Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Dilibangeda wrote:lol had ik nog maar doorgedaan dit seizoen..ik had de beker zo gewonnen (sorry voor de arrogantie maar de overgebleven teams dit seizoen stellen niet zoveel voor als de afgelopen seizoenen)
Ik meen me te herinneren dat je zelf ooit uit de beker gekegeld werd door Foxir zijn team, ook vele malen zwakker dan het jouwe. Ik zou dus geen geld op je ingezet hebben dit seizoen :P
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Aldus het gezegde; Wie er niet is kan je niet verslaan toch? :)
Prince88, proud manager of Fresh
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Post by Wikke »

EbaIba wrote:
Wikke wrote:Ik speel maandag ook een België- Nederland, ik mag op bezoek bij EbaIba. Hij heeft de agressie en het thuisvoordeel, maar ook 4 geschorsten en 2 blessures. Kan een mooie pot worden. Ik zal toch risico's moeten nemen om door te geraken.
zal idd dubbeltje op zijn kant worden.

Mijn beste CB en LB zijn gekwetst
Mijn 2e CB en 2e LB geschorst..

Tevens mis ik RM Oliviera en GK van den Berg, maar dat is wel op te vangen..

Wikke verloor vandaag een CB (Kompany)..

Ik hoop dat ik er een 136-138 uit kan persen..
Ik heb het mezelf moeilijker gemaakt dan nodig, door zaterdag niet mijn A-kern op 100 moraal te zetten. Dat gaat al enkele puntjes schelen. Ik ga straks tot 188 agressie, en dat zou ook ongeveer 137 moeten opleveren, op voorwaarde dat er geen rode kaart valt. Moest ik door geraken, worden de problemen alleen maar groter, want mijn enige fitte LM zal meer dan waarschijnlijk een schorsing aan zijn broek hebben. We zien wel...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1634
Joined: Mon Aug 13, 2007 9:50 am
Location: Zoersel

Post by Dilibangeda »

Isis wrote:
Dilibangeda wrote:lol had ik nog maar doorgedaan dit seizoen..ik had de beker zo gewonnen (sorry voor de arrogantie maar de overgebleven teams dit seizoen stellen niet zoveel voor als de afgelopen seizoenen)
Ik meen me te herinneren dat je zelf ooit uit de beker gekegeld werd door Foxir zijn team, ook vele malen zwakker dan het jouwe. Ik zou dus geen geld op je ingezet hebben dit seizoen :P
Whatever, ik weet beter. Ik kan me het in ieder geval herinneren of herbekijken.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Post by EbaIba »

ratings 137-139 , werd een begrijpelijk ietwat lucky 0-0 en met penals 5-3 door..

Next opponent FC Kama van Meix! Ze wonnen thuis 2-1 bij 143 ratings..
2e in D.12, volgend jaar dus C net als ik en ik speel uit..
Scheids van 88%, dat is in ieder geval geen nadeel.

Defensieve problemen blijven dus gooi er een 3-5-2 in vannacht.

Kama heeft drie geschorsten, maar brede selectie dus dat kunnen ze wel oplossen.
Ook hun drie laatste blessures is verdeeld over hun ploeg.

Zal weer close kunnen worden.
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

RSCA Prince heeft wel heel dikke pech gehad zeg :shock:
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

een beetje een late post van mijn beker-uitslag van zaterdag, maar ik heb het Domokun toch lastig kunnen maken :P
zo jammer dat ik niet echt zijn penalties gescout heb :oops: (als hij ze al niet veranderd heeft voor de wedstrijd). anders had ik zijn goal kunnen stoppen en had ik zowaar gewonnen met 0-1 ondanks 5% minder in de ratings :D

nu dus jammer genoeg niet gebeurd. al heb ik er wel nog penalties kunnen uithalen. dus we zijn zeker en vast dik tevreden over onze bekercampagne :)
ook jammer dat ik Domokun niet heb verslaan, dan had ik uitgekomen tegen Rekenbreinen en nadien tegen Westel.

het zal voor volgend seizoen zijn die laatste week 8)

edit: Go Fresh :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Post by kvk dries »

el stino wrote:een beetje een late post van mijn beker-uitslag van zaterdag, maar ik heb het Domokun toch lastig kunnen maken :P
zo jammer dat ik niet echt zijn penalties gescout heb :oops: (als hij ze al niet veranderd heeft voor de wedstrijd). anders had ik zijn goal kunnen stoppen en had ik zowaar gewonnen met 0-1 ondanks 5% minder in de ratings :D

nu dus jammer genoeg niet gebeurd. al heb ik er wel nog penalties kunnen uithalen. dus we zijn zeker en vast dik tevreden over onze bekercampagne :)
ook jammer dat ik Domokun niet heb verslaan, dan had ik uitgekomen tegen Rekenbreinen en nadien tegen Westel.

het zal voor volgend seizoen zijn die laatste week 8)

edit: Go Fresh :D
als jij dan wel van mij had gewonnen :P
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

kvk dries wrote:
el stino wrote:een beetje een late post van mijn beker-uitslag van zaterdag, maar ik heb het Domokun toch lastig kunnen maken :P
zo jammer dat ik niet echt zijn penalties gescout heb :oops: (als hij ze al niet veranderd heeft voor de wedstrijd). anders had ik zijn goal kunnen stoppen en had ik zowaar gewonnen met 0-1 ondanks 5% minder in de ratings :D

nu dus jammer genoeg niet gebeurd. al heb ik er wel nog penalties kunnen uithalen. dus we zijn zeker en vast dik tevreden over onze bekercampagne :)
ook jammer dat ik Domokun niet heb verslaan, dan had ik uitgekomen tegen Rekenbreinen en nadien tegen Westel.

het zal voor volgend seizoen zijn die laatste week 8)

edit: Go Fresh :D
als jij dan wel van mij had gewonnen :P
tuurlijk datte. ik heb er tenminsten een gelijkspel uit gehaald tegen Domokun en had S.A.T als sitter.
die ging je een poepie laten ruiken :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Badbuffalo wrote:RSCA Prince heeft wel heel dikke pech gehad zeg :shock:
Tsja, dikke pech inderdaad! Wie verzint het nu om 3 blessures in zo'n belangrijke bekerwedstrijd te krijgen :o
Ik had dan weer de pech dat hij thuis en ik uit speel en nog steeds geen CM beschikbaar had, dat heft mekaar weer een beetje op. Ik won natuurlijk graag, liefst sportief, maar dit wens ik hem uiteraard niet toe :wink:

Morgen mogen we weer uit :(
Ditmaal tegen FC Bruges. Hij valt me een beetje tegen in de competitie, maar z'n team is nog steeds top. Scheids zit niet echt mee (83%) gezien dat zijn spelers net iets minder agressief zijn. Voordeeltje is wel dat hij vandaag heel z'n dag vol geplanned had met wedstrijden, dus wie weet dat ik daar m'n voordeel mee kan doen.

Ik ga m'n best doen :D
Prince88, proud manager of Fresh
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Post by kvk dries »

el stino wrote:
kvk dries wrote:
el stino wrote:een beetje een late post van mijn beker-uitslag van zaterdag, maar ik heb het Domokun toch lastig kunnen maken :P
zo jammer dat ik niet echt zijn penalties gescout heb :oops: (als hij ze al niet veranderd heeft voor de wedstrijd). anders had ik zijn goal kunnen stoppen en had ik zowaar gewonnen met 0-1 ondanks 5% minder in de ratings :D

nu dus jammer genoeg niet gebeurd. al heb ik er wel nog penalties kunnen uithalen. dus we zijn zeker en vast dik tevreden over onze bekercampagne :)
ook jammer dat ik Domokun niet heb verslaan, dan had ik uitgekomen tegen Rekenbreinen en nadien tegen Westel.

het zal voor volgend seizoen zijn die laatste week 8)

edit: Go Fresh :D
als jij dan wel van mij had gewonnen :P
tuurlijk datte. ik heb er tenminsten een gelijkspel uit gehaald tegen Domokun en had S.A.T als sitter.
die ging je een poepie laten ruiken :P
we zullen het nooit weten hé :P
wacht maar in de vr morgen :P
jokke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1169
Joined: Sun Oct 23, 2005 12:24 am

Post by jokke »

Dilibangeda wrote:
Isis wrote:
Dilibangeda wrote:lol had ik nog maar doorgedaan dit seizoen..ik had de beker zo gewonnen (sorry voor de arrogantie maar de overgebleven teams dit seizoen stellen niet zoveel voor als de afgelopen seizoenen)
Ik meen me te herinneren dat je zelf ooit uit de beker gekegeld werd door Foxir zijn team, ook vele malen zwakker dan het jouwe. Ik zou dus geen geld op je ingezet hebben dit seizoen :P
Whatever, ik weet beter. Ik kan me het in ieder geval herinneren of herbekijken.
Dit heeft veel te maken met dat de combinatie presteren in de A-divisie en beker moeilijk te hanteren is. Een team die dat in deze tijd nog voor mekaar gaat krijgen gaat het grootste wereldteam ooit op Sp zijn.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

jokke wrote:
Dilibangeda wrote:
Isis wrote: Ik meen me te herinneren dat je zelf ooit uit de beker gekegeld werd door Foxir zijn team, ook vele malen zwakker dan het jouwe. Ik zou dus geen geld op je ingezet hebben dit seizoen :P
Whatever, ik weet beter. Ik kan me het in ieder geval herinneren of herbekijken.
Dit heeft veel te maken met dat de combinatie presteren in de A-divisie en beker moeilijk te hanteren is. Een team die dat in deze tijd nog voor mekaar gaat krijgen gaat het grootste wereldteam ooit op Sp zijn.
Toch niet in de laatste bekerweek he?
Dat is gewoon een kwestie van goed management (en het nodige geluk)!
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Post by EbaIba »

team staat, geen onnodige blessures opgelopen vandaag en hoop uit op een 135/136 bij FC Kama..
Dat zou wellicht net voldoende kunnen zijn..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Post by EbaIba »

1-3 winst bij FC Kama, overtrokken maar het staat op het scorebord.

Leuke loting ook..
Westel komt weer langs, 2e keer dit seizoen.
In de competitie konden we ze aan, op een grijze maandagmorgen..
Of we nu kans maken??
Colemonts fluit (39%) en we hebben 5 man niet beschikbaar.

Ik gok op een paar extra B-Spelers erin, zodat als ik nog doorkom, ik de dag erna ook nog een kans maak. B en A ontloopt elkaar niet veel bij mij..
Maar vrees dat ik nu echt mijn laatste cup-match tegemoet ga.
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”