Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

2-2 gelijkspelen en een strafschop missen terwijl ik 6 LR beter was. Mijn vaste strafschopnemer heeft zijn schieten skill ook nog op 95% staan. Heel erg zuur, vervelend en jammer dat het zo moet lopen, want mijn concurrent blijft ook gewoon alles winnen.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

d van den d wrote:2-2 gelijkspelen en een strafschop missen terwijl ik 6 LR beter was. Mijn vaste strafschopnemer heeft zijn schieten skill ook nog op 95% staan. Heel erg zuur, vervelend en jammer dat het zo moet lopen, want mijn concurrent blijft ook gewoon alles winnen.
Tip: Zet je penalty's altijd op willekeurig, tenzij je van je tegenstander door scouting zeker weet dat hij z'n instellingen nooit wijzigt en dat je weet hoe z'n penaltyinstellingen zijn. Dat kan je weten door bv te kijken hoe hij ze trapt. Trapt hij z'n eerste altijd op dezelfde plaats (standaard hoog of laag rechts dacht ik), dan weet je dat hij z'n instellingen nooit wijzigt. Enige dat je dan nog moet doen is nakijken waar hij dan z'n laatste penalty tegenkreeg en dan scoor je gegarandeerd.
Indien je dat niet kan zien of niet wil scouten --> Willekeurig :)

Trouwens die penalty telt als een doelpunt dus in feite had je 3-2 gewonnen maar door die penalty speel je gelijk :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

visje69 wrote:
d van den d wrote:2-2 gelijkspelen en een strafschop missen terwijl ik 6 LR beter was. Mijn vaste strafschopnemer heeft zijn schieten skill ook nog op 95% staan. Heel erg zuur, vervelend en jammer dat het zo moet lopen, want mijn concurrent blijft ook gewoon alles winnen.
Tip: Zet je penalty's altijd op willekeurig, tenzij je van je tegenstander door scouting zeker weet dat hij z'n instellingen nooit wijzigt en dat je weet hoe z'n penaltyinstellingen zijn. Dat kan je weten door bv te kijken hoe hij ze trapt. Trapt hij z'n eerste altijd op dezelfde plaats (standaard hoog of laag rechts dacht ik), dan weet je dat hij z'n instellingen nooit wijzigt. Enige dat je dan nog moet doen is nakijken waar hij dan z'n laatste penalty tegenkreeg en dan scoor je gegarandeerd.
Indien je dat niet kan zien of niet wil scouten --> Willekeurig :)

Trouwens die penalty telt als een doelpunt dus in feite had je 3-2 gewonnen maar door die penalty speel je gelijk :)
Ik had ze al op willekeurig staan, het is dus vette pech :(
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

d van den d wrote:
visje69 wrote:
d van den d wrote:2-2 gelijkspelen en een strafschop missen terwijl ik 6 LR beter was. Mijn vaste strafschopnemer heeft zijn schieten skill ook nog op 95% staan. Heel erg zuur, vervelend en jammer dat het zo moet lopen, want mijn concurrent blijft ook gewoon alles winnen.
Tip: Zet je penalty's altijd op willekeurig, tenzij je van je tegenstander door scouting zeker weet dat hij z'n instellingen nooit wijzigt en dat je weet hoe z'n penaltyinstellingen zijn. Dat kan je weten door bv te kijken hoe hij ze trapt. Trapt hij z'n eerste altijd op dezelfde plaats (standaard hoog of laag rechts dacht ik), dan weet je dat hij z'n instellingen nooit wijzigt. Enige dat je dan nog moet doen is nakijken waar hij dan z'n laatste penalty tegenkreeg en dan scoor je gegarandeerd.
Indien je dat niet kan zien of niet wil scouten --> Willekeurig :)

Trouwens die penalty telt als een doelpunt dus in feite had je 3-2 gewonnen maar door die penalty speel je gelijk :)
Ik had ze al op willekeurig staan, het is dus vette pech :(
Geen pech, gebrekkige scouting. Maar goed we moeten het niet erger maken dan het is, op jouw niveau is dat niet zo belangrijk, je wint de league toch wel hoor :)
Maar op het hoogste niveau zijn dat de details die het verschil maken. Ik kon net op 2 minuten vaststellen dat z'n eerste penalty altijd hoog rechts gaat. Hij past ze dus niet aan. Z'n laatste penalty tegen was eveneens hoog rechts. Had je daar ingesteld had je vanmorgen gewonnen :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Daar heb je zeker een punt, voor mij dus een leermoment.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Morgen de wedstrijd tegen onze enige Nederlandse tegenstander, Nop's Heroes! Zo te zien is het een slapende reus aangezien ze ooit in de A hebben gespeeld. Dat maakt het leuker om het tegen zo'n oudgediende te mogen opnemen :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

d van den d wrote:Morgen de wedstrijd tegen onze enige Nederlandse tegenstander, Nop's Heroes! Zo te zien is het een slapende reus aangezien ze ooit in de A hebben gespeeld. Dat maakt het leuker om het tegen zo'n oudgediende te mogen opnemen :)
2 dec 2006 14 Nop's Heroes werd kampioen in divisie A (zonder promotie).
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie E

Post by remedy73 »

d van den d wrote:Morgen de wedstrijd tegen onze enige Nederlandse tegenstander, Nop's Heroes! Zo te zien is het een slapende reus aangezien ze ooit in de A hebben gespeeld. Dat maakt het leuker om het tegen zo'n oudgediende te mogen opnemen :)
Nopppp slaapt inderdaad al een tijdje. Een topper van weleer...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

remedy73 wrote:
d van den d wrote:Morgen de wedstrijd tegen onze enige Nederlandse tegenstander, Nop's Heroes! Zo te zien is het een slapende reus aangezien ze ooit in de A hebben gespeeld. Dat maakt het leuker om het tegen zo'n oudgediende te mogen opnemen :)
Nopppp slaapt inderdaad al een tijdje. Een topper van weleer...
Hij slaapt zeker, zet spelers neer die zeer lage LR behaalden vandaag. Hierdoor win ik met 5-1.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Het is duidelijk dat ik mijn agressiemarge nog steeds niet in orde heb. Nu ik vandaag maar liefst 3 rode kaarten pak is de laatste druppel gevallen. 100% agressie is helaas een doodsteek op dit moment.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

d van den d wrote:Het is duidelijk dat ik mijn agressiemarge nog steeds niet in orde heb. Nu ik vandaag maar liefst 3 rode kaarten pak is de laatste druppel gevallen. 100% agressie is helaas een doodsteek op dit moment.
Met je agressierange is niks mis moet ik zeggen. Ik probeer die binnen de 10% te houden. Feit is wel, hoe lager je agressierange, hoe belangrijker dat de marge klein is.
Vanmorgen is gewoon brute pech. Feit is wel dat je elke match een berekening moet doen en dan rekenen naar het aantal kaarten dat je zal krijgen.
Stel dat je met 50% agressie vandaag slechts 5-6 kaarten had gekregen maar toch nog pakweg 6-7LR beter was geweest, had je dat beter gedaan.
Als ik met 100% agressie 10+ LR beter ben, ga ik altijd minder agressief spelen :) Want niet alleen heb je minder kans op rode kaarten in de match, je zal ook minder snel geschorsten hebben :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie E

Post by raoulio »

Exact wat visje zegt. Botte pech dat je 3 rode kaarten krijgt. Agressierange van je team wellicht nog wat aanscherpen in de toekomst.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

ik heb een excel gemaakt waar ik mijn ploeg uit spinfo in coppieer en daaruit mijn kaarten laat berekenen.
behalve nu sinds ik in A zit speelde ik idd met mijn agressie als ik marge had.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Bedankt voor de tips, hierdoor heb ik de meeste spelers beschikbaar voor de wedstrijd tegen de koploper. Ze hebben eindelijk eens punten gemorst, dus morgen winnen en we staan weer gelijk!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Helaas, alweer twee rode kaarten. Dit is geen pech meer, maar gewoon slecht van mijn kant, zoals Verstappen het zo goed kan zeggen.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”