Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

jokke wrote:Ik haal 150 linieratings bij FrrFrr die 151 haalde. Wel een nederlaag, maar dit maakt in principe niets uit.
Nieuw uitrecord, bovendien opent dit perspectieven voor volgend seizoen.

Spijitig voor Fresh, maar hij degradeert nu zeker na zijn gelijkspel.
Dit betekent dat ik nu ws wel voluit ga om mijn 3e plaats veilig te stellen.
Gewoon voluit gaan hoor. En zorg maar dat je volgend seizoen kampioen wordt dan :D

Ik kom wel terug :)
Had al wat transfers gedaan met het oog op de beker, dus TS was niks, vroege blessure erbij en dan kan je het wel schudden zoals verwacht. Nu alles op de beker en Uefa :)
Prince88, proud manager of Fresh
Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1634
Joined: Mon Aug 13, 2007 9:50 am
Location: Zoersel

Post by Dilibangeda »

FrrFrr speelt gelijk en inter wint en daarmee staan zij 3 punten op kop!!
nu moet inter minstens gelijkspel op bohemians!
duimeee!
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1634
Joined: Mon Aug 13, 2007 9:50 am
Location: Zoersel

Post by Dilibangeda »

kheb me pavel geklapt en wss laat die inter wem winnen i guess so, hij heeft niets meer te winnen of te verliezen en is geen frrfrr fan
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
reumatiek1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1732
Joined: Sun Dec 23, 2007 12:25 pm
Location: Nazareth, Belgie
Contact:

Post by reumatiek1995 »

Dilibangeda wrote:kheb me pavel geklapt en wss laat die inter wem winnen i guess so, hij heeft niets meer te winnen of te verliezen en is geen frrfrr fan
ik heb beke me inter gebabbeld en gezegd da zowa alle Belgen / Nederlanders achter hem staan :P
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

reumatiek1995 wrote:
Dilibangeda wrote:kheb me pavel geklapt en wss laat die inter wem winnen i guess so, hij heeft niets meer te winnen of te verliezen en is geen frrfrr fan
ik heb beke me inter gebabbeld en gezegd da zowa alle Belgen / Nederlanders achter hem staan :P
Ik vind nog steeds dat de beste ploeg en de beste manager A moet winnen. Ik hou helemaal niet van die politieke spelletjes die er gespeeld worden ...
Jerre__
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1237
Joined: Tue Aug 05, 2008 2:07 pm
Location: Right in between the city of carnaval, and the city with the stinky horse.

Post by Jerre__ »

Isis wrote:Ik vind nog steeds dat de beste ploeg en de beste manager A moet winnen. Ik hou helemaal niet van die politieke spelletjes die er gespeeld worden ...
Feit, maar Froefroe was wel diegene die er hartelijk gebruik van begon te maken ;) (zie Horiaciles..)
Image
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Jerre__ wrote:
Isis wrote:Ik vind nog steeds dat de beste ploeg en de beste manager A moet winnen. Ik hou helemaal niet van die politieke spelletjes die er gespeeld worden ...
Feit, maar Froefroe was wel diegene die er hartelijk gebruik van begon te maken ;) (zie Horiaciles..)
I know
Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

Isis wrote: Ik vind nog steeds dat de beste ploeg en de beste manager A moet winnen.
Mee eens, ik weet niet wat voor spelletjes hij dan gespeeld zou hebben, maar de enige reden dat ik het hem eventueel niet zou gunnen is omdat hij eens arrogant had geantwoord toen ik hem heel wat seizoenen geleden een bericht had gestuurd.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
ralexander
Assistant Manager
Posts: 86
Joined: Sun Jun 03, 2007 10:06 am

Post by ralexander »

team: fc_duckies
manager: rolexander

seizoen 24: 1ste H623
Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1634
Joined: Mon Aug 13, 2007 9:50 am
Location: Zoersel

Post by Dilibangeda »

Wat Pavel gaat doen is zijn ding, ik zeg alleen maar wat ik opmaak uit wat hij terugstuurt.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

FrrFrr heeft 6 gratis punten gekregen. trek die punten er af en dan doet ook S.A.T nog altijd mee voor de prijzen en ging hij zijn laatste wedstrijden (oa tegen Inter) niet expres verliezen.

het blijft natuurlijk gissen wie er effectief de sterkste ging geweest zijn, maar de hegemonie van FrrFrr is nu voorbij (zelf al pakt hij in extremis nog de titel).
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Ik vind eigenlijk dat zo'n discussie er helemaal niet moet zijn, ongeacht wat je wel of niet vind kunnen. Net of dit ook niet gebeurt bij ons, bij elker ander, al is het op ander niveau. Dit wordt gewoon uitgelicht omdat het in de top van A gebeurt, maar gebeurt het eveneens niet in B/C/D/E/F/G/H...? Nooit express alles op een wedstrijd gezet zodat een medebelg of -nederlander er profijt van had door net te promoveren of net niet te degraderen? Of juist door een vervelende tegenstander een haak te zetten?

Ik ben het eens dat de zaakjes rond onze slowaakse collega's niet helemaal door de beugel kunnen, maar dat is niet aan ons om te oordelen..
Prince88, proud manager of Fresh
ilario
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3110
Joined: Thu Jan 04, 2007 11:30 am
Location: Genk, België

Post by ilario »

Prince88 wrote:maar gebeurt het eveneens niet in B/C/D/E/F/G/H...? Nooit express alles op een wedstrijd gezet zodat een medebelg of -nederlander er profijt van had door net te promoveren of net niet te degraderen? Of juist door een vervelende tegenstander een haak te zetten?
Dat gebeurt sowieso, maar ik heb nog nooit op nationaliteit gekeken. Wel al tactisch gespeeld (dus tegen een FC Team zeer zwak team opstellen, winnen, en de dag daarna tegen de eerste - die 2 pt voorstaat op de tweede - volle bak aan de slag, EN WINNEN :D, zodat ik die een beetje kan pesten he :D. Ma nog nooit gekeke of da nu een belg of weet ik veel wa is.
Image
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Uiteraard gewonnen, maar bungle fc ook, dus het gaat geen B.3 worden waar ik heen ga, maar B.2 met de ploffers en sljiv is ook altijd leuk :)

Ik zie jullie over een aantal seizoen wel weer, als ik weer om de knikkers kan meespelen :P
Prince88, proud manager of Fresh
Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1634
Joined: Mon Aug 13, 2007 9:50 am
Location: Zoersel

Post by Dilibangeda »

wie is er kampioen???
kzit opt werk en nu net is het sim, damn [/url]
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”