Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sexy kote
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1028
Joined: Sat Jun 05, 2010 1:52 pm

Re: Beker

Post by sexy kote »

Were the dropped matches in the A Division OK? :roll:
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Beker

Post by Raffin »

sexy kote wrote: Wed Feb 15, 2023 7:32 pm Were the dropped matches in the A Division OK? :roll:
Congratz with the most unirrelevant and dumbest post in the history of this topic.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by visje69 »

jimman23 wrote: Wed Feb 15, 2023 6:19 pm
visje69 wrote: Wed Feb 15, 2023 5:41 pm
Niet cheaten maar de vraag is of we het moeten geloven, want als Umbra ECHT wou verliezen, kon hij z'n spelers in de verkeerde linie zetten, wat hij nu niet deed.
Dat deed hij wel hoor, stonden 2 keepers in z'n voorlijn... Maar zeer vreemd verhaal of toestand of je het ook noemen wil... Een cheatrapport haalt niks uit, want dan moet je elke ploeg die ooit in een Liga of bekerwedstrijd niet voluit ging uit het spel gooien. Is het eerlijk? Nee. Doet hij profijt voor de finale van vrijdag? Ja. Deed hij iets dat hem een ban moet opleveren? In mijn ogen niet.
Ik volg je volledig, maar je moet in dat stadium van de competitie altijd vol gaan vind ik.
Moet je weten dat er dan wel aan mij gevraagd werd om in de competitie nog vol te gaan om de titelstrijd fair te houden. Wat ik trouwens sowieso ging doen maar als je dan dit ziet in de beker. Zonde voor het spel en een reden voor sommige managers om ermee op te houden ook.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Re: Beker

Post by jimman23 »

Ik geef je 100% gelijk hoor, in alle opzichten...
Team FC Bruggenhof
andrei.g
Team Manager
Posts: 137
Joined: Sat Mar 26, 2016 10:33 am

Re: Beker

Post by andrei.g »

In my opinion, any action against the spirit of the game or its rules, done on purpose with the collaboration of 2 or more managers and that gives one of those teams an advantage that they would not have otherwise, should be treated as cheating. I played 7 SP Cup finals and a few more semifinals. Believe me, getting 0 cards in the semis is definitely a significant advantage no matter how much anyone claims it's not such a big deal.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Beker

Post by remedy73 »

mr charlie wrote: Wed Feb 15, 2023 10:38 am ik zou toch willen oproepen dat iedereen een cheat rapport indient, hopelijk met een gevolg
Heeft echt geen nut. Het aantal cheatreports heeft geen enkele invloed op zo'n beslissing.
Sheriffs zijn het unaniem eens geweest dat een manager altijd de vrijheid moet hebben om zelf te besluiten hoe hij zijn team managed. Spelers op winbonus zetten en vervolgens met opzet verliezen levert geld op en is een legitiem verdienmodel. Dat is precies de reden waarom Sheriffs nooit hebben ingegrepen op het weggeven van wedstrijden, ook al ging het om het kampioenschap in A.
Deze beslissing zal nu niet anders zijn. Wat de beweegredenen van Umbra en Sulica ook waren, ze hebben gebruik gemaakt van hun vrijheid als manager.

Als er wedstrijden oneerlijk werden benaderd in A heb ik in het verleden wel altijd middels een pm opgeroepen dit niet meer te doen. Maar meer dan oproepen tot sportiviteit zal een sheriff niet kunnen doen.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Beker

Post by remedy73 »

andrei.g wrote: Wed Feb 15, 2023 8:59 pm In my opinion, any action against the spirit of the game or its rules, done on purpose with the collaboration of 2 or more managers and that gives one of those teams an advantage that they would not have otherwise, should be treated as cheating. I played 7 SP Cup finals and a few more semifinals. Believe me, getting 0 cards in the semis is definitely a significant advantage no matter how much anyone claims it's not such a big deal.
I fully agree with you that it's giving Umbra an advantage for the final. I hope karma will be against Umbra. The outlook with the referee and away match is already a kind of karma. I hope (like anyone else now) that Visje wins the final now.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Re: Beker

Post by jimman23 »

andrei.g wrote: Wed Feb 15, 2023 8:59 pm In my opinion, any action against the spirit of the game or its rules, done on purpose with the collaboration of 2 or more managers and that gives one of those teams an advantage that they would not have otherwise, should be treated as cheating. I played 7 SP Cup finals and a few more semifinals. Believe me, getting 0 cards in the semis is definitely a significant advantage no matter how much anyone claims it's not such a big deal.
I don't think anyone is saying that it isn't a big deal, it is a big deal, very big. But there are just no grounds for a ban in my humble opinion. We all agree now: Visje 4 the win!
Team FC Bruggenhof
andrei.g
Team Manager
Posts: 137
Joined: Sat Mar 26, 2016 10:33 am

Re: Beker

Post by andrei.g »

jimman23 wrote: Wed Feb 15, 2023 9:25 pm
andrei.g wrote: Wed Feb 15, 2023 8:59 pm In my opinion, any action against the spirit of the game or its rules, done on purpose with the collaboration of 2 or more managers and that gives one of those teams an advantage that they would not have otherwise, should be treated as cheating. I played 7 SP Cup finals and a few more semifinals. Believe me, getting 0 cards in the semis is definitely a significant advantage no matter how much anyone claims it's not such a big deal.
I don't think anyone is saying that it isn't a big deal, it is a big deal, very big. But there are just no grounds for a ban in my humble opinion. We all agree now: Visje 4 the win!
You're not wrong, i think. There have been far worse situations in the past that weren't banned.

On the other hand, the game is pretty black or white in terms of punishments. You either ban someone or you don't. If the game had temporary bans for less serious offenses or even financial fines, people would think twice before pulling out shit like this.
addicks
Team Manager
Posts: 106
Joined: Sat Dec 18, 2010 8:52 pm

Re: Beker

Post by addicks »

remedy73 wrote: Wed Feb 15, 2023 9:05 pm
mr charlie wrote: Wed Feb 15, 2023 10:38 am ik zou toch willen oproepen dat iedereen een cheat rapport indient, hopelijk met een gevolg
Heeft echt geen nut. Het aantal cheatreports heeft geen enkele invloed op zo'n beslissing.
Sheriffs zijn het unaniem eens geweest dat een manager altijd de vrijheid moet hebben om zelf te besluiten hoe hij zijn team managed. Spelers op winbonus zetten en vervolgens met opzet verliezen levert geld op en is een legitiem verdienmodel. Dat is precies de reden waarom Sheriffs nooit hebben ingegrepen op het weggeven van wedstrijden, ook al ging het om het kampioenschap in A.
Deze beslissing zal nu niet anders zijn. Wat de beweegredenen van Umbra en Sulica ook waren, ze hebben gebruik gemaakt van hun vrijheid als manager.

Als er wedstrijden oneerlijk werden benaderd in A heb ik in het verleden wel altijd middels een pm opgeroepen dit niet meer te doen. Maar meer dan oproepen tot sportiviteit zal een sheriff niet kunnen doen.
Hallo, je hebt gelijk, Sjarel kan niet verbieden, ze zijn klanten, hebben SPFA-lidmaatschap, hebben echt geld betaald, maar aan de andere kant is het een grote schande, aangeboden om zowel hun teams te gaan verkopen, om A te verlaten, en om normaal terug te stuiteren ...
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by visje69 »

De eerste keer dat ik baal van een prijs. Wat een laatste krachttoer van m’n team moest worden (en ook was met een 155 in de finale!!) wordt volledig onthoofd door hoe het liep sinds de halve finale. De waarde van deze prijs en de voldoening die je eruit kan halen wordt volledig uitgehold door Umbra die het opgeeft. Zelfs tegen z’n sterkste team had ik kunnen winnen en dan had ik trots geweest. Maar hiermee kan ik helemaal niks. Dus niet alleen jagen ze de helft van het spel in het harnas door hun gedrag in de halve finale, ook weet hij mij m’n finale en gedroomd (tijdelijk) afscheid te verknallen.

Echt zonde dit
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Beker

Post by rohalt »

Visje, ik begrijp je volledig.
Wel echt een topprestatie met 155!!
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by mr charlie »

visje69 wrote: Fri Feb 17, 2023 6:36 am De eerste keer dat ik baal van een prijs. Wat een laatste krachttoer van m’n team moest worden (en ook was met een 155 in de finale!!) wordt volledig onthoofd door hoe het liep sinds de halve finale. De waarde van deze prijs en de voldoening die je eruit kan halen wordt volledig uitgehold door Umbra die het opgeeft. Zelfs tegen z’n sterkste team had ik kunnen winnen en dan had ik trots geweest. Maar hiermee kan ik helemaal niks. Dus niet alleen jagen ze de helft van het spel in het harnas door hun gedrag in de halve finale, ook weet hij mij m’n finale en gedroomd (tijdelijk) afscheid te verknallen.

Echt zonde dit
Visje, ik zie alleen de 155, knappe prestatie!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by mr charlie »

remedy73 wrote: Wed Feb 15, 2023 9:05 pm
mr charlie wrote: Wed Feb 15, 2023 10:38 am ik zou toch willen oproepen dat iedereen een cheat rapport indient, hopelijk met een gevolg
Heeft echt geen nut. Het aantal cheatreports heeft geen enkele invloed op zo'n beslissing.
Sheriffs zijn het unaniem eens geweest dat een manager altijd de vrijheid moet hebben om zelf te besluiten hoe hij zijn team managed. Spelers op winbonus zetten en vervolgens met opzet verliezen levert geld op en is een legitiem verdienmodel. Dat is precies de reden waarom Sheriffs nooit hebben ingegrepen op het weggeven van wedstrijden, ook al ging het om het kampioenschap in A.
Deze beslissing zal nu niet anders zijn. Wat de beweegredenen van Umbra en Sulica ook waren, ze hebben gebruik gemaakt van hun vrijheid als manager.

Als er wedstrijden oneerlijk werden benaderd in A heb ik in het verleden wel altijd middels een pm opgeroepen dit niet meer te doen. Maar meer dan oproepen tot sportiviteit zal een sheriff niet kunnen doen.
Remedy,
Even gewacht met hierop te reageren, maar het gedegouteerde gevoel blijft een beetje.
Tegen beter weten in hoop ik toch op een omslag hierin en dat er een soort tijdelijke of alternatieve starfmaatregel komt voor zo'n onsportief gedrag.
Dit ook voor de extreem agressieve reacties van andere spelers, offensieve taal is voor mij ook zo'n geval die een tijdelijke/alternatieve straf moet kunnen opleveren.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by visje69 »

mr charlie wrote: Fri Feb 17, 2023 7:52 am
visje69 wrote: Fri Feb 17, 2023 6:36 am De eerste keer dat ik baal van een prijs. Wat een laatste krachttoer van m’n team moest worden (en ook was met een 155 in de finale!!) wordt volledig onthoofd door hoe het liep sinds de halve finale. De waarde van deze prijs en de voldoening die je eruit kan halen wordt volledig uitgehold door Umbra die het opgeeft. Zelfs tegen z’n sterkste team had ik kunnen winnen en dan had ik trots geweest. Maar hiermee kan ik helemaal niks. Dus niet alleen jagen ze de helft van het spel in het harnas door hun gedrag in de halve finale, ook weet hij mij m’n finale en gedroomd (tijdelijk) afscheid te verknallen.

Echt zonde dit
Visje, ik zie alleen de 155, knappe prestatie!
Kijk, het hele hatelijke aan dit verhaal is dat ik nu overweeg nog een poging te doen, hoewel het eigenlijk mission impossible is. Ik heb nog 20 'volwaardige spelers' waarvan er 3 31 zullen zijn tegen de volgende finale. Dus om een reële kans te hebben moet ik een LB, RB en RM kopen. Met 23M sowieso al een lastige opdracht maar ik heb 40 spelers nu, dus ik moet er eerst 6 verkocht krijgen, ondertussen geen jeugdspelers krijgen, dan de juiste spelers vinden en dan nog wat geluk hebben met schorsingen, scheidsrechtersagressies en lotingen. Dit allemaal omdat Umbra me de voldoening heeft afgenomen van m'n laatste prijs, anders stonden ze nu al allemaal op de transferlijst.
Nu goed, denk er even een weekendje over na en dan beslis ik. De kans op een grote uitverkoop, zoals gepland, is 99% denk ik.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”