Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Divisie G

Post by silverblast »

Zeg wat ben je eigenlijk van plan met al je 30 jarige aankopen? 't Is voetbal, geen petanque e. :P
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Re: Divisie G

Post by matt »

silverblast wrote:Zeg wat ben je eigenlijk van plan met al je 30 jarige aankopen? 't Is voetbal, geen petanque e. :P
Ik heb 2 spelers van 30 gekocht en ene van 31, zo overdreven is dat toch niet? :mrgreen:
De andere, iets oudere spelers zijn in eerste instantie om mijn kern wat te verbreden en versterken zodat ik a) een beetje ingedekt ben tegen blessures en b) al wat kwaliteit op de mat kan brengen in iets belangrijkere matchen.
Veel geld heb ik daar niet aan gegeven en ik kan er nog zeker een seizoen of 3 mee weg.
Nu ik dat ongeveer bereikt heb ga ik eerst en vooral mijn spelers ongeveer laten voltrainen en kijken waar ik nog jeugd nodig heb. (in mijn verdediging en op LF lijkt me)
CM wordt duidelijk de moeilijkste positie, hoop daar op wat geluk met mijn huidige spelers.
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie G

Post by raoulio »

Oude spelers zijn zonde van je budget. Niet eens zo zeer voor je transferbudget maar vooral voor je salarispositie. In de lagere divisies kom je makkelijk uit met je eigen spelersmateriaal.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Re: Divisie G

Post by matt »

raoulio wrote:Oude spelers zijn zonde van je budget. Niet eens zo zeer voor je transferbudget maar vooral voor je salarispositie. In de lagere divisies kom je makkelijk uit met je eigen spelersmateriaal.
Akkoord, maar ik had wat breedte nodig in mijn kern en zeker op CM en CF positie is dat niet zo evident om een jongere speler te kopen.
De transfermarkt is veel beperkter als vroeger, dus word je als beginnende speler simpelweg naar oudere spelers geduwd.
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie G

Post by raoulio »

matt wrote:
raoulio wrote:Oude spelers zijn zonde van je budget. Niet eens zo zeer voor je transferbudget maar vooral voor je salarispositie. In de lagere divisies kom je makkelijk uit met je eigen spelersmateriaal.
Akkoord, maar ik had wat breedte nodig in mijn kern en zeker op CM en CF positie is dat niet zo evident om een jongere speler te kopen.
De transfermarkt is veel beperkter als vroeger, dus word je als beginnende speler simpelweg naar oudere spelers geduwd.
Transfermarkt wordt inderdaad steeds erger. Vorig jaar toen ik m'n herstart ben begonnen was dit ook al het geval maar heb nooit m'n budget gebruikt voor spelers van 27+ simpelweg omdat ze kwalitatief weinig of slechts voor zeer gering periode iets toevoegen terwijl ze wel een aanslag zijn op je salarispositie.
Beter koop je de jonge (jeugd)spelers die niet geliefd zijn (lage VS of 1 a 2 skill die max zijn en niet hoog). Tegen de tijd dat je richting E gaat zijn ook al je eigen spelers voltraind.

Het is uiteraard je eigen keuze, laat ik dat voorop stellen maar het geld kan beter besteed worden. :wink:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Re: Divisie G

Post by matt »

Jeugd verkoopt momenteel veel beter dan ouderdom. Zelfs spelers die minder geliefd zijn door lage VS of vermoeden van maxed out skills, gaan al voor vrij hoge bedragen, zelfs makkelijk boven het miljoen op de minder geliefde posities omdat het aanbod zo gering is en iedereen erop zit te kijken.
Die paar oude spelers kon ik makkelijk aan in vergelijking beperkte som kopen, daar heb ik nog een +/- 3 seizoenen goeie prestaties van, ze zijn al voltraind, en het salaris dat ik er mee verlies op die tijd maak ik dus ongeveer goed met die transfersom.
Ondertussen is mijn kern gebalanceerd met die beperkte ouderen die ik heb gekocht, kan ik daardoor meer friendlies spelen wat mijn verlies enigszins beperkt en mijn fan base en teamspirit ten goede komt en koop ik mezelf wat tijd om mijn jeugdcentrum op te zetten en mijn stadion uit te breiden.

Dat is een beetje het idee van de strategie. Is uiteraard enkel haalbaar zolang je nog genoeg winst maakt. Voor een beginnende ploeg moet je daarover waken, maar dat lukt nog wel.
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Divisie G

Post by silverblast »

raoulio wrote:Transfermarkt wordt inderdaad steeds erger. Vorig jaar toen ik m'n herstart ben begonnen was dit ook al het geval maar heb nooit m'n budget gebruikt voor spelers van 27+ simpelweg omdat ze kwalitatief weinig of slechts voor zeer gering periode iets toevoegen terwijl ze wel een aanslag zijn op je salarispositie.
Beter koop je de jonge (jeugd)spelers die niet geliefd zijn (lage VS of 1 a 2 skill die max zijn en niet hoog). Tegen de tijd dat je richting E gaat zijn ook al je eigen spelers voltraind.

Het is uiteraard je eigen keuze, laat ik dat voorop stellen maar het geld kan beter besteed worden. :wink:
Kom kom, laat mijn broer eens zichzelf in de voet schieten. 8)
matt wrote:Jeugd verkoopt momenteel veel beter dan ouderdom. Zelfs spelers die minder geliefd zijn door lage VS of vermoeden van maxed out skills, gaan al voor vrij hoge bedragen, zelfs makkelijk boven het miljoen op de minder geliefde posities omdat het aanbod zo gering is en iedereen erop zit te kijken.
Die paar oude spelers kon ik makkelijk aan in vergelijking beperkte som kopen, daar heb ik nog een +/- 3 seizoenen goeie prestaties van, ze zijn al voltraind, en het salaris dat ik er mee verlies op die tijd maak ik dus ongeveer goed met die transfersom.
Ondertussen is mijn kern gebalanceerd met die beperkte ouderen die ik heb gekocht, kan ik daardoor meer friendlies spelen wat mijn verlies enigszins beperkt en mijn fan base en teamspirit ten goede komt en koop ik mezelf wat tijd om mijn jeugdcentrum op te zetten en mijn stadion uit te breiden.

Dat is een beetje het idee van de strategie. Is uiteraard enkel haalbaar zolang je nog genoeg winst maakt. Voor een beginnende ploeg moet je daarover waken, maar dat lukt nog wel.
Je hebt volledig gelijk en ik zou er nog 20 bijkopen! :mrgreen:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Re: Divisie G

Post by matt »

Allez allez, 't is nu niet dat ik daarin overdreven heb he. :wink:
Joeyve
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3915
Joined: Sat Feb 25, 2006 4:35 pm
Location: Aalst

Re: Divisie G

Post by Joeyve »

matt wrote:Allez allez, 't is nu niet dat ik daarin overdreven heb he. :wink:
Het zal u misschien nog bekerwinst opleveren in Ebuzola zijn beker (ale ja, wrs 2e plaats). Ik maakte geen schijn van kans in onze friendly door u oldies, had ik niet zien aankomen :|
Image
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Re: Divisie G

Post by matt »

Joeyve wrote:
matt wrote:Allez allez, 't is nu niet dat ik daarin overdreven heb he. :wink:
Het zal u misschien nog bekerwinst opleveren in Ebuzola zijn beker (ale ja, wrs 2e plaats). Ik maakte geen schijn van kans in onze friendly door u oldies, had ik niet zien aankomen :|
:P
Ik ben wel gestart met zeer lage rated trainer, dus mijn gewone spelers zijn allemaal nog iets minder getraind dan bij jou en silverblast.
Ebuzola
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4300
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:18 pm

Re: Divisie G

Post by Ebuzola »

Joeyve wrote:
matt wrote:Allez allez, 't is nu niet dat ik daarin overdreven heb he. :wink:
Het zal u misschien nog bekerwinst opleveren in Ebuzola zijn beker (ale ja, wrs 2e plaats). Ik maakte geen schijn van kans in onze friendly door u oldies, had ik niet zien aankomen :|
Ik speel met mijn C/B team, beetje om fair te houden :)
Joeyve
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3915
Joined: Sat Feb 25, 2006 4:35 pm
Location: Aalst

Re: Divisie G

Post by Joeyve »

Ebuzola wrote:
Joeyve wrote:
matt wrote:Allez allez, 't is nu niet dat ik daarin overdreven heb he. :wink:
Het zal u misschien nog bekerwinst opleveren in Ebuzola zijn beker (ale ja, wrs 2e plaats). Ik maakte geen schijn van kans in onze friendly door u oldies, had ik niet zien aankomen :|
Ik speel met mijn C/B team, beetje om fair te houden :)
Haha dat is heel sympathiek, maar als ik het zo bekijk, maken we tegen u C/B team ook geen kans :lol:
Image
Ebuzola
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4300
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:18 pm

Re: Divisie G

Post by Ebuzola »

Ebuzola wrote:
Joeyve wrote:
matt wrote:
Het zal u misschien nog bekerwinst opleveren in Ebuzola zijn beker (ale ja, wrs 2e plaats). Ik maakte geen schijn van kans in onze friendly door u oldies, had ik niet zien aankomen :|
Ik speel met mijn C/B team, beetje om fair te houden :)
Haha dat is heel sympathiek, maar als ik het zo bekijk, maken we tegen u C/B team ook geen kans :lol:
Tis het gedacht dat telt :mrgreen:
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie G

Post by Darragh »

Nog eens terug. Even iedereen in G.69 kapot maken. ;)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie G

Post by remedy73 »

Darragh wrote: Mon Jan 15, 2018 8:04 pm Nog eens terug. Even iedereen in G.69 kapot maken. ;)
Welkom terug!!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”