Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie E

Post by Tabe »

Dankjewel. Gaat helemaal goed komen.
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie E

Post by Tabe »

Mooi begin van de eerste week. De eerste speeldag meteen tegen het team dat samen met mij gepromoveerd is uit E.14. Die kan ik zelfs met een B-team verslaan. Daardoor heb ik een uitgerust A-team op de tweede speeldag, wanneer we aantreden tegen een degradant uit D5. Daarna weten we meteen waar we aan toe zijn.
Tomverveld
Team President
Posts: 598
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie E

Post by Tomverveld »

Succes aankomend seizoen.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: Divisie E

Post by Xeom »

Goede start vandaag, 1-2 overwinning. Benieuwd waar ik dit seizoen kan eindigen, zitten heel wat goeie ploegen in mijn divisie. :o 125 rating voor een uitwedstrijd en 85 TS, can live with that. Morgen wordt een moeilijke wedstrijd, ik hoop op een overwinning met 1 doelpunt verschil maar ik vrees voor een gelijkspel.
Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: Divisie E

Post by Xeom »

Na een teleurstellende eerste 2 weken toch een mooie week met mooie prestaties neergezet.
Naast de 2 matchen tegen de officieel zwakkere teams (winst) hebben we ook 3 punten afgesnoept van de nummer 2 in het klassement en gelijkgespeeld op verplaatsing tegen een sterke ploeg die ook wel in het midden van het klassement zal eindigen zal eindigen.

Staan nu 4de met volgende week hopelijk 7/9 te halen. Ik vrees voor de match van maandag, maar we spelen thuis dus moeten gewoon proberen de punten thuis te houden. Zaak is nu om zoveel mogelijk punten te pakken en dan in de terugronde beter te presteren om zo die 3de plek te bemachtigen. Hoopte in het begin van het seizoen op een 6de plaats.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

bijna een punt teveel voor in de verkeerde reeks en nu slechts 1 doel, promotie in E voor volgend seizoen
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie E

Post by remedy73 »

mr charlie wrote: Thu Jan 27, 2022 9:45 am bijna een punt teveel voor in de verkeerde reeks en nu slechts 1 doel, promotie in E voor volgend seizoen
109-103 oftewel 6 LR en toch gelijkspel. Normaal is dat pech en jij noemt het geluk :-P
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

remedy73 wrote: Thu Jan 27, 2022 10:11 pm
mr charlie wrote: Thu Jan 27, 2022 9:45 am bijna een punt teveel voor in de verkeerde reeks en nu slechts 1 doel, promotie in E voor volgend seizoen
109-103 oftewel 6 LR en toch gelijkspel. Normaal is dat pech en jij noemt het geluk :-P
:mrgreen:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

1-0 overwinning.

Doel is dit seizoen om in E te blijven en verder te handelen. De TS gaat wel in stijgende lijn moeten evolueren naar gelang het seizoen vordert. In tussentijd wil ik wel blijven handelen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

Belangrijke 2-1 overwinning.

We pakten opnieuw 3 punten in de degradatiestrijd. We zullen dus week 1 wellicht afsluiten met 6/12. Nu alle inkomende transfers binnen zijn gaan we de TS laten stijgen door veel vriendschappelijke wedstrijden te spelen. Hopelijk komen we dan snel op een noodzakelijk niveau zodat we in de terugronde meer zekerheid kunnen inbouwen. Het belooft een spannend seizoen te worden. Er zijn namelijk maar weinig teams die op dit moment slechtere LR halen dan ik op dit moment. Om in E te kunnen blijven zal ik wellicht asap naar 125LR toe moeten en meer om zo wat schade te kunnen inhalen.

Op dit moment sta ik qua in de 'LR-ranking' op een 13e plaats. In de effectieve stand sta ik op plaats 7. Al heb ik wel al 2 concurrenten gehad die ook zullen strijden tegen degradatie.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

we zijn met 4 ploegen met 12/12
volgende week schept meer duidelijkheid wie echt promotiekandidaten zijn, bij mezelf is het een must :mrgreen:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

2-4 nederlaag.

Stilletjes aan vinden de spelers elkaar beter en beter. De teamspirit moet echter wel nog zeer hard omhoog. Dit seizoen is dan ook zaak om te blijven strijden tegen de degradatie. Het potentieel is er om het goed te doen.

Morgen wacht opnieuw een moeilijke tegenstander waar een punt nemen heel moeilijk zal worden. De sportieve ambities liggen dan ook later deze week, waar we zullen strijden tegen twee rechtstreekse tegenstanders. Een 6 op 6 is in deze wedstrijden mooi meegenomen om zo later in het seizoen wat meer rust te kunnen inbouwen. Hopelijk kunnen we deze week opnieuw positief afsluiten met alweer de helft van de weekpunten.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

0-0 gelijkspel.

Jammer genoeg geen 3 punten, we misten een penalty op het einde van de wedstrijd. Op dit moment zakken we naar plaats 11, maar het seizoen is nog lang.

Morgen opnieuw een kans om 3 punten te nemen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

24/24 zonder teveel gedetailleerd managen dus naar promotie zit het goed
grootste zorg zit in het beperkt aantal veelbelovende jeugd of volwaardige spelers op de markt gezien mijn TS op 100% zit
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie E

Post by ward1995 »

1-3 overwinning.

We winnen het degradatieduel tegen FC Focsani. We staan opnieuw boven de degradatiezone.
Volgende week spelen we tegen 3 duels tegen middenmoters en tegen een titelkandidaat.
Het zal moeilijk worden om punten te pakken maar elk punt is meegenomen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”