Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

Tomverveld wrote: Mon Apr 12, 2021 4:12 pm Succes Ward. Wat is je doelstelling voor dit seizoen?
Op dit moment probeer ik zo veel mogelijk uit mijn kern te halen. Ik hoop stelselmatig transfers te doen zodat ik continue kan spelen en groeien. Mijn jeugdcentrum is nog niet ultramodern vanaf dat het geval is kan het voor mij pas echt starten.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie E

Post by Tomverveld »

Heren,
Zouden jullie mijn wedstrijd van afgelopen nacht eens willen analyseren.
Volgens SPINFO had ik hem kunnen winnen. Maar heb 3 rode kaarten gekregen??
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3606
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

Tomverveld wrote: Tue Apr 13, 2021 7:19 am Heren,
Zouden jullie mijn wedstrijd van afgelopen nacht eens willen analyseren.
Volgens SPINFO had ik hem kunnen winnen. Maar heb 3 rode kaarten gekregen??
als ik je agressie bereken met je opgestelde spelers, wedstrijd agressie 80 en scheids 55 had je 9.6 gele kaarten
ofwel 10 gele kaarten
deze zijn ook alle 10 gevallen, want een direct rode kaart is een gele die bij 1% direct rood is en dus pech, deze beschouw ik niet in deze analyse.

in je ploeg zijn er 2 absoluut niet inpassen in je agressierange, spelers met 42, 67 agressie
dus stel dat je de kaarten perfect zou verdelen zou je dus maar 9 gele kaarten aankunnen
je ziet dat deze spelers ook geen geel hebben, dit is een kans, geen absolute zekerheid

als je strenger zou zijn dan zou je kunnen stellen dat je range nog vrij hoog is
76-90 is behoorlijk ruim, hoe lager je agressie hoe nauwer je range best is.
het blijft een beetje random maar je ziet dat je meest agressieve rood (86/88%) nemen en je minst agressieve geen geel (76)

advies
als ik heel snel naar je ploeg kijk zie ik vooral spelers tussen 80-90 agressie, dit lijkt me een goede range en zou ik nog zoveel mogelijk verder naar werken
zeker minder agressieve keeper en spelers onder de 75% passen hier minder in.
een keeper tegen de 100% zou prima zijn
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

Vandaag 2-3 verloren. Jammer, maar was wel te verwachten ik had gehoopt dat hij wat meer (rode) kaarten zou nemen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

0-1 overwinning. Morgen lijkt verlies weer onafwendbaar, ik denk er aan om het te laten lopen (enkel morgen). Spelers met een lager moraal te laten spelen en 0 agressie te nemen om zo maandag alles op alles te zetten, schorsingen maken dan niet uit, dinsdag volgt een SP-team. Dus is winst dan sowieso een feit.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie E

Post by Tomverveld »

mr charlie wrote: Tue Apr 13, 2021 8:06 am
Tomverveld wrote: Tue Apr 13, 2021 7:19 am Heren,
Zouden jullie mijn wedstrijd van afgelopen nacht eens willen analyseren.
Volgens SPINFO had ik hem kunnen winnen. Maar heb 3 rode kaarten gekregen??
als ik je agressie bereken met je opgestelde spelers, wedstrijd agressie 80 en scheids 55 had je 9.6 gele kaarten
ofwel 10 gele kaarten
deze zijn ook alle 10 gevallen, want een direct rode kaart is een gele die bij 1% direct rood is en dus pech, deze beschouw ik niet in deze analyse.

in je ploeg zijn er 2 absoluut niet inpassen in je agressierange, spelers met 42, 67 agressie
dus stel dat je de kaarten perfect zou verdelen zou je dus maar 9 gele kaarten aankunnen
je ziet dat deze spelers ook geen geel hebben, dit is een kans, geen absolute zekerheid

als je strenger zou zijn dan zou je kunnen stellen dat je range nog vrij hoog is
76-90 is behoorlijk ruim, hoe lager je agressie hoe nauwer je range best is.
het blijft een beetje random maar je ziet dat je meest agressieve rood (86/88%) nemen en je minst agressieve geen geel (76)

advies
als ik heel snel naar je ploeg kijk zie ik vooral spelers tussen 80-90 agressie, dit lijkt me een goede range en zou ik nog zoveel mogelijk verder naar werken
zeker minder agressieve keeper en spelers onder de 75% passen hier minder in.
een keeper tegen de 100% zou prima zijn
Bedankt voor je analyse.
Op dit moment werk ik naar een team tussen de 80%-90% agressie. Hiervoor moet ik nog een aantal transfers doen. Hierin heb je zeker gelijk, maar ben op dit moet hard aan het werken aan TS. Op het moment dat deze weer boven de 90% is gaan de eerste spelers er weer op.

Mijn GK is een geval apart. Ik heb een goede vervanger klaarstaan, maar deze is nog jong en haalt nog niet de juiste vorm. Hij is wel 84% met een hoge agressie.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

Vandaag 0-1 gewonnen bij de mede-promovendus, we blijven steken op plaats 5 maar met wat meeval stijgen we in de laatste wedstrijden van de heenronde nog wat plaatsen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

We mogen opnieuw een 0-1 overwinning opschrijven. We staan ondertussen op de 3e plaats. Tot mijn verbazing sta ik zelfs gelijk met plaats 2, promotie zou een optie kunnen zijn. Hoewel ik denk dat mijn team hier niet klaar voor is, maar we zullen zien welke versterkingen we nog kunnen halen.

Ondertussen is ons jeugdcentrum bijna volledig uitgebouwd waardoor we deze ‘bron van inkomsten’ in de toekomst ook kunnen gebruiken.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

Call me mister 1-0, opnieuw een overwinning met het kleinste verschil. We staan ook iets steviger op die 3e plaats. We kunnen dus weer wat tijd maken om te handelen en wat transfers te doen en dus de kern een beetje op te kuisen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

4-0 overwinning tegen Jungcelpap Sturovo een degradatieploeg. Geen risico genomen met schorsingen en met 0 agressie gespeeld. We stijgen ook naar een tweede plaats. Morgen speelt de nummer 1 tegen nummer 4, moest dat resultaat in mijn voordeel zijn ga ik proberen er voor te gaan, alhoewel ik eerder geneigd ben om voor plaats 3 te gaan.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3606
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

ward1995 wrote: Thu May 06, 2021 8:13 am 4-0 overwinning tegen Jungcelpap Sturovo een degradatieploeg. Geen risico genomen met schorsingen en met 0 agressie gespeeld. We stijgen ook naar een tweede plaats. Morgen speelt de nummer 1 tegen nummer 4, moest dat resultaat in mijn voordeel zijn ga ik proberen er voor te gaan, alhoewel ik eerder geneigd ben om voor plaats 3 te gaan.
persoonlijk ga ik altijd over als de kans zich voordoet, ook al ben je plaats 2
volgend seizoen heb je mss een mega pech seizoen als je zou willen overgaan
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

Vandaag een rekenfout gemaakt. Dacht zelf 123 linies te halen. Daar waar de tegenstander volgens SP-info 118 zou halen. Ik dacht veilig te zitten en dat ik geen risico’s diende te nemen (en dus met 0 agressie kon spelen). Jammer genoeg maar 120 linies en de tegenstander die 123 LR uit zijn hoed tovert. 0-1 verlies en we zakken naar plaats 3

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

1-1 tegen de nummer 1, ben eens voluit gegaan. Achteraf gezien kon ik wat minder risico nemen. Nu heb ik 7 :!: geschorsten voor de volgende wedstrijd :mrgreen:

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3606
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

ward1995 wrote: Tue May 11, 2021 2:06 pm 1-1 tegen de nummer 1, ben eens voluit gegaan. Achteraf gezien kon ik wat minder risico nemen. Nu heb ik 7 :!: geschorsten voor de volgende wedstrijd :mrgreen:
mijn persoonlijk record van geschorsten is 12 voor een liga wedstrijd
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

mr charlie wrote: Tue May 11, 2021 2:41 pm
ward1995 wrote: Tue May 11, 2021 2:06 pm 1-1 tegen de nummer 1, ben eens voluit gegaan. Achteraf gezien kon ik wat minder risico nemen. Nu heb ik 7 :!: geschorsten voor de volgende wedstrijd :mrgreen:
mijn persoonlijk record van geschorsten is 12 voor een liga wedstrijd
:lol: :lol: :lol: Hoe doe je dat? Ik dacht je maar maximum 11 kaarten kon pakken?

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”