Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Sjarel
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6169
Joined: Tue Feb 17, 2004 8:06 pm

Post by Sjarel »

sljivovica wrote:4 ploegen binnen 2 punten van elkaar... wat een tof seizoen zo :P
Doet me denken aan de tour ;-)
SoccerProject: Can you manage it ?
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

En zoals verwacht, niet opgewassen tegen Blsany. Beker/blessures/schorsingen...het zat er niet in.

Morgen beter tegen het FC Team :P
Prince88, proud manager of Fresh
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

hop hop S.A.T.
alles is nog mogelijk :wink:
mssn krijgt FrrFrr wel weer 2 rode domme kaarten en ga je daar ook winnen met 1-3 :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

el stino wrote:hop hop S.A.T.
alles is nog mogelijk :wink:
mssn krijgt FrrFrr wel weer 2 rode domme kaarten en ga je daar ook winnen met 1-3 :P
Tsja, zonde dat dat nu weer precies moet gebeuren tegen De Zoeloe's...Tegen ieder ander was hij flink op z'n bek gegaan
Prince88, proud manager of Fresh
jokke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1169
Joined: Sun Oct 23, 2005 12:24 am

Post by jokke »

Prince88 wrote:
el stino wrote:hop hop S.A.T.
alles is nog mogelijk :wink:
mssn krijgt FrrFrr wel weer 2 rode domme kaarten en ga je daar ook winnen met 1-3 :P
Tsja, zonde dat dat nu weer precies moet gebeuren tegen De Zoeloe's...Tegen ieder ander was hij flink op z'n bek gegaan
dDie man heeft toch weeral hoerechance, maar ik zet al mijn geld op Sokol. Die heeft het gemakkelijkste programma volgens mij.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Eenvoudige 8-1 overwinning op het FC Team en dat brengt ons weer terug in de race. Slechts 2 punten achter op de nummer 10. Wordt spannend!
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

De random dubbel tegen vandaag :roll:
Twee keer rood (38' en 79' minuut) en dan ook nog eens een pingel missen. Resultaat: linieratings van 149 om 131, wat resulteert in een 3-0 verlies. Man, als ik met 20 linieratings meer win, dan mag ik blij zijn als er één doelpunt verschil is...

Nu zou ik nooit die 149 gehaald hebben (duh :P ), maar waarom moet ik dan weer twee keer die rode kaart krijgen en niet hij, terwijl ik niet eens op het randje speelde...

Morgen maar eens punten pakken tegen De Zoeloe's
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

En het blijft spannend onderin. Weer 3 punten gepakt tegen De Zoeloe's, evenals Blsany, maar Mr. Bungle FC verloor. Verschil tussen ons drieën blijft 2 punten.

Donderdag uit tegen Bunicutzu. Zeer lastige match, verwachten we niet veel van.
Prince88, proud manager of Fresh
jokke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1169
Joined: Sun Oct 23, 2005 12:24 am

Post by jokke »

Prince88 wrote:En het blijft spannend onderin. Weer 3 punten gepakt tegen De Zoeloe's, evenals Blsany, maar Mr. Bungle FC verloor. Verschil tussen ons drieën blijft 2 punten.

Donderdag uit tegen Bunicutzu. Zeer lastige match, verwachten we niet veel van.
Hopelijk haal je het nog. Want het ziet er niet naar uit dat er nog veel Nederlandstalige spelers zullen aantreden in A volgend seizoen.
Verder hoop ik nog altijd dat Horiaciles zakt.

Ik ben mij nu aan het voorbereiden voor volgend seizoen, aangeizen er nog maar een kleine kans is dat ik A kan winnen. volgend seizoen dus alles of niks spelen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Heel jammer dat die vriendjespolitiek in 1 weer toeslaat... Ik ben absoluut tegenstander van, maar HoriaCiles doet het weer :?
Jerre__
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1237
Joined: Tue Aug 05, 2008 2:07 pm
Location: Right in between the city of carnaval, and the city with the stinky horse.

Post by Jerre__ »

Badbuffalo wrote:Heel jammer dat die vriendjespolitiek in 1 weer toeslaat... Ik ben absoluut tegenstander van, maar HoriaCiles doet het weer :?
Is het niet de 1e x dan?
Image
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Jerre__ wrote:
Badbuffalo wrote:Heel jammer dat die vriendjespolitiek in 1 weer toeslaat... Ik ben absoluut tegenstander van, maar HoriaCiles doet het weer :?
Is het niet de 1e x dan?
In de heenronde knal vantzelfde. Toen beheerde Frrfrr ook het team van Horiaciles, naar ik gehoord heb toen die op reis was. Twee gratis matchen, pure competitievervalsing.

S.A.T. en FC Inter Milano kregen die matchen natuurlijk niet gratis. De Tsjech won ze beide, S.A.T. verloor er één... Kan hem de titel kosten :?
reumatiek1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1732
Joined: Sun Dec 23, 2007 12:25 pm
Location: Nazareth, Belgie
Contact:

Post by reumatiek1995 »

Badbuffalo wrote:
Jerre__ wrote:
Badbuffalo wrote:Heel jammer dat die vriendjespolitiek in 1 weer toeslaat... Ik ben absoluut tegenstander van, maar HoriaCiles doet het weer :?
Is het niet de 1e x dan?
In de heenronde knal vantzelfde. Toen beheerde Frrfrr ook het team van Horiaciles, naar ik gehoord heb toen die op reis was. Twee gratis matchen, pure competitievervalsing.

S.A.T. en FC Inter Milano kregen die matchen natuurlijk niet gratis. De Tsjech won ze beide, S.A.T. verloor er één... Kan hem de titel kosten :?
das gewoon belachelijk..
Geef ze een boete ^^
Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1634
Joined: Mon Aug 13, 2007 9:50 am
Location: Zoersel

Post by Dilibangeda »

ik heb die hori n korte pm gestuurd maar het kalf is al verzonken
sat laat vndaag grote punten liggen, jammer!
tis beina op zen eind dit seizoen..
volgende 2 speeldagen zullen het verloop wellicht op zn plooi leggen:
speeldag 27:
sat vs inter
litomil vs frrfrrr
speeldag 28:
frrfrr vs sat
bungle vs inter
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Post by Ron Jeremy »

Badbuffalo wrote:Heel jammer dat die vriendjespolitiek in 1 weer toeslaat... Ik ben absoluut tegenstander van, maar HoriaCiles doet het weer :?
Het is niet alleen je team sparen en een pot weggeven, maar pure competitievervalsing. Hij heeft niet eens de moeite gedaan om de schijn op te houden. Als je met jeugd gaat spelen en ook nog eens op de verkeerde positie en je agressie verkeerd instelt..... :evil:
Zo speel je alleen als je de tweede ronde in de beker tegen een G of H-er speelt om eruit te vliegen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”