Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

We zijn weer een aantal dagen verder. Op dit moment staan we op de 4e plek. Er is bovendien een top 4 aan het ontstaan die zich mengen in de strijd om promotie, waar wij deel uit van maken. Er wordt stiekem gehoopt op een tweede plek, maar een plek in de top 5 zou zeker ook al super zijn!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Ondanks dat wij 3e staan, zijn de bovenste promotie plaatsen niet meer haalbaar naar mijn idee. Bovendien heeft de nummer 6 maar 3 punten achterstand. De 3e plek is nu onze hoofddoel geworden. De komende 2 wedstrijden zijn wat dat betreft, van levensbelang. Bovendien zijn we begonnen met het versterken van de selectie, en spelers in te wisselen voor diegene die in onze agressiemarge passen. Dit klinkt als een mooie uitdaging waar ik heel graag in wil gaan slagen :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

d van den d wrote:Ondanks dat wij 3e staan, zijn de bovenste promotie plaatsen niet meer haalbaar naar mijn idee. Bovendien heeft de nummer 6 maar 3 punten achterstand. De 3e plek is nu onze hoofddoel geworden. De komende 2 wedstrijden zijn wat dat betreft, van levensbelang. Bovendien zijn we begonnen met het versterken van de selectie, en spelers in te wisselen voor diegene die in onze agressiemarge passen. Dit klinkt als een mooie uitdaging waar ik heel graag in wil gaan slagen :)
Goed bezig!
Ik zie inderdaad dat je laatste aankopen telkens binnen de 30-40 range vallen. Je zal zien dat op middellange termijn dat je daar de vruchten zal van plukken!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Gelukkig komen mijn voorspellingen niet altijd uit en heeft de nummer 2 tot mijn verbazing, veel punten laten liggen. Nu staan wij juist op de 2e plek. Maar niks is zeker, we staan qua punten gelijk met de nummer 3 en 4. Bovendien hebben we nog een aantal lastige wedstrijden, waaronder de kraker tegen de nummer 1. Promotie zou echt ideaal zijn, dus we gaan er vol voor :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

We hebben het voor elkaar! :D Winst tegen de nummer 1! Maar we moeten niet te vroeg gaan juichen, er zijn nog zeker 2 heel belangrijke wedstrijden, en beide zijn deze week. Weet ik die te winnen, dan is promotie zo goed als zeker.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Balen, we lopen 4 punten mis deze week, promotie kunnen wij wel vergeten. Al is de 3e plek nog zeker haalbaar, bovendien hebben we onze eerste doelstelling hartstikke behaald door niet te degraderen! Toch is het jammer, want we hadden met een beetje meer geluk zelfs kampioen kunnen worden. Dit seizoen nog goed afsluiten en volgend seizoen kampioen worden!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

d van den d wrote:Balen, we lopen 4 punten mis deze week, promotie kunnen wij wel vergeten. Al is de 3e plek nog zeker haalbaar, bovendien hebben we onze eerste doelstelling hartstikke behaald door niet te degraderen! Toch is het jammer, want we hadden met een beetje meer geluk zelfs kampioen kunnen worden. Dit seizoen nog goed afsluiten en volgend seizoen kampioen worden!
Taak 1: Zo snel mogelijk je agressies op elkaar afstemmen. Dan kan je agressiever spelen, wat al snel meerdere LR scheelt en je dus automatisch ook meer punten haalt :)
Want bv je gelijkspel deze week was enkel te wijten aan je niet-homogene agressies. Als je die wel op orde had kon je makkelijk 30-40 agressie hoger spelen en dan had je die match wellicht gewonnen :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

visje69 wrote:
d van den d wrote:Balen, we lopen 4 punten mis deze week, promotie kunnen wij wel vergeten. Al is de 3e plek nog zeker haalbaar, bovendien hebben we onze eerste doelstelling hartstikke behaald door niet te degraderen! Toch is het jammer, want we hadden met een beetje meer geluk zelfs kampioen kunnen worden. Dit seizoen nog goed afsluiten en volgend seizoen kampioen worden!
Taak 1: Zo snel mogelijk je agressies op elkaar afstemmen. Dan kan je agressiever spelen, wat al snel meerdere LR scheelt en je dus automatisch ook meer punten haalt :)
Want bv je gelijkspel deze week was enkel te wijten aan je niet-homogene agressies. Als je die wel op orde had kon je makkelijk 30-40 agressie hoger spelen en dan had je die match wellicht gewonnen :)
Daar ben ik mij zeker van bewust, het probleem alleen is dat er haast niks te halen valt op de TL. Ondanks dat ik het elke dag goed in de gaten houd :/ Dus mocht er iermand zijn die af wil van een jonge topper met agressie tussen 30 en 40. Contact me :D
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie E

Post by rohalt »

Zelfde ratings voor mij en ik zoek ook al meer dan 2 seizoenen naar valabele A-spelers die maar niet komen.
Had beter rating 80% gekozen, daar zijn er nu al 2 seizoenen aan een stuk massa's van.
Had zelfs even overwogen om naar die ratings over te schakelen, maar deed het niet.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

rohalt wrote:Zelfde ratings voor mij en ik zoek ook al meer dan 2 seizoenen naar valabele A-spelers die maar niet komen.
Had beter rating 80% gekozen, daar zijn er nu al 2 seizoenen aan een stuk massa's van.
Had zelfs even overwogen om naar die ratings over te schakelen, maar deed het niet.

Het ding is wel, als die voor jou niet komen, komen ze voor niemand, dus dan strijd je wel met gelijke wapens. 1 van de redenen dat die hogere agressies mss meer voorkomen is volgens mij door de hogere prijzen de laatste seizoenen. Die spelers zijn goedkoper, worden gekocht en doorverkocht. De anderen zodanig duur dat mensen ze houden
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

Als ik nog eens herstart bouw ik mijploeg van 80 tot 95. Mijn huidige ervaringen leren dat je een veel grotere agressie marge aankan bij hogere agressie. Ben gestart met eng denken rond 85 maar mijn huidige ploeg wijkt daar behoorlijk van af zonder al te grote problemen.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

mr charlie wrote:Als ik nog eens herstart bouw ik mijploeg van 80 tot 95. Mijn huidige ervaringen leren dat je een veel grotere agressie marge aankan bij hogere agressie. Ben gestart met eng denken rond 85 maar mijn huidige ploeg wijkt daar behoorlijk van af zonder al te grote problemen.
Logisch hé. Een speler met 4 agressie heeft maar de helft zoveel kans om geel te krijgen als een speler met 8 agressie. 84 en 88 is echter verwaarloosbaar :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Ondanks een dramatisch laatste week waarbij we maar 3 gehaald hebben, is het toch gelukt het seizoen af te sluiten op de 3e plek. De focus ligt nu op het versterken van het team, agressiemarge in orde te krijgen om vervolgens voor het kampioenschap te gaan.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Ondanks dat de ts naar de helft is gezakt dankzij de vele transfers, halen wij wel gewoon de volle buit deze week. Dit weekend en de rest van de komende tijd spelen we een hoop friendlies om de TS weer zsm omhoog te krijgen. Verder krijg ik het idee dat de strijd om de titel zal gaan tussen ons de fk Fana. Op een mooi seizoen :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

d van den d wrote:Ondanks dat de ts naar de helft is gezakt dankzij de vele transfers, halen wij wel gewoon de volle buit deze week. Dit weekend en de rest van de komende tijd spelen we een hoop friendlies om de TS weer zsm omhoog te krijgen. Verder krijg ik het idee dat de strijd om de titel zal gaan tussen ons de fk Fana. Op een mooi seizoen :)
Als je nu al de volle buit pakt, wordt je los kampioen eens je TS op niveau is. Ga ervoor!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”