Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Beker

Post by roelie3417 »

visje69 wrote: Mon Apr 16, 2018 7:33 am Toen ik zei dat iedereen de kwaliteiten had, loog ik niet. Maar liefst 3 matchen eindigden in penalty's, vreemd genoeg won telkens de thuisploeg.
Volgende ronde thuis tegen Kiekeboe. Gezien de scheidsrechter zal ik wat geluk nodig hebben vrees ik :(

Nu goed, sowieso een belg in de finale, daar kunnen we enkel blij mee zijn :)
Als je onze onderlinge wedstrijden bekijkt ben jij zowat mijn 'zwarte beest' om tegen te spelen...veel geluk heb ik daar nog niet gehad :evil:
Nuja de beker is een ander verhaal en de scheids is ook voor mij niet optimaal,dus veel succes! :wink:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by mr charlie »

Mooie mach visje, nu nog te titel op zak steken door ook thuisvoordeel te loten in de finale.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by visje69 »

mr charlie wrote: Mon Apr 16, 2018 12:42 pm Mooie mach visje, nu nog te titel op zak steken door ook thuisvoordeel te loten in de finale.
De eerste 2 blessures zijn een feit. Die kost me gelukkig slechts 0.25LR gezien m'n B-speler slechts 1BP slechter is, maar toch is het zonde.
De CB is gelukkig geen A-speler, maar er mag nu niks gek meer gebeuren in elk geval. Hopelijk heeft m'n tegenstander meer geluk qua blessures
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by visje69 »

Dit voelt echt wel aan als een gemiste kans. Zonde. Volgend seizoen beter
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by mr charlie »

jammer, zoals je aangeeft alles zit close
mooie rating van kiekeboe
we kunnen nu alleen maar duimen dat hij kan winnen van chelsea!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Beker

Post by d van den d »

mr charlie wrote: Wed Apr 18, 2018 12:45 pm jammer, zoals je aangeeft alles zit close
mooie rating van kiekeboe
we kunnen nu alleen maar duimen dat hij kan winnen van chelsea!
Zou wel moeten lukken toch? Het is niet voor niets 8e geworden in de B met zo´n oud team.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Beker

Post by roelie3417 »

d van den d wrote: Wed Apr 18, 2018 2:50 pm Zou wel moeten lukken toch? Het is niet voor niets 8e geworden in de B met zo´n oud team.
Het is altijd hopen op een beetje geluk in de bekercampagne;)
We zitten met een probleem op de LB positie,A speler is eergisteren uitgevallen met een blessure en mijn B-LB krijgt in de wedstrijd vandaag tegen visje 2x geel dus die is geschorst.Mijn A speler kan wel opgesteld worden vrijdag maar zal de wedstrijd beginnen met slechts 80% fitheid.Verder nog 3 A-spelers geschorst waaronder mijn 2 CM's.
De scheids zit ook niet echt mee maar dat is voor beide teams zo.Gelukkig hebben we het thuisvoordeel....bang afwachten :)
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Beker

Post by Darragh »

roelie3417 wrote: Wed Apr 18, 2018 4:46 pm
d van den d wrote: Wed Apr 18, 2018 2:50 pm Zou wel moeten lukken toch? Het is niet voor niets 8e geworden in de B met zo´n oud team.
Het is altijd hopen op een beetje geluk in de bekercampagne;)
We zitten met een probleem op de LB positie,A speler is eergisteren uitgevallen met een blessure en mijn B-LB krijgt in de wedstrijd vandaag tegen visje 2x geel dus die is geschorst.Mijn A speler kan wel opgesteld worden vrijdag maar zal de wedstrijd beginnen met slechts 80% fitheid.Verder nog 3 A-spelers geschorst waaronder mijn 2 CM's.
De scheids zit ook niet echt mee maar dat is voor beide teams zo.Gelukkig hebben we het thuisvoordeel....bang afwachten :)
Succes!
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by mr charlie »

succes en geen pech gewenst!

hou er ook rekening mee dat chelsea een steengoed manager is dat alle kneepjes van het vak kent.
heb hem snachts nog spelers moraal zien opkrikken met contracten om een hogere rating te laten bekomen.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Beker

Post by mr charlie »

Jammer,
Toch proficiat met je bekercampagne, beschouw je maar als de weinige finalisten in de beker
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Beker

Post by roelie3417 »

mr charlie wrote: Fri Apr 20, 2018 2:05 pm Jammer,
Toch proficiat met je bekercampagne, beschouw je maar als de weinige finalisten in de beker
Ind jammer,zo dichtbij en dan net niet...:( Een kaart die langs mijn kant valt en de winning goal valt door een strafschop,2x geen geluk :)
Al bij al mag ik zeker niet klagen van deze bekercampagne want ik heb een mooi parcours afgelegd,oa de twee kampioenen van de andere B reeks eruitgespeeld :)
Ook proficiat aan Chelsea champion,want met zo een (oud)team toch maar de beker pakken!
Volgend seizoen proberen om net iets beter te doen :P
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Beker

Post by Darragh »

Primeur voor Team Oscar! Voor het eerst in onze geschiedenis behalen we de tweede ronde van de beker. :)
Dat wordt wel het eindpunt.. :lol:
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Beker

Post by MaxVMH »

Darragh wrote: Wed May 02, 2018 9:53 am Primeur voor Team Oscar! Voor het eerst in onze geschiedenis behalen we de tweede ronde van de beker. :)
Dat wordt wel het eindpunt.. :lol:
Proficiat!

Zet toch maar alles op alles voor de volgende bekerwedstrijd. Ook al ziet de tegenstander er veel te sterk uit, door een samenloop van omstandigheden kan het zijn dat je toch nog wint :)

Ik ga er volgende ronde ook uit liggen denk ik. Moet tegen FC GLOBE, staat 1es in D. 17. Hopelijk onderschat hij mij, vergeet hij z'n opstelling te maken, heeft hij niet veel ambitie in de beker, pakt hij vroeg in de wedstrijd rood of dubbel geel en heeft hij een paar blessures (liefst alles tegelijk :D)
Manager van FC Maxim
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Beker

Post by MaxVMH »

Ik lig er uit :(

Spijtig genoeg niet alles kunnen geven, mijn spitsen zaten maar aan 60% en 70% fitheid. De tegenstander was een pak sterker, maar uiteindelijk 'maar' verloren met 1-2 (LR's 114-119). Ik vraag me af hoe het gelopen zou zijn mochten m'n spitsen fit geweest zijn ...

Darragh wrote: Wed May 02, 2018 9:53 am Primeur voor Team Oscar! Voor het eerst in onze geschiedenis behalen we de tweede ronde van de beker. :)
Dat wordt wel het eindpunt.. :lol:
Vanochtend uw A-ploeg niet opgesteld? Zo zeker van uw verlies? :P
Manager van FC Maxim
Traxtorm Hardcore
Team Board Member
Posts: 485
Joined: Wed Jul 26, 2017 11:14 am

Re: Beker

Post by Traxtorm Hardcore »

0-4 verloren :D
Traxtorm Hardcore

S54: 2nd in A
S55: 3rd in A
S94: 4th in A
S95: 2nd in A
S96: 4th in A
S97: 2nd in A
S105: 5th in A
S106: 6th in A
S107: 5th in A
S108: 6th in A + winner Beneliga
S109: 9th in A
S113: semi-final SP-cup
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”