Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Gewonnen met 2-6 tegen Fc Team. Had wel mn halve B-team opgesteld, maar was vergeten mn agressie te verlagen. Hierdoor zijn 3 A-spelers geschorst voor de BELANGRIJKE wedstrijd tegen nummer 7, die 1 punt voor me staat.
Wordt spannend...
vincent
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8397
Joined: Wed Jun 22, 2005 8:21 am

Post by vincent »

Gewonnen van de nummer 2.
Sta nu 6de, omdat ik gisteren gelijk speelde. :?
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

0-0 tgn de 4e nochthans was 10% beter en speelde ik thuis, maar ja tzal de randpm geweest zijn zekers. :?
We blijven 8e maar verliezen terrein op 1 en 2. :(
Team = AC ManU (B2)
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

Donderdag topper tegen de nummer één... Khoop op winst!
FC Laguna > Trying to manage it !
Triple-M
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Fri May 26, 2006 3:19 pm

Post by Triple-M »

2-2 tegen de nummer 1. Was in de linies wel 1% beter, maar gezien de TS ben ik erg blij met het punt.

Afgelopen maandag 4-3 verloren tegen de nummer 6, deze had niet verloren moeten worden. Maar de ratings van de tegenpartij waren beter, dus ik moet niet zeuren....

Donderdag een uitwedstrijd tegen de nummer 4. Er liggen kansen omdat er een aantal spelers van hem geschorst zijn. Maar we zullen ons zeker niet rijk rekenen!

Gr Triple-M
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

1 Cobain 39
2 FC Conoco 33
3 olympiakos 31
4 FC NO DEAL 24
5 Los Angeles.. 23
6 FC Klokan 22
7 MaartenR 21
8 Willem II 21
9 rock team 20
10 De Gavers 20

--------------------------------------------------------------------------------

11 Vaticanis 18
12 Conventry 18
13 Los Napolitos 15
14 Chivas 7
15 SC Heerjansdam 4
16 H4drI4n 1
Divisie E.21

Loopt gesmeerd, vandaag 5-2 winst ;)
Image
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

gaat goed dus Cobain! :p
FC Laguna > Trying to manage it !
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

Benjamin wrote:gaat goed dus Cobain! :p
Had ik wel verwacht :)

Met u?
Image
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

PiRLo wrote:
Benjamin wrote:gaat goed dus Cobain! :p
Had ik wel verwacht :)

Met u?

E.79 ,kijkt maar ;)
FC Laguna > Trying to manage it !
sjotter
Team Manager
Posts: 174
Joined: Mon Mar 06, 2006 1:22 pm

Post by sjotter »

Triple-M wrote:2-2 tegen de nummer 1. Was in de linies wel 1% beter, maar gezien de TS ben ik erg blij met het punt.

Afgelopen maandag 4-3 verloren tegen de nummer 6, deze had niet verloren moeten worden. Maar de ratings van de tegenpartij waren beter, dus ik moet niet zeuren....

Donderdag een uitwedstrijd tegen de nummer 4. Er liggen kansen omdat er een aantal spelers van hem geschorst zijn. Maar we zullen ons zeker niet rijk rekenen!

Gr Triple-M
Ik denk wel dat je zal winnen, de ratings van mijn keepers blijven aan de lage kant en soms hebben ook andere spelers problemen met hun prestatie, toch hoop ik op een goed resultaat, en kunnen we de heenronde afsluiten met mintenst 32 en maximum 35 punten.
Starwalkers for A.

Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

Vandaag weer verloren :( Het was wel te verwachten.

Donderdag moeten we zeker winnen of we komen te dicht bij de degradatieplaatsen te staan.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Triple-M
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Fri May 26, 2006 3:19 pm

Post by Triple-M »

sjotter wrote:
Triple-M wrote:2-2 tegen de nummer 1. Was in de linies wel 1% beter, maar gezien de TS ben ik erg blij met het punt.

Afgelopen maandag 4-3 verloren tegen de nummer 6, deze had niet verloren moeten worden. Maar de ratings van de tegenpartij waren beter, dus ik moet niet zeuren....

Donderdag een uitwedstrijd tegen de nummer 4. Er liggen kansen omdat er een aantal spelers van hem geschorst zijn. Maar we zullen ons zeker niet rijk rekenen!

Gr Triple-M
Ik denk wel dat je zal winnen, de ratings van mijn keepers blijven aan de lage kant en soms hebben ook andere spelers problemen met hun prestatie, toch hoop ik op een goed resultaat, en kunnen we de heenronde afsluiten met mintenst 32 en maximum 35 punten.
Je hebt een goed team, maar idd zou je best een Keeper van in de 80% kunnen gebruiken! Hopen dat je jeugdkeeper in die richting komt!!
Wel leuk dat er eindelijk iemand van E.67 op het Forum is :lol: :lol: :lol:
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sjotter
Team Manager
Posts: 174
Joined: Mon Mar 06, 2006 1:22 pm

Post by sjotter »

Ja, een geluk dat ik die jeugdige keeper heb (en zeker 80% wordt), anders mocht ik nog wat extra geld uitgeven aan een deftige keeper.
Er zijn ook nog andere posities waar versterking nodig is, maar op dit moment moet ik het doen met de spelers die ik heb, ik had dan ook nooit gedacht 4e staan als je ziet op welke positie mijn reeksgenoot van vorig seizoen staat (F.C Chico).
Starwalkers for A.

Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
Murmman
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1063
Joined: Fri Feb 11, 2005 9:19 am

Post by Murmman »

Na vele seizoenen trouwe dienst, is mijn A team dit seizoen voor het eerst zonder mijn spits Liviu Teklak in de gelederen begonnen.
Wij zijn hem zeer dankbaar voor de bewezen prestaties.
Hij heeft ons meerdere malen naar promotie geleidt terwijl de rest van het team er nog niet klaar voor was. En jammer genoeg voor hem is het team dit jaar heel sterk, en is het kampioenschap binnen handbereik. We staan voor de lastige keuze om sommige spelers te verkopen voor veel geld, talenten halen, en waarschijnlijk dan weer degraderen. Om een jaar later weer te promoveren. Of gewoon door te blijven voetballen, af en toe wat verkopen, en kijken hoe hoog we komen.

Liviu Teklak:
Liviu Teklak is een kleine doch kopsterke spits(koppen 99) Die in zijn carierre 2 keer kampioen is geworden, en 4 keer topschutter. Door zijn vele doelpunten heeft hij het team Murmers naar een hoger plan gebracht.
Jammer genoeg moesten wij enkele jaren geleden al afscheid nemen van zijn maatje Yves Dragutinovic, die jammer genoeg al met pensioen is. Het eerste seizoen dat die 2 samen speelden, vonden de rechtsvoor en spits elkaar telkens weer. Ze scoorden dat seizoen in F186 dan ook respectievelijk 54 en 56 keer. Yves was wel zo vriendelijk om Liviu te feliciteren met zijn topschuttersbokaal, en zo zou later blijken, niet zijn laatste. Ondertussen is Liviu Teklak nog van grote waarde voor het team met perfecte invalbeurten en zijn 100% ervaring. In het 2de doet hij spelritme op, en laat ook nog geregeld van zich horen door 34 doelpunten in 29 oefenwedstrijden. In totaal heeft hij 278 keer het net laten bollen in 422 wedstrijden. hij kreeg daarin 146 gele en 6 rode kaarten.
Doelstelling: Dit seizoen 100 oefenwedstrijden te spelen zodat hij het voor elkaar krijgt om de ultieme prestatie te leveren door 100x te scoren in een seizoen.

Heeft iemand een sparringspartner nodig om zijn B team op vol moraal te houden?
Liefst G-tjes, omdat de rest van het team van Liviu niet zijn niveau heeft, en hij de magistrale grens wel wil halen
Neem contact op met: Murmgoal!
Ervaren manager van een onervaren team

Ex manager van:Murmers


Doel Seizoen 44: Kampioen H42.
Doel Seizoen 45: Kampioen G14.
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

Morgen.. topperrrr


moet tegen de eerste :)

Klassement
1 The Glory 37
2 FC Laguna 36
3 Bachuter 27
4 AC Sparta P.. 26
5 Panzuni Soccer 23
6 jefkesstars 21
7 daltoncrackers 21
8 Killeri 20
9 Sporto 20
10 skywalkers 16

--------------------------------------------------------------------------------

11 AUDI A4 1.8.. 15
12 Batrinii 13
13 Sporting 3 12
14 Phoenix CT 9
15 fc colombes 9
16 SV ZulteWar.. 6
Divisie E.79
FC Laguna > Trying to manage it !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”