Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Re: Divisie G

Post by jimman23 »

remedy73 wrote:
jimman23 wrote:Ja! Kampioen met nog 8 speeldagen te gaan :-p
De wederopstanding van een legende??
Gefeliciteerd ;)
Tis al de 2e keer dat ik weer begin, ma de vorige keer was mijn ploeg wat lang uit mijn gedacht gegaan en was ze alweer weg. Ik doe mijn best om er tijdig aan te denken deze keer ;-)
Team FC Bruggenhof
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie G

Post by Darragh »

Op kop! :D
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie G

Post by Darragh »

Gisteren en vandaag gewonnen, we blijven op kop.
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie G

Post by Darragh »

Afgelopen donderdag en vandaag gewonnen. We blijven op kop met één punt voorsprong op de nummer 2. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie G

Post by remedy73 »

Darragh wrote:Afgelopen donderdag en vandaag gewonnen. We blijven op kop met één punt voorsprong op de nummer 2. :)
Nog 194 Liga wedstrijden op rij winnen, en je hebt de A gewonnen :mrgreen:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie G

Post by Darragh »

remedy73 wrote:
Darragh wrote:Afgelopen donderdag en vandaag gewonnen. We blijven op kop met één punt voorsprong op de nummer 2. :)
Nog 194 Liga wedstrijden op rij winnen, en je hebt de A gewonnen :mrgreen:
Moet kunnen :D
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie G

Post by Darragh »

Met nog 5 wedstrijden te gaan, zijn we al kampioen! :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Martino
Assistant Manager
Posts: 93
Joined: Wed Sep 10, 2014 2:26 pm
Location: Aarschot

Re: Divisie G

Post by Martino »

Sinds juni ben ik opnieuw gestart met een soccerprojectteam. Ik had jaren terug reeds een team en merk toch wel wat verrandering in de reeksen, vooral door het feit dat er een pak minder managers zijn als toen. Mijn team bijvoorbeeld was net kampioen gespeeld in H als ik het roer overnam, tussen 2 seizoenen in. Het eerste seizoen in G deelde ik met nog 2 andere managers, de rest waren computerteams. Ik heb me dat eerste seizoen in G gewillig van de 2de naar de 3de plaats laten zakken simpelweg omdat de F reeks waar ik naar zou promoveren veel te zwaar is. Dit seizoen deel ik de G reeks met 1 andere manager, ook nu ben ik absoluut nog niet klaar voor de F reeks waar ik naar promoveer, maar tegen computerteams verliezen is zo goed als onmogelijk. Ik zie in de geschiedenis van die reeks ook steeds weer dezelfde teams terug degraderen om daarna weer te promoveren.
Wat ik wil zeggen is: Het verschil tussen G en F is veel te groot, een pak groter als jaren geleden. Als beginnend team word je veel te vroeg voor de leeuwen gegooid. Ik zit zelfs nog met niet voltrainde spelers en moet het opnemen tegen teams met voltrainde jeugdspelers. Ik weet dat er geen verranderingen gedaan worden aan het spel maar kunnen beginnende teams niet beter in dezelfde H en G reeksen gestopt worden ipv verspreid over alle reeksen? Op die manier kan een beginnend manager zijn team wat langzamer en op een meer aangename manier laten groeien...
Bijvoorbeeld: Alle beginnende teams worden in H1, 2 en 3 gezet. Op die manier raakt ook dezelfde G reeks gevuld en kan een beginnend team zich stilletjes aan ontwikkelen.
Club: Aarschot
S59 - 3de G102
S60 - 2de G102
S61 - 6de F34
S62 - 4de F34
S63 - 2de F34
S64 - 10de E12
S65 - 7de E12
S66 - 7deE12
S67 - 6deE12
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie G

Post by remedy73 »

Martino wrote:Sinds juni ben ik opnieuw gestart met een soccerprojectteam. Ik had jaren terug reeds een team en merk toch wel wat verrandering in de reeksen, vooral door het feit dat er een pak minder managers zijn als toen. Mijn team bijvoorbeeld was net kampioen gespeeld in H als ik het roer overnam, tussen 2 seizoenen in. Het eerste seizoen in G deelde ik met nog 2 andere managers, de rest waren computerteams. Ik heb me dat eerste seizoen in G gewillig van de 2de naar de 3de plaats laten zakken simpelweg omdat de F reeks waar ik naar zou promoveren veel te zwaar is. Dit seizoen deel ik de G reeks met 1 andere manager, ook nu ben ik absoluut nog niet klaar voor de F reeks waar ik naar promoveer, maar tegen computerteams verliezen is zo goed als onmogelijk. Ik zie in de geschiedenis van die reeks ook steeds weer dezelfde teams terug degraderen om daarna weer te promoveren.
Wat ik wil zeggen is: Het verschil tussen G en F is veel te groot, een pak groter als jaren geleden. Als beginnend team word je veel te vroeg voor de leeuwen gegooid. Ik zit zelfs nog met niet voltrainde spelers en moet het opnemen tegen teams met voltrainde jeugdspelers. Ik weet dat er geen verranderingen gedaan worden aan het spel maar kunnen beginnende teams niet beter in dezelfde H en G reeksen gestopt worden ipv verspreid over alle reeksen? Op die manier kan een beginnend manager zijn team wat langzamer en op een meer aangename manier laten groeien...
Bijvoorbeeld: Alle beginnende teams worden in H1, 2 en 3 gezet. Op die manier raakt ook dezelfde G reeks gevuld en kan een beginnend team zich stilletjes aan ontwikkelen.
Precies wat je nu aangeeft is de laatste aanpassing geweest die Sjarel aan SP heeft gedaan. Ik had hetzelfde idee (met als argument dat dagelijks een menselijke tegenstander veel leuker was dan een botteam). Bezwaar daarbij is wel dat de bovenkant van het speelschema een stuk zwaarder word dan de onderkant en seizoenen later juist de onderkant weer veel zwaarder word. Daarom zou de H-reeks at random gekozen worden. Zo is het een tijdje geweest totdat de G-reeksen leeg raakten en andere G-reeksen juist te vol waren waardoor hard strijdende managers naar een lege H-reeks degradeerde. Omdat dit ook niet de oplossing bleek heeft Sjarel die toekenning van reeksen weer veranderd naar zoals het nu is. Blijkbaar blijven op deze manier de meeste managers aan het spel kleven.

Aan jou persoonlijk zou ik het advies geven: Laat je gewoon lekker promoveren naar F. Ik acht de kans zeer groot dat je volgend seizoen gewoon kan handhaven...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Martino
Assistant Manager
Posts: 93
Joined: Wed Sep 10, 2014 2:26 pm
Location: Aarschot

Re: Divisie G

Post by Martino »

remedy73 wrote:
Martino wrote:Sinds juni ben ik opnieuw gestart met een soccerprojectteam. Ik had jaren terug reeds een team en merk toch wel wat verrandering in de reeksen, vooral door het feit dat er een pak minder managers...
Precies wat je nu aangeeft is de laatste aanpassing geweest die Sjarel aan SP heeft gedaan. Ik had hetzelfde idee (met als argument dat dagelijks een menselijke tegenstander veel leuker was dan een botteam). Bezwaar daarbij is wel dat de bovenkant van het speelschema een stuk zwaarder word dan de onderkant en seizoenen later juist de onderkant weer veel zwaarder word. Daarom zou de H-reeks at random gekozen worden. Zo is het een tijdje geweest totdat de G-reeksen leeg raakten en andere G-reeksen juist te vol waren waardoor hard strijdende managers naar een lege H-reeks degradeerde. Omdat dit ook niet de oplossing bleek heeft Sjarel die toekenning van reeksen weer veranderd naar zoals het nu is. Blijkbaar blijven op deze manier de meeste managers aan het spel kleven.

Aan jou persoonlijk zou ik het advies geven: Laat je gewoon lekker promoveren naar F. Ik acht de kans zeer groot dat je volgend seizoen gewoon kan handhaven...
Diversiteit in sterkte van computerteams is wss een beetje te veel werk? Dat zou misschien ook een oplossing kunnen zijn.
Handhaven zou al leuk zijn, zelfs degraderen met strijd vind ik helemaal niet erg. Degraderen zonder kans te maken zou weer 2 saaie seizoenen betekenen.
Bedankt voor je reactie!
Club: Aarschot
S59 - 3de G102
S60 - 2de G102
S61 - 6de F34
S62 - 4de F34
S63 - 2de F34
S64 - 10de E12
S65 - 7de E12
S66 - 7deE12
S67 - 6deE12
Martino
Assistant Manager
Posts: 93
Joined: Wed Sep 10, 2014 2:26 pm
Location: Aarschot

Re: Divisie G

Post by Martino »

Zoals verwacht 2de geworden in G102. Toch eens benieuwd wat mijn kansen zijn in F34. Ik verwacht wel wat punten te halen maar men team is denk ik te jong om voor behoud mee te strijden.
Club: Aarschot
S59 - 3de G102
S60 - 2de G102
S61 - 6de F34
S62 - 4de F34
S63 - 2de F34
S64 - 10de E12
S65 - 7de E12
S66 - 7deE12
S67 - 6deE12
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie G

Post by remedy73 »

Martino wrote:Zoals verwacht 2de geworden in G102. Toch eens benieuwd wat mijn kansen zijn in F34. Ik verwacht wel wat punten te halen maar men team is denk ik te jong om voor behoud mee te strijden.
Heb vertrouwen in de F. Je team is jong maar groeit snel. Ik voorspel dat je in de subtop gaat eindigen (plaats 2-5). Daar mag je me over 9 weken op aanspreken ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Martino
Assistant Manager
Posts: 93
Joined: Wed Sep 10, 2014 2:26 pm
Location: Aarschot

Re: Divisie G

Post by Martino »

remedy73 wrote:
Martino wrote:Zoals verwacht 2de geworden in G102. Toch eens benieuwd wat mijn kansen zijn in F34. Ik verwacht wel wat punten te halen maar men team is denk ik te jong om voor behoud mee te strijden.
Heb vertrouwen in de F. Je team is jong maar groeit snel. Ik voorspel dat je in de subtop gaat eindigen (plaats 2-5). Daar mag je me over 9 weken op aanspreken ;)
Ik laat wel iets weten in het F-topic! :o
Club: Aarschot
S59 - 3de G102
S60 - 2de G102
S61 - 6de F34
S62 - 4de F34
S63 - 2de F34
S64 - 10de E12
S65 - 7de E12
S66 - 7deE12
S67 - 6deE12
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie G

Post by remedy73 »

Martino wrote:
remedy73 wrote:
Martino wrote:Zoals verwacht 2de geworden in G102. Toch eens benieuwd wat mijn kansen zijn in F34. Ik verwacht wel wat punten te halen maar men team is denk ik te jong om voor behoud mee te strijden.
Heb vertrouwen in de F. Je team is jong maar groeit snel. Ik voorspel dat je in de subtop gaat eindigen (plaats 2-5). Daar mag je me over 9 weken op aanspreken ;)
Ik laat wel iets weten in het F-topic! :o
Wat is jouw teamnaam en managernaam?
Ik vind het leuk je te volgen komend seizoen... :)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Martino
Assistant Manager
Posts: 93
Joined: Wed Sep 10, 2014 2:26 pm
Location: Aarschot

Re: Divisie G

Post by Martino »

remedy73 wrote: Wat is jouw teamnaam en managernaam?
Ik vind het leuk je te volgen komend seizoen... :)
G102 Aarschot
Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom...
Club: Aarschot
S59 - 3de G102
S60 - 2de G102
S61 - 6de F34
S62 - 4de F34
S63 - 2de F34
S64 - 10de E12
S65 - 7de E12
S66 - 7deE12
S67 - 6deE12
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”