Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Beker

Post by The Amazing Spicy »

The Amazing Spicy wrote:Ik ontdek net dat de ploeg waar ik nu tegen moet Westel heeft uitgeschakeld met 141 linieratings. Dit zal het einde van men bekeravontuur worden vrees ik.
De moeite om toch nog een fatsoenlijk ploegje bijeen te zoeken zonder men competitiematch straks in gevaar te brengen heeft geloond. Ik win met 0-2, wat die kerel bezield heeft weet ik niet maar zijn ploeg is in niets te vergelijken met diegene die ik hierboven beschreef. Volgende week tegen een B'er dus de executie is wel gewoon uitstel :)
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Kowalskii
Team President
Posts: 825
Joined: Fri Jan 15, 2010 5:07 pm

Re: Beker

Post by Kowalskii »

http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=608
toch gevaarlijk G-ploegje in de beker :P
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Beker

Post by Ron Jeremy »

Kowalskii wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=608
toch gevaarlijk G-ploegje in de beker :P
Is een hele bekende/befaamde ploeg hoor. Heeft zich helemaal af laten zakken en was vorig jaar als H-er ook heel lang in de beker. Een tijdje lang zelfs alleen maar simpsons in zijn selectie gehad :mrgreen:
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Beker

Post by N.V.C. »

0-1 gewonnen :) , volgende week weer uit en dit keer tegen een D-er :(
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Beker

Post by remedy73 »

Dit seizoen staat in het teken van de beker. Daarnaast probeerde ik mij ook te handhaven in de A, maar de beker was mijn hoofddoel.

Nu, behoud in de A is nog geen feit, maar is wel heel waarschijnlijk geworden. De beker heb ik tot nu toe telkens met mijn B-ploeg kunnen doen, want ik had gunstige lotingen. Maar met mijn volgende loting ben ik toch niet heel erg gelukkig: Uit tegen Shucadlo! Shucadlo is één van de favorieten voor de beker. Thuis had ik hem wel kunnen hebben, maar met een uitwedstrijd ga ik het nodige geluk nodig hebben. De kans is 80% dat ik er zaterdag uit vlieg... :?
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Beker

Post by B e n »

remedy73 wrote:Dit seizoen staat in het teken van de beker. Daarnaast probeerde ik mij ook te handhaven in de A, maar de beker was mijn hoofddoel.

Nu, behoud in de A is nog geen feit, maar is wel heel waarschijnlijk geworden. De beker heb ik tot nu toe telkens met mijn B-ploeg kunnen doen, want ik had gunstige lotingen. Maar met mijn volgende loting ben ik toch niet heel erg gelukkig: Uit tegen Shucadlo! Shucadlo is één van de favorieten voor de beker. Thuis had ik hem wel kunnen hebben, maar met een uitwedstrijd ga ik het nodige geluk nodig hebben. De kans is 80% dat ik er zaterdag uit vlieg... :?
De scheids is 92% dus je kan risico's nemen, wrs zal je wel moeten :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Linx
Team Board Member
Posts: 478
Joined: Sun Jun 01, 2008 6:13 pm

Re: Beker

Post by Linx »

remedy73 wrote:Dit seizoen staat in het teken van de beker. Daarnaast probeerde ik mij ook te handhaven in de A, maar de beker was mijn hoofddoel.

Nu, behoud in de A is nog geen feit, maar is wel heel waarschijnlijk geworden. De beker heb ik tot nu toe telkens met mijn B-ploeg kunnen doen, want ik had gunstige lotingen. Maar met mijn volgende loting ben ik toch niet heel erg gelukkig: Uit tegen Shucadlo! Shucadlo is één van de favorieten voor de beker. Thuis had ik hem wel kunnen hebben, maar met een uitwedstrijd ga ik het nodige geluk nodig hebben. De kans is 80% dat ik er zaterdag uit vlieg... :?
Zelfde bij mij, al ben ik er allebei niet in geslaagd :evil: , je maakt wel een kans hoor. Succes :!:
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Beker

Post by remedy73 »

Tuurlijk maak ik een kans, als is ie te klein naar mijn zin. Ik verwacht linies 152-146. Dat is wel een groot verschil. 100% agressie en 0% stijl maakt dat niet goed. De kans dat het gelijk word is ca. 20%. Daarna heb ik 50% kans om verder te gaan. Ofwel, heb slechts 10% kans... :?
Maar ik laat mijn hoofd niet hangen hoor. We gaan met opgeheven hoofd het veld in!! :mrgreen:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Re: Beker

Post by kvk dries »

remedy73 wrote:Tuurlijk maak ik een kans, als is ie te klein naar mijn zin. Ik verwacht linies 152-146. Dat is wel een groot verschil. 100% agressie en 0% stijl maakt dat niet goed. De kans dat het gelijk word is ca. 20%. Daarna heb ik 50% kans om verder te gaan. Ofwel, heb slechts 10% kans... :?
Maar ik laat mijn hoofd niet hangen hoor. We gaan met opgeheven hoofd het veld in!! :mrgreen:
zware chance gehad dat 2 spelers van hem met +- 10 agressie rood pakten :mrgreen: .


verder ikzelf makkelijk gewonnen.
maandag wel tegen 1 van de 2 overblivende a-ers ..
al moet deze zeker te pakken zijn , zie het wel zitten
hopen dat we daarna zware meeval hebben met scheidsrachters / blessures / ploegen.
nog amper 2 a-ploegen en 4 b-ploegen
als ik win deze ronde gaan er zoweizo nog 2 uit ( de mijne en remedy - darwen town )
dus dan nog maar 4 die in een hogere divisie zitten.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Beker

Post by remedy73 »

remedy73 wrote:Tuurlijk maak ik een kans, als is ie te klein naar mijn zin. Ik verwacht linies 152-146. Dat is wel een groot verschil. 100% agressie en 0% stijl maakt dat niet goed. De kans dat het gelijk word is ca. 20%. Daarna heb ik 50% kans om verder te gaan. Ofwel, heb slechts 10% kans... :?
Maar ik laat mijn hoofd niet hangen hoor. We gaan met opgeheven hoofd het veld in!! :mrgreen:
Lord Random zat ook op de tribune en heeft blijkbaar de scheids wat rode kaarten ingefluisterd voor Shucadlo :D Nog niet eens pingels, maar gewoon in de reguliere tijd een 1-2 overwinning. Kijk, daar word een mens gelukkig van. Als tegenprestatie zou ik wat minder geluk hebben voor de loting van de volgende ronde: Uit tegen Darwen Town. Volgens battle-strategy ben ik wederom de underdog. Dus slechts 40% kans op de volgende ronde... Degenen die de vorige ronde voor me hebben geduimd, willen jullie dat nogmaals voor me doen? :roll:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
meangreen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1339
Joined: Mon Jul 27, 2009 8:53 pm
Location: Zuid Holland

Re: Beker

Post by meangreen »

ik zal voor je duimen :wink: :mrgreen:
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Re: Beker

Post by jona »

kvk dries wrote:
remedy73 wrote:Tuurlijk maak ik een kans, als is ie te klein naar mijn zin. Ik verwacht linies 152-146. Dat is wel een groot verschil. 100% agressie en 0% stijl maakt dat niet goed. De kans dat het gelijk word is ca. 20%. Daarna heb ik 50% kans om verder te gaan. Ofwel, heb slechts 10% kans... :?
Maar ik laat mijn hoofd niet hangen hoor. We gaan met opgeheven hoofd het veld in!! :mrgreen:
zware chance gehad dat 2 spelers van hem met +- 10 agressie rood pakten :mrgreen: .


verder ikzelf makkelijk gewonnen.
maandag wel tegen 1 van de 2 overblivende a-ers ..
al moet deze zeker te pakken zijn , zie het wel zitten
hopen dat we daarna zware meeval hebben met scheidsrachters / blessures / ploegen.
nog amper 2 a-ploegen en 4 b-ploegen
als ik win deze ronde gaan er zoweizo nog 2 uit ( de mijne en remedy - darwen town )
dus dan nog maar 4 die in een hogere divisie zitten.
Je tegenstander is 2 contracten vergeten te verlengen,,,
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Re: Beker

Post by Noppp »

remedy73 wrote:
remedy73 wrote:Tuurlijk maak ik een kans, als is ie te klein naar mijn zin. Ik verwacht linies 152-146. Dat is wel een groot verschil. 100% agressie en 0% stijl maakt dat niet goed. De kans dat het gelijk word is ca. 20%. Daarna heb ik 50% kans om verder te gaan. Ofwel, heb slechts 10% kans... :?
Maar ik laat mijn hoofd niet hangen hoor. We gaan met opgeheven hoofd het veld in!! :mrgreen:
Lord Random zat ook op de tribune en heeft blijkbaar de scheids wat rode kaarten ingefluisterd voor Shucadlo :D Nog niet eens pingels, maar gewoon in de reguliere tijd een 1-2 overwinning. Kijk, daar word een mens gelukkig van. Als tegenprestatie zou ik wat minder geluk hebben voor de loting van de volgende ronde: Uit tegen Darwen Town. Volgens battle-strategy ben ik wederom de underdog. Dus slechts 40% kans op de volgende ronde... Degenen die de vorige ronde voor me hebben geduimd, willen jullie dat nogmaals voor me doen? :roll:

Darwen Town is een erg sterk team. Zal voor je duimen!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Re: Beker

Post by Noppp »

Je tegenstander is 2 contracten vergeten te verlengen,,

Je bedoelt deze twee:

8 mei 2010 Niklos 34 Speler Andre Da Rocha was einde contract en verliet de club.
1 mei 2010 Niklos 34 Speler Michal Sabou was einde contract en verliet de club.

Dat zullen dan toch wel oudere spelers zijn geweest van wie hij de contracten heeft laten aflopen om geen afkoopsom te betalen?

Edit: Of zou hij echt niet hebben zitten opletten.
Het lijkt een keeper te zijn geweest die vrijdag nog gespeeld heeft. Met een prestatie van 70.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Re: Beker

Post by kvk dries »

deze tegenstander zou geen problemen mogen opleveren :)
wel hopen op goeie loting en bespaard te blijven van blessures , kunnen we nog ver geraken :) ( beide zijn wel belangrijk , wat we vaak misten voorbije jaren , zeker laatste week altijd blessures , nu weer 2 gehad )
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”