Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

TrAnEcId wrote:lolz, er zijn nog meerdere mensen die kans hebbe op de beker ze ;)
Op dit moment nog 31, alleen mijn tegenstander van morgen gaat er kansloos uit. :P
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

Dark Tiger wrote:
TrAnEcId wrote:lolz, er zijn nog meerdere mensen die kans hebbe op de beker ze ;)
Op dit moment nog 31, alleen mijn tegenstander van morgen gaat er kansloos uit. :P
Maak daar maar 30 van, ik lig er 99,9% toch uit tegen FC Amoebe
FC Laguna > Trying to manage it !
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Eerlijk gezegd heb ik toch wat schrik voor deze ronde. Een aantal spelers heeft dringend rust nodig. Gelukkig spelen we thuis, dat zou de doorslag moeten geven. :oops:
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

stiekem hoop ik da je er uit ligt dark :P

Das al 1 lastige tegenstander minder ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

Vannacht zal ik mijn laatste officiele wedstrijd van dit seizoen spelen vrees ik, tegen Amoebe heb ik weinig of geen kans :D
FC Laguna > Trying to manage it !
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Allé, we zijn toch door, maar de loting kon wel beter. Op verplaatsing bij een ploeg met een stadion met 4000 plaatsen. :shock:

Mado, Westel en Rollerbal zijn volgens mij de gevaarlijkste ploegen. Gelukkig gaat er al zeker eentje uit. Hopelijk is dat Westel want dat is een heel vieze ploeg om tegen te spelen. :oops:
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

Dark Tiger wrote:Allé, we zijn toch door, maar de loting kon wel beter. Op verplaatsing bij een ploeg met een stadion met 4000 plaatsen. :shock:

Mado, Westel en Rollerbal zijn volgens mij de gevaarlijkste ploegen. Gelukkig gaat er al zeker eentje uit. Hopelijk is dat Westel want dat is een heel vieze ploeg om tegen te spelen. :oops:
je vergeet TrAnEdIdS, dat is toch een kandidaat winnaar, maar ik ben ook al blij dat ofwel mado ofwel westel eruit ligt en hopelijk jij ook, dan wordt de kans toch al iets groter dat ik win.
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Zonde dat Mado tegen Westel moet, nu al. Dit is een finale in avant premiere :shock:
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

Mado heeft al een finale in avant première gespeeld :P

en gewonnen :P
feyenoordie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2995
Joined: Sat Mar 05, 2005 12:57 pm

Post by feyenoordie »

akki wrote:0-1 gewonnen en weer uit tegen feyenoordie
Goh je hebt geluk gehad dat ik op vakantie ben, heb me niet kunnen inloggen en heb dus met b-team gespeeld, anders had je minder geluk en was ik mss door. Maar vakantie gaat toch voor bij mij, ben nu nog 2 weken lang weg dus werd toch niks in beker.
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

1 - 2 verloren van FC Amoebe, het was een toffe Bekerronde, maar nu is mijn glorie gedaan :D Hij was 8% beter, het thuisvoordeel van mij had hem bijna genekt, maarja, de beste heeft gewonnen! Nog veel succes Hoevi!
FC Laguna > Trying to manage it !
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

akki wrote:
Dark Tiger wrote:Allé, we zijn toch door, maar de loting kon wel beter. Op verplaatsing bij een ploeg met een stadion met 4000 plaatsen. :shock:

Mado, Westel en Rollerbal zijn volgens mij de gevaarlijkste ploegen. Gelukkig gaat er al zeker eentje uit. Hopelijk is dat Westel want dat is een heel vieze ploeg om tegen te spelen. :oops:
je vergeet TrAnEdIdS, dat is toch een kandidaat winnaar, maar ik ben ook al blij dat ofwel mado ofwel westel eruit ligt en hopelijk jij ook, dan wordt de kans toch al iets groter dat ik win.
Ik ben geen echte kanshebber tenzij ik enorm veel geluk ga hebben. Mijn ploeg is daarvoor te oud, bijvoorbeeld de eerste keeper kan maar 1 match aan per 2 dagen en mijn middenveld is een ramp, van de CM's zijn er zelden 2 inzetbaar. :oops:
Hoevi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3718
Joined: Mon Nov 29, 2004 2:49 pm
Location: Soest, Nederland

Post by Hoevi »

Ik heb echt elke ronde mazzel met de loting..
Nu tegen een team uit de D, ik zie mogelijkheden...
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

Lol darki, je moet tegen een E-er, dan moet je toch niet klagen? ok ja het zijn maar 4000 plaatsen maar toch ! :D je bent zoiezo al door?
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

Ronde 11

maandag 24 juli 2006 (04:00 CET)

rollerbal ?? - ?? prutsersVK
Morometii RVL ?? - ?? FC Amoebe
AS Vlalex ?? - ?? FC Mira
Kz Legacy ?? - ?? TrAnEcIdS
FC Vortová ?? - ?? Beringen United
Blue ARA ?? - ?? De Slechte Spelers
Mado ?? - ?? Westel
De Zoeloe's ?? - ?? Nike Itegem Football Club

Mooie wedstrijden :)
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”