Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Beker

Post by Ron Jeremy »

@remedy
In die 10 weken speel ik 2x thuis op woensdag en 2x keer uit. Ik pak hier >100.000 mee. In 10 weken is dat ook 1 mln. Maar goed het gaat mij ook niet zo zeer om het geld + plus ik krijg er gegarandeerd publiek bij (>vrb).

Wat ik wel belangrijk vind is dat ik in die 10 weken heel veel wedstrijden in de liga verlies, omdat mijn tegenstanders 100/100 staan op donderdag. Met 98/100 win ik de meeste wedstrijden, maar met 94/100 heb ik toch echt een probleem. De meeste achterban krijg je door een winningstreak en dat gaat door de beker dus zeker niet gebeuren.

Verder heeft de beker ook invloed op vrijwel al mijn wedstrijden die ik op donderdag en vrijdag speel buiten de liga en op de fitheid van AL mijn spelers. Dinsdag t/m vrijdag wordt zelfs verziekt als ik serieus voor de beker zou gaan.

Ik begrijp dat je voor het hoogste wil gaan, maar hoe hoger, hoe dieper je valt (bunici/ bartsimpson zijn maar enkele voorbeelden). In A staat alles in het teken van de liga (of beker) en kan je er bijna niets naast doen. Als je lekker voor de lol wilt spelen, heb je daar weinig te zoeken.
Ik vind er persoonlijk niets aan om een beetje mee te hobbelen in A of in de beker in ronde 10 te worden uitgeschakeld. Dan maar met een Widlaks-budget meteen voor goud gaan :wink:
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Beker

Post by B e n »

Ron Jeremy wrote:@remedy
In die 10 weken speel ik 2x thuis op woensdag en 2x keer uit. Ik pak hier >100.000 mee. In 10 weken is dat ook 1 mln. Maar goed het gaat mij ook niet zo zeer om het geld + plus ik krijg er gegarandeerd publiek bij (>vrb).

Wat ik wel belangrijk vind is dat ik in die 10 weken heel veel wedstrijden in de liga verlies, omdat mijn tegenstanders 100/100 staan op donderdag. Met 98/100 win ik de meeste wedstrijden, maar met 94/100 heb ik toch echt een probleem. De meeste achterban krijg je door een winningstreak en dat gaat door de beker dus zeker niet gebeuren.

Verder heeft de beker ook invloed op vrijwel al mijn wedstrijden die ik op donderdag en vrijdag speel buiten de liga en op de fitheid van AL mijn spelers. Dinsdag t/m vrijdag wordt zelfs verziekt als ik serieus voor de beker zou gaan.

Ik begrijp dat je voor het hoogste wil gaan, maar hoe hoger, hoe dieper je valt (bunici/ bartsimpson zijn maar enkele voorbeelden). In A staat alles in het teken van de liga (of beker) en kan je er bijna niets naast doen. Als je lekker voor de lol wilt spelen, heb je daar weinig te zoeken.
Ik vind er persoonlijk niets aan om een beetje mee te hobbelen in A of in de beker in ronde 10 te worden uitgeschakeld. Dan maar met een Widlaks-budget meteen voor goud gaan :wink:
Hier ben ik het meer dan 100% mee eens!! Dit is wat ik al zo lang wil duidelijk maken :D
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Beker

Post by remedy73 »

Ron Jeremy wrote:Wat ik wel belangrijk vind is dat ik in die 10 weken heel veel wedstrijden in de liga verlies, omdat mijn tegenstanders 100/100 staan op donderdag. Met 98/100 win ik de meeste wedstrijden, maar met 94/100 heb ik toch echt een probleem. De meeste achterban krijg je door een winningstreak en dat gaat door de beker dus zeker niet gebeuren.
Als je de bekerwedstrijden met je B-ploeg speelt, en de dag erna een Vr of Vrb met je A-ploeg speelt, dan speel je de liga-match erna met 100/97.

Maar goed, de rest van jullie commentaar (Ben+RJ) kan ik eigenlijk wel inkomen. Het is maar net wat voor prioriteiten je stelt. En met een Widlaks-budget of Raffin-budget is het inderdaad niet moeilijk om een ploeg bijeen te kopen om de A te winnen.

Het voorstel van RJ om de beker naar de zaterdag de verplaatsen vind ik best wel een goede. Desnoods maandag t/m donderdag 4 liga wedstrijden achtereen en op vrijdag of zaterdag de beker. Daarmee zal de animo voor de beker iig wel toenemen...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Re: Beker

Post by el stino »

1% minder in uitratings en eruit met 1-0. geen drama :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Kowalskii
Team President
Posts: 825
Joined: Fri Jan 15, 2010 5:07 pm

Re: Beker

Post by Kowalskii »

8 ratings beter maar toch verloren in de penalties :?
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
Linx
Team Board Member
Posts: 478
Joined: Sun Jun 01, 2008 6:13 pm

Re: Beker

Post by Linx »

Wedstrijd gewonnen door forfait. Beter kon niet want nu verlies ik geen fitheid en moet ik geen winstpremie betalen.
bobtju
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1987
Joined: Sat Dec 01, 2007 11:22 am
Location: Brugge

Re: Beker

Post by bobtju »

Met B-team 4 ratings beter dan G'er maar ik lig er wel uit, na penalty's. :|
Kowalskii
Team President
Posts: 825
Joined: Fri Jan 15, 2010 5:07 pm

Re: Beker

Post by Kowalskii »

bobtju wrote:Met B-team 4 ratings beter dan G'er maar ik lig er wel uit, na penalty's. :|
idem here maar met 8ratings beter :?
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Beker

Post by Prince88 »

Makkelijke 5-2 overwinning met het C-team. Zaterdag mogen we wederom thuis aantreden, ditmaal tegen de nummer 3 uit een G-divisie. Goed te doen dus.
Prince88, proud manager of Fresh
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Beker

Post by Ron Jeremy »

Ongelofelijk maar waar: de FC zit nog in de beker.
De teams uit ronde 2 en 3 waren belachelijk zwak, maar ook ronde 4 was een hapje voor mijn C-team. Ronde 5 een matige F-er. De ts heeft zo'n tik gekregen, dat de 2% maar even moeten worden meegesnoept :mrgreen:

Een thuiswedstrijd zou wel een keer leuk zijn overigens.......
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Beker

Post by Ron Jeremy »

Thuiswedstrijd gekregen en meteen eruit :evil:

Door de thuiswedstrijd in ieder geval nauwelijks verlies gemaakt, maar ga je er een keer voor en dan wordt je meteen weer met de neus op de feiten gedrukt. Een belachelijke rode kaart doet me de das om.

Schade: 3x gelijk in de liga en nog een nederlaag morgen. Oftewel de beker kost mij op donderdag 9 punten.....
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Beker

Post by Prince88 »

Volgende week de eerste test; uit bij een nummer 4 uit de D.
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Beker

Post by Prince88 »

Redelijke eenvoudige 1-2 overwinning deze morgen. Volgende week mogen we uit naar een nr. 2 uit de E-divisie.
Prince88, proud manager of Fresh
meangreen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1339
Joined: Mon Jul 27, 2009 8:53 pm
Location: Zuid Holland

Re: Beker

Post by meangreen »

vanmorgen met 3-2 gewonnen van een E-team (138-130)

volgende week thuis tegen een F-er
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
meangreen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1339
Joined: Mon Jul 27, 2009 8:53 pm
Location: Zuid Holland

Re: Beker

Post by meangreen »

helaas genaaid door lord random :(

direct rood en een blessure heeft te veel impact gehad.......
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”