Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

yanniske
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10120
Joined: Sat Mar 25, 2006 7:11 pm
Location: Betekom (M)
Contact:

Post by yanniske »

vandaag mss al titelambities opgeborgen na 3-2 verlies tegen mijn grootste titelconcurrent. 3 Schorsingen, 1 blessure en een rode kaart die in de match vielen waren er teveel aan
Maxime
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1758
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:52 am
Location: Gent
Contact:

Post by Maxime »

yanniske wrote:vandaag mss al titelambities opgeborgen na 3-2 verlies tegen mijn grootste titelconcurrent. 3 Schorsingen, 1 blessure en een rode kaart die in de match vielen waren er teveel aan
je bent de titel nog lang niet kwijt, niet zo pessimistisch, ik zelf heb 6 matchen mijn B-team kunnen inzitten op het einde omdat ik al zo'n grote voorsprong had, wees gerust hij maakt nog fouten en punten verlies :wink:
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto

Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Post by robstje »

9/12 en 6de plaats!
Maandag belangrijke wedstrijd, moet gewonnen worden. Qua spelersprestaties lig ik wat achter, maar aangezien hij een geschorste heeft en de moralen/fitheden bij mij nog zullen stijgen, zou ik moeten kunnen op gelijke hoogte komen. Daarnaast ook wat hopen op Lord Random :P
Image
Boeren!
zjokke
Assistant Coach
Posts: 24
Joined: Mon Mar 03, 2008 11:09 am

Post by zjokke »

10/12 en 1e in het klassement (op doelsaldo)
hierop had ik niet gehoopt, maar nu hoop ik stilletjes toch op een 2e titel op rij. het belooft wel spannend te worden want de 6 beste teams zitten op 1 punt van elkaar verwijderd...
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Post by 9jantje9 »

zjokke wrote:10/12 en 1e in het klassement (op doelsaldo)
hierop had ik niet gehoopt, maar nu hoop ik stilletjes toch op een 2e titel op rij. het belooft wel spannend te worden want de 6 beste teams zitten op 1 punt van elkaar verwijderd...
heey,
leuk dat je hier komt kijken ;)
GRTZ

PS: Ik zie net dat je op een van mijn spelers bied :D
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Ultimate
Team President
Posts: 820
Joined: Sun Nov 11, 2007 7:59 pm
Location: IJsselmuiden

Post by Ultimate »

Ik ben het seizoen niet helemaal geweldig begonnen, de eerste week al 5 punten laten liggen, waardoor ik eindigde met maar 7 punten, maar het kamp IJsselmuiden begint langzaam haar draai te vinden :D Vandaag ook weer 1-3 gewonnen van een degradatie kanidaat, waardoor ik nu op een 5de plek sta :D
Ultimate is back!!

Manager: Ultimate
Team: IJsselmuiden
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Post by Fikkiezero »

Sandscorpia in G646: leaguematchen

Sandscorpia heeft maar 1 doel: opnieuw promoveren naar F.

Speeldag 1: Rozdolsti Orli - Sandscorpia: 1 - 0
Sandscorpia begint vinnig aan de match en versiert enkele kansen, maar op het halfuur komt Rozdolsti op voorsprong. Voor de rust kan enkel Riedewald nog eens dreigen, maar hij raakt niet ver. Na de pauze krijgen we vooral veel gele kaarten te zien, in totaal vallen er maar liefst 10 gele kartonnetjes te zien. Een slotoffensief van Sandscorpia, dat een desastreuze seizoensstart ziet naderen, levert niks meer op. Een individueel gezien sterke match van de schorpioenen, maar als geheel liep het vandaag voor geen meter.

Speeldag 2: Sandscorpia - Kopita: 1 - 0
Na verlies op de eerste speeldag moet Sandscorpia vandaag winnen. Kopita is ook één van de zwakkere ploegen: dus waar je als titelkandidaat moet van winnen. Helemaal in het begin steekt Kopita even de neus aan het venster, maar al snel komt Sandscorpia opzetten. In de 12de minuut bevrijdt De Paula zijn ploeg door het team op 1-0 te brengen. Daarna krijgen zowat alle Schorpioenen nog wel een kans in de eerste helft, maar er gebeurt niks meer. Hetzelfde scenario als de vorige match in de 2de helft: zeer veel kaarten. Nu vallen er zelfs 12 gele kaarten. De Paula krijgt 6 minuten voor tijd nog rood en vervalt in de rol van antiheld. Sandscorpia won vandaag wel, maar overtuigend was het allemaal niet en de prestatie is zelfs minder te noemen dan die op de eerste speeldag. Het grote geluk was dat de tegenstander erg zwak was, en eigenlijk had het verschil gewoon groter moeten zijn.

Speeldag 3: Chervenite_angeli - Sandscorpia: 1 - 2
Bevreesd voor puntenverlies trok Sandscorpia naar het stadion "Rakovski" van Chervenite_angeli. Sandscorpia moest koste wat het kost nog proberen 6 op 9 te halen, maar men weet goed genoeg dat dat buitenshuis nog wel eens durft tegenvallen. De tegenstander weet dat het een kans maakt en ontploft van in het begin: Catalin is zeer bedrijvig en dwingt kans na kans af, gelukkig voor Sandscorpia staat Mendoza goed te keepen en hebben ze met Marchesetti een echte topper rondlopen. Vooraan draait het voor geen meter, terwijl Chervenite ongelooflijke druk zet. Ter illustratie: het balbezit lag voor 69% in hun voordeel. In de 23' minuut worden ze voor hun inzet beloond: Catalin scoort de 1-0. Sandscorpia lijkt een opdoffer geïncasseerd te hebben maar krijgt wat later hulp van de doelman van Chervenite: die blundert, verkijkt zich op een hoge voorzet en laat Diaz Gomez makkelijk scoren. 1-1 aan de rust. Maar dat is niet voldoende voor Sandscorpia en het trekt volop de kaart van de aanval in de tweede helft. Op het uur mag Riedewald een penalty nemen, hij mist niet: 1-2. Nu kruipt Sandscorpia volledig achteruit, maar Chervenite blijkt onmondig: enkel Eve krijgt nog een kansje. 6/9, al bij al nog geslaagd te noemen.

Speeldag 4: Sandscorpia - lion_head: 0 - 0
lion_head is aanzien als sub-topper, dus zeker geen makkelijke match. Maar thuis werd toch verwacht dat Sandscorpia deze club meester kon. Het werd een eerder ontgoochelende wedstrijd, met 2 teams die elkaar perfect in evenwicht hielden. 0-0 is een logische einduitslag.

Speeldag 5: Bibis - Sandscorpia: 1 - 0
Een moeilijke verplaatsing voor Sandscorpia, maar na de teleurstellende 7 op 12 had de club geen keuze: er moesten punten gepakt worden. Nog voor het publiek weet dat we bezig zijn, kan Oliveira Gomes Bibis op voorsprong brengen. Het blijkt een gouden doelpunt te zijn, want de rest van de match mondt enkel uit op een waar gevecht. Er vallen opnieuw heel veel kaarten en de scheids heeft alle moeite van de wereld om de match nog ordentelijk te laten verlopen. Sandscorpia probeert naar voor te trekken, maar dat gebeurt moeizaam tot niet, en totaal ongeïnspireerd. Bibis loert intussen op de counter en is stukken gevaarlijker. Ze slagen er evenwel niet in te scoren. Oliviera Gomes is met voorsprong de beste man op het veld. De eindstand verandert niet meer: Sandscorpia pakt 7 op 15, staat troosteloos 10de en ontgoochelt opnieuw. Naast de financiële zorgen nu dus ook sportieve zorgen, want "degradatie naar H betekent het einde van de club", aldus Fikkiezero.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
yanniske
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10120
Joined: Sat Mar 25, 2006 7:11 pm
Location: Betekom (M)
Contact:

Post by yanniske »

Yess, yess, yessssss!!!!!!
vandaag 4-2 gewonnen, nr 1 verloren, nr 2 gelijk dus zit weer helemaal in de titelrace :D
Argentinaman
Team President
Posts: 588
Joined: Fri Dec 21, 2007 5:46 pm

Post by Argentinaman »

2-1 verloren, morgen spelen we thuis en we moeten het stellen zonder onze A-CF en ng 2 A-spelers :?
Jeti
Coach
Posts: 44
Joined: Sat Mar 08, 2008 11:08 am

Post by Jeti »

Weer verloren , maar dit is de bedoeling , ik wil volledig opnieuw beginnen in H, met jeugdspelers
yanniske
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10120
Joined: Sat Mar 25, 2006 7:11 pm
Location: Betekom (M)
Contact:

Post by yanniske »

Tha_Devils toont zijn kracht

Betekom - Vandaag werd de verplaatsing gemaakt naar "De Telstar", een amateurploegje. Yannis wist dus dat een overwinning zekerheid was, daarom liet hij een A-elftal optreden waarvan de spelers met geelgevaar opzij bleven. Donderdag is er namelijk de clash tegen de nr 3 Backenstedt. Tha_Devils won vandaag dus, maar met hoeveel? het antwoord: 0-8! Een leuke overwinning voor de spelers én goed om de eerste plaats te bekleden voor het eerst dit seizoen, hopenlijk voor de rest van het seizoen.
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Post by jona »

Nu 13/15. Alleen onnodig puntverlies, was 9% beter, had veel meer kunnen zijn, maar door dat ik niet thuis was, is het fout gegaan (verkeerde splers) Overigens zijn we mooi op titelkoers (vin ik)
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
yanniske
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10120
Joined: Sat Mar 25, 2006 7:11 pm
Location: Betekom (M)
Contact:

Post by yanniske »

jona wrote:Nu 13/15. Alleen onnodig puntverlies, was 9% beter, had veel meer kunnen zijn, maar door dat ik niet thuis was, is het fout gegaan (verkeerde splers) Overigens zijn we mooi op titelkoers (vin ik)
vreemd, ik heb 15/18 :lol:
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Post by jona »

yanniske wrote:
jona wrote:Nu 13/15. Alleen onnodig puntverlies, was 9% beter, had veel meer kunnen zijn, maar door dat ik niet thuis was, is het fout gegaan (verkeerde splers) Overigens zijn we mooi op titelkoers (vin ik)
vreemd, ik heb 15/18 :lol:
ja srry bedoel 16/18
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
jassie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1940
Joined: Wed Sep 21, 2005 7:29 pm
Location: kortrijk,Belgium

Post by jassie »

15/18 door een managersfoutje,mja,van fouten kun je leren ;)
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”