Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

ward1995 wrote: Thu Mar 10, 2022 9:01 am 1-2 overwinning tegen ‘de haan’.

9/9 in de terugronde. Staan nu 7 punten boven degradatie (en 7 punten van een 9e plaats). Morgen wellicht de eerste verliespunten in de terugronde door schorsingen en blessures.

Ik ben wel een beetje verbaasd dat ‘de haan’, slechts op een 14e plek staat. Haalt nochtans gelijkaardige LR’s als andere teams en heeft een lage gemiddelde agressie. Maar verliest steeds met zeer nipte cijfers.
héhé TS is duidelijk beter
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

mr charlie wrote: Thu Mar 10, 2022 9:08 am
ward1995 wrote: Thu Mar 10, 2022 9:01 am 1-2 overwinning tegen ‘de haan’.

9/9 in de terugronde. Staan nu 7 punten boven degradatie (en 6 punten van een 9e plaats). Morgen wellicht de eerste verliespunten in de terugronde door schorsingen en blessures.

Ik ben wel een beetje verbaasd dat ‘de haan’, slechts op een 14e plek staat. Haalt nochtans gelijkaardige LR’s als andere teams en heeft een lage gemiddelde agressie. Maar verliest steeds met zeer nipte cijfers.
héhé TS is duidelijk beter
Inderdaad :D al haalde ik in de heenronde ook 6/9. De tegenstander waar tegen ik verloor in de heenronde heeft nu de terugwedstrijd laten lopen. De marges zijn alleszins geruststellender en moet minder risico's nemen. Het ziet er goed uit.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

1-2 nederlaag.

We verliezen thuis van het nummer 4 in het klassement. Logisch, gezien we geen beschikbare CM hadden. Had daarop dan beslist om geen risico's te nemen voor de volgende wedstrijd en zo met 0 agressie te spelen. MUNTENI is nu onze eerste achtervolger, zij speelden tegen de laatste in de stand en hielden de 3 punten thuis. Onze voorsprong bedraagt nu 6 punten.

In de heenronde haalden we in week twee een 4 op 12. Hier hoop ik op zijn minst 6/12 van te maken en stiekem hoop ik op nog wat meer.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

3-6 overwinning.

We speelden tegen nummer 9. Onze tegenstander mistte verschillende spelers en moest met een noodelftal beginnen aan de wedstrijd. Hierdoor was het geen probleem dat ook bij ons enkele basisspelers geschorst waren. Dat zorgde voor een boeiende wedstrijd. De kloof met nummer 11 is nu 9 punten.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

3-2 overwinning.

Een overwinning tegen het nummer 5 van de competitie. De kloof met nummer 11 bedraagt nu 12 punten. Behoud lijkt vrijwel een zekerheid.
Indien we deze vorm kunnen aanhouden kunnen we zelfs proberen omhoog te kijken.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Tomverveld
Team President
Posts: 583
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie E

Post by Tomverveld »

Succes nog even de laatste wedstrijden.
Hopelijk lukt het je om iets hoger te komen nog!
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

Tomverveld wrote: Tue Mar 15, 2022 4:31 pm Succes nog even de laatste wedstrijden.
Hopelijk lukt het je om iets hoger te komen nog!
Dankjewel! Op zich maakt het me niet super veel uit, wil gewoon veilig binnenkomen en nog paar keer testen tegen de topteams om te kijken wat er mogelijk is volgend seizoen. Indien mogelijk wil ik ook nog graag enkele transfers doen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

mr charlie wrote: Thu Mar 10, 2022 9:08 am
ward1995 wrote: Thu Mar 10, 2022 9:01 am 1-2 overwinning tegen ‘de haan’.

9/9 in de terugronde. Staan nu 7 punten boven degradatie (en 7 punten van een 9e plaats). Morgen wellicht de eerste verliespunten in de terugronde door schorsingen en blessures.

Ik ben wel een beetje verbaasd dat ‘de haan’, slechts op een 14e plek staat. Haalt nochtans gelijkaardige LR’s als andere teams en heeft een lage gemiddelde agressie. Maar verliest steeds met zeer nipte cijfers.
héhé TS is duidelijk beter
TS is 100%! Eindelijk...

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

1-3 overwinning.

We winnen tegen ACS Msec, deze week nemen we 9/9 en winnen we vlot van onze tegenstanders. Morgen ontvangen we de hekkensluiter van onze reeks, een 12/12 zit er dus aan te komen. Onze voorsprong op nummer 11 bedraagt nu 12 punten. Ondertussen naderen we ook op de nummers 8 en 9. FCST (8) en Corvinul Hunedoara (9) nemen het morgen tegen elkaar op. De kans bestaat dus dat we morgen al een plaatsje stijgen in het klassement.

Betreft de titelrace ligt de rankschikking opnieuw helemaal open, Evil leek afstand genomen te hebben van de concurrentie maar in het onderling duel met nummer 2 namen ze te weinig risico waardoor ze een verliespartij moesten optekenen. Kan ik scherprechter worden? Volgende week neem ik het namelijk op tegen de top 3 van onze reeks. Vermits ik ondertussen een potentiële LR van +-130 kan halen wil ik mij volgende week meten in deze opeenvolgende duels, dit ter voorbereiding van volgend seizoen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

1-0 overwinning.

Door de overwinning sluiten we deze speelweek af met een 12/12. Door de testperiode van volgende speelweek speelden we vandaag op 0 agressie. Dit was voldoende voor de zege. We stijgen ondertussen ook op de ranking naar plek 9. Volgende week wordt een boeiende week waar ik vol spanning naar uitkijk.

In het verhaal voor behoud: Om mathematisch zeker te zijn dienen we in de komende 7 wedstrijden nog 6 punten te pakken, op voorwaarde dat de huidige degradanten het maximum van de punten nemen. We zijn dus nog niet mathematisch zeker, maar het voelt wel alsof het al binnen is.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

1-0 verlies

Had besloten om toch maar met 0 agressie te spelen in functie van de volgende wedstrijden. Dat ik dan maar met 1-0 verlies is een positief beeld. Ondertussen besloten om enkele versterkingen nog te zoeken op de transfermarkt. Hiervoor moet ik wel eerst plaats maken in mijn kern.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

promotie is mathematisch zeker
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

mr charlie wrote: Tue Mar 22, 2022 8:39 am promotie is mathematisch zeker
Proficiat!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Tomverveld
Team President
Posts: 583
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie E

Post by Tomverveld »

Gefeliciteerd!
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

mr charlie wrote: Tue Mar 22, 2022 8:39 am promotie is mathematisch zeker
Proficiat! D lijkt me ook al in orde :D

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”