Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie G

Post by rohalt »

Vroeger kon je inderdaad een topper RM kopen wanneer je die nodig had. Je betaalde een correcte prijs of ietsje hoger.
Nu moet je al geluk hebben als je een topper RM kunt kopen wanneer je die nodig hebt (maar dan tegen een waanzinnige prijs, gezien de prijzen seizoen na seizoen hoger liggen).
Meestal heb je dit geluk niet en wordt je zo gedwongen die topper één of meer seizoenen vroeger te kopen tegen een serieus hogere kostprijs.

De moeilijkste positie's zijn inderdaad CB en CM. Een andere moeilijke positie is de RB, die moeilijk aan een topper te geraken is.

Uw successtory van vroeger is echter heden ten dage nog altijd haalbaar.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie G

Post by ward1995 »

Het lijkt me heel moeilijk om nu echt te verbouwen en te starten met een top team. Mijn team denk ik dat max, tot behoud in E kan raken, wat mij toch iets van een 40 mil gekost heeft. Sommige zaken goede zaken gedaan, sommige minder goeie zaken.

Ondertussen ben ik met mijn team opgeklommen naar de 5e plaats.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie G

Post by mr charlie »

ward1995 wrote:Het lijkt me heel moeilijk om nu echt te verbouwen en te starten met een top team. Mijn team denk ik dat max, tot behoud in E kan raken, wat mij toch iets van een 40 mil gekost heeft. Sommige zaken goede zaken gedaan, sommige minder goeie zaken.

Ondertussen ben ik met mijn team opgeklommen naar de 5e plaats.
Behalve misschien in B/A (moet je aan mangagers met meer ervaring vragen) lijkt het mij nuttige om iedere week minstens 1 à 2 transferts te doen. (best 1 in en 1 uit)
Vrijdag is hiervoor een ideale dag om in het weekend je teamspirit terug op te krikken.
Zo blijf je vernieuwen.
Dit is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan…
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie G

Post by rohalt »

Eigenlijk moet je zorgen dat je steeds tot 90-95 terugzakt. Dus als je elke simulatie speelt, kun je om de 3dagen zeker een transfert doen.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie G

Post by mr charlie »

Na een half seizoen 200goals door mijn B/C ploeg.
Vanaf nu zal het A-team spelen, na spieken bij remedy meer vr wedstrijd en geen vrB meer, behalve mijn Keizer Charlie Cup ofc.
Deze laatste is aan editie 269 gestart.
De vr wedstrijden worden gespeeld tot ze niet zo vlot meer accepteren in het poulesysteem.
Gezien we nog niet moeten pieken naar wedstrijden zit de volledige kalender vol.

#merciremedy
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: Divisie G

Post by Xeom »

Nu donderdag winnen en we zijn al kampioen in G 132 :lol:
Niet moeilijk, als je alleen met FC-teams in je competitie zit, maar het is wel tof, en het zorgt ervoor dat ik mijn teamspirit, die op dit moment enorm laag zit, zo kan omhoog knallen tegen volgend seizoen...

Wel benieuwd naar volgend seizoen, het trainen van spelers duurt toch wel enorm lang, zeker omdat ik nu vanaf de start ongeveer een 10 jeugdspelers heb gekocht, benieuwd wat dat gaat geven.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie G

Post by mr charlie »

Xeom wrote:Nu donderdag winnen en we zijn al kampioen in G 132 :lol:
Niet moeilijk, als je alleen met FC-teams in je competitie zit, maar het is wel tof, en het zorgt ervoor dat ik mijn teamspirit, die op dit moment enorm laag zit, zo kan omhoog knallen tegen volgend seizoen...

Wel benieuwd naar volgend seizoen, het trainen van spelers duurt toch wel enorm lang, zeker omdat ik nu vanaf de start ongeveer een 10 jeugdspelers heb gekocht, benieuwd wat dat gaat geven.
proficiat, :wink:
we duimen voor goede jeugd...
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: Divisie G

Post by Xeom »

Kampioen, huray! :)
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie G

Post by visje69 »

Xeom wrote:Kampioen, huray! :)
Proficiat! Trouwens ik kijk eens naar je transfers en je zou je toch moeten proberen beperken tot een agressiemarge van 10.
Maw allemaal spelers kopen met agressie tussen bv 20 en 30 maar kan evengoed tussen 70 en 80 zijn. Daardoor kan je veel hogere agressie spelen tijdens matchen wat je linieratings ten goede komt omdat je kaarten dan netjes verdeeld worden :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: Divisie G

Post by Xeom »

visje69 wrote:
Xeom wrote:Kampioen, huray! :)
Proficiat! Trouwens ik kijk eens naar je transfers en je zou je toch moeten proberen beperken tot een agressiemarge van 10.
Maw allemaal spelers kopen met agressie tussen bv 20 en 30 maar kan evengoed tussen 70 en 80 zijn. Daardoor kan je veel hogere agressie spelen tijdens matchen wat je linieratings ten goede komt omdat je kaarten dan netjes verdeeld worden :)
In de mate van het mogelijke heb ik hier wel al proberen mee rekening houden, meeste aankopen hebben een agressie van 50 - 65...
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Re: Divisie G

Post by bats1903 »

Volgend seizoen speel ik ook weer in de G. Gaan maar weer eens een jaartje knallen.
ImageImageImage
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie G

Post by visje69 »

bats1903 wrote:Volgend seizoen speel ik ook weer in de G. Gaan maar weer eens een jaartje knallen.
Succes! Vergeet je friendly cups niet! :D
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Re: Divisie G

Post by bats1903 »

visje69 wrote:
bats1903 wrote:Volgend seizoen speel ik ook weer in de G. Gaan maar weer eens een jaartje knallen.
Succes! Vergeet je friendly cups niet! :D
Nee zeker niet. Ga er maar weer eens een slinger aan geven.
ImageImageImage
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie G

Post by mr charlie »

bats is back :shock:

Ik herinner me vooral enkele successen in de hogere regionen, de dozen vrB en een hééél dikke bankrekening, hopelijk heb je hier nog iets van over :)
Héhé
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Re: Divisie G

Post by bats1903 »

mr charlie wrote:bats is back :shock:

Ik herinner me vooral enkele successen in de hogere regionen, de dozen vrB en een hééél dikke bankrekening, hopelijk heb je hier nog iets van over :)
Héhé
De vriendschappelijke bekers en de bankrekening zijn er nog. Het wordt nu tijd dat de rest ook weer terug komt.
ImageImageImage
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”