promotie is zo goed als weg, geen geld op einde competitie en financieel zitten we al aan ( lees : onder) de grond. Weet niet direct hoe dit te herstellen
Image
Boeren!
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie E

Post by B e n »

robstje wrote:Congratz, Prince.
Bij FC Unitet is de crisis nu compleet. Door een nieuw verlies vallen we uit de top 5. Kans op promotie is zo goed als weg, geen geld op einde competitie en financieel zitten we al aan ( lees : onder) de grond. Weet niet direct hoe dit te herstellen
Verkoop die 31 jarige RB en die 32 jarige LM, dan zakt je loonkost toch al wat en je hebt er wat geld van (niet veel maar toch iets ;)).
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie E

Post by thomas_indahouse »

De 9e ook ingemaakt met 2-1, door z'n hoge agressie bij spelers moet hij met lage teamagressie spelen, wel jammer want hij heeft mooie spelers...
Morgen tegen een fc team, 3 ptn erbij , joepie!
daarna nog 3 wedstrijden, maar behoud is al bijna zeker: )
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Vandaag mocht het B-team aantreden en zich bewijzen, omdat het A-team rust kreeg vanwege andere verplichtingen.
En dit hebben ze goed gedaan; 2-0 winst :)
Prince88, proud manager of Fresh
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie E

Post by thomas_indahouse »

2-9 gaan winnen bij een fc team met de B ploeg, nu 6 punten voorsprong op 11e plaats.
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: Divisie E

Post by Fikkiezero »

robstje wrote:Congratz, Prince.
Bij FC Unitet is de crisis nu compleet. Door een nieuw verlies vallen we uit de top 5. Kans op promotie is zo goed als weg, geen geld op einde competitie en financieel zitten we al aan ( lees : onder) de grond. Weet niet direct hoe dit te herstellen
Bij Sandscorpia heeft de financiële crisis voor het eerst toegeslagen sinds het begin van de SP-carrière...maar ze heeft het meteen wel heel stevig gedaan...te stevig. Ook wij weten niet hoe we hier moeten uitraken. Er moeten contracten worden verlengd, staf aangenomen of op cursus gestuurd, en buiten de financiële zorgen is ook de degradatie een vaststaand feit. Enkele spelers mogen vertrekken, verwacht wordt dat er nog zullen volgen.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Hmm, ik heb inmiddels echt wel teveel Lf's :mrgreen:
Vanochtend een nieuwe top-Lf gekocht, voor 12.9 miljoen was dit pareltje voor mij:
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1

Dus van de 6 mogen er 4 weg; 2 staan er al op de lijst. Niet super goedkoop, maar ze hoeven dan ook niet meteen weg. Lf Nconga gaat straks wel weg als hij eenmaal voltraind is, hij zal dan ook gewoon voor 1€ op de lijst komen. Hij is nog niet helemaal voltraind en gaat tussen de 64.4 en 66.0 presteren. Houdt hem in de gaten, want hij gaat voor een spotprijs de deur uit waarschijnlijk. :P Voormalig A-Lf Vasicek zal half mei op de lijst komen naar alle waarschijnlijkheid.

We zitten inmiddels vol in de overgang om ons team in orde te krijgen voor volgend seizoen. Officieel hadden we geplanned om er eerst een seizoen te overwinteren in de D en het seizoen daarop voor promotie te gaan. Echter, door omstandigheden gaan we proberen volgend seizoen in één keer door te gaan naar de C. Dit komt onder andere omdat in seizoen 30 onder andere Lukas met zijn TSW Squad in D.12 zit, en die willen we nog even ontlopen :P Plus het feit dat mijn team over 2 seizoen ook de C wel aankan en ik graag snel weer in de top bivakkeer. Ik heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegd.

Teamspirit is inmiddels gezakt tot 78%. Er zullen misschien nog wel een paar transfers gebeuren, maar niet zo heel veel meer. Ik wil namelijk zoiezo met +80% teamspirit beginnen aan volgend seizoen.
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Leuke 5-2 overwinning vanochtend, maar dat heeft toch een zure nasmaak gekregen, aangezien mijn beste Cm voor 7 dagen in de lappenmand ligt en dus belangrijke Uefa Cup wedstrijden gaat missen.
Prince88, proud manager of Fresh
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie E

Post by The Amazing Spicy »

Voor dit seizoen zou ik tevreden geweest zijn met het behoud en we hebben ook lang juist boven de degradatiezone gestaan. Maar wat nu gebeurt tart alle verbeelding, ik sta ineens 3de met 2 punten achterstand op de 2de. Op de laatste speeldag moet ik er thuis nog tegen spelen. De stap naar D zou een mooie verrassing zijn. Alhoewel ik niet denk dat mijn ploeg er brokken zal maken ga ik de kans op promotie niet laten schieten, we zullen wel zien wat er van komt dan.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie E

Post by thomas_indahouse »

4-2 overwinning tegen de 12e thuis, 6e winst op rij ook, waardoor we behoud al verzekerd hebben.
Volgend seizoen weten we nog niet goed wat we gaan doen.
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie E

Post by Prince88 »

Vandaag punten verloren; uit bij Legia Warszawa werd het 2-2. Vandaag mocht het B-team aantreden met 2 c-spelers erbij en mede door een directe rode kaart in de 68' minuut niet echt hele hoge ratings.

Niet erg, want het doel was om te winnen in de uefa cup vandaag, en dat is gelukt :)
Prince88, proud manager of Fresh
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”