Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

B e n wrote:Prince88 wint van de nummer 1, lekker 8) :D
Zulke thuiswedstrijden moet je inderdaad winnen om je punten binnen te halen en dat gebeurde gelukkig! 149 om 147 resulteerde in een 2-1 overwinning. Morgen uit bij SKS Litomerice, dat zullen wel 3 punten worden bij zo'n hervormingsteam.
Prince88, proud manager of Fresh
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Re: Divisie A

Post by jona »

Prince88 wrote:
B e n wrote:Prince88 wint van de nummer 1, lekker 8) :D
Zulke thuiswedstrijden moet je inderdaad winnen om je punten binnen te halen en dat gebeurde gelukkig! 149 om 147 resulteerde in een 2-1 overwinning. Morgen uit bij SKS Litomerice, dat zullen wel 3 punten worden bij zo'n hervormingsteam.
Dan sta je stiekem toch heel hoog :)
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Logische overwinning, al is de opgelopen schade voor donderdag toch aanzienlijk. Bovenop de 2 geblesseerde, waarvan 1 A speler, zijn er nog eens 3 A spelers geschorst. En dat voor de lange en moeilijke verplaatsing richting Zimbabwe. Tis te hopen dat ze van die lange verplaatsing gebruik maken om de laatste procentjes TS weg te werken. :)
TEAM : Djerba
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Zoals verwacht, de drie punten mee naar huis genomen. Hierdoor stijgen we weer een plekje en staan nu op plaats 5 met vier overwinningen en 2 verliespartijen.

Donderdag ontvangen we Totemo Baka. Altijd lastig, maar er liggen kansen doordat hij op de CM en RM niet helemaal goed zal kunnen gaan beginnen...
Prince88, proud manager of Fresh
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

Verdorie.
Ik had gezien dat Strakapud niet sterk was en had uitgerekend dat onze linies ongeveer gelijk zouden zijn.
Wat doe je dan (in een thuis wedstrijd): Juist, voor de winst gaan! Want 3 punten is 3x zoveel als 1 punt.
Agressie iets in het rood en de stijl op 100% en hopen op winst.
Ook Strakapud zat iets in het rood met zijn agressie, maar wie pakt er rood? Juist, ik! Met als gevolg 2 linies minder en dus verlies.
Had ik dan toch op safe een puntje moeten pakken?
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Re: Divisie A

Post by 9jantje9 »

remedy73 wrote:Verdorie.
Ik had gezien dat Strakapud niet sterk was en had uitgerekend dat onze linies ongeveer gelijk zouden zijn.
Wat doe je dan (in een thuis wedstrijd): Juist, voor de winst gaan! Want 3 punten is 3x zoveel als 1 punt.
Agressie iets in het rood en de stijl op 100% en hopen op winst.
Ook Strakapud zat iets in het rood met zijn agressie, maar wie pakt er rood? Juist, ik! Met als gevolg 2 linies minder en dus verlies.
Had ik dan toch op safe een puntje moeten pakken?
ik denk een juiste beslissing, want als je de volgende keer hetzelfde doet en je wint wel, heb je toch 3 uit 2 ipv 2 uit 2...
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Linx
Team Board Member
Posts: 478
Joined: Sun Jun 01, 2008 6:13 pm

Re: Divisie A

Post by Linx »

Bombay wrote:Logische overwinning, al is de opgelopen schade voor donderdag toch aanzienlijk. Bovenop de 2 geblesseerde, waarvan 1 A speler, zijn er nog eens 3 A spelers geschorst. En dat voor de lange en moeilijke verplaatsing richting Zimbabwe. Tis te hopen dat ze van die lange verplaatsing gebruik maken om de laatste procentjes TS weg te werken. :)
Een lange verplaatsing zeg dat wel, mijn jongens zijn ook altijd moe op verplaatsing :mrgreen: Daardoor vandaag weer verloren tegen Viastore. Donderdag moet er dan maar gewonnen worden :D
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Zou een gelijkspel niet mooier zijn?
TEAM : Djerba
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Linx wrote:
Bombay wrote:Logische overwinning, al is de opgelopen schade voor donderdag toch aanzienlijk. Bovenop de 2 geblesseerde, waarvan 1 A speler, zijn er nog eens 3 A spelers geschorst. En dat voor de lange en moeilijke verplaatsing richting Zimbabwe. Tis te hopen dat ze van die lange verplaatsing gebruik maken om de laatste procentjes TS weg te werken. :)
Een lange verplaatsing zeg dat wel, mijn jongens zijn ook altijd moe op verplaatsing :mrgreen: Daardoor vandaag weer verloren tegen Viastore. Donderdag moet er dan maar gewonnen worden :D
Moet wel lukken. Vandaag zijn er nog een A, en een B Cb uitgevallen. :(
TEAM : Djerba
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Verwachte nederlaag dus. Maar wat ik wel rot vind is dat ik bij die watjes van scheidsrechters altijd degene ben die rood pakt. Pokke frustrerend omdat dit steeds gebeurt als ik het minst agressieve team heb. Dus volgend seizoen aub alleen maar heel agressieve scheidsrechters, en wat minder blessures aub. Dank u. :x
TEAM : Djerba
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Een winstpartij tegen Totemo Baka :)
Op eigen veld konden we overtuigen en werd het 3-2 in ons voordeel. Hierdoor blijven we op een 5e plaats staan.

Morgen uit tegen City Wizards. Normaal haalbare zaak, maar door wat tijdsgebrek en slecht management, hebben mijn B-spelers die morgen opgesteld staan wat moraalproblemen. Als we morgen verliezen is het duidelijk te wijten aan mezelf. Laten we hopen van niet! :P

Ik moet zeggen dat ik nog wel enorm geluk heb gehad met de lotingen so far. Kijken of we dit ook kunnen vasthouden nu.
Prince88, proud manager of Fresh
Linx
Team Board Member
Posts: 478
Joined: Sun Jun 01, 2008 6:13 pm

Re: Divisie A

Post by Linx »

Bombay wrote:Verwachte nederlaag dus. Maar wat ik wel rot vind is dat ik bij die watjes van scheidsrechters altijd degene ben die rood pakt. Pokke frustrerend omdat dit steeds gebeurt als ik het minst agressieve team heb. Dus volgend seizoen aub alleen maar heel agressieve scheidsrechters, en wat minder blessures aub. Dank u. :x
Ik vind het ook spijtig voor je van die rode kaart. Met de overwinning ben ik wel tevreden. Morgen wacht de moeilijke verplaatsing naar u utd.
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Het zal een week worden om snel te vergeten denk ik. Morgen zal ook wel heel moeilijk worden denk ik, al heb ik nog niet gekeken. Maar voor mijn team weet ik dat ik er toch weer een deel niet kan opstellen door blessures, schorsingen of de fitheid die nog te laag is. De laatste uitgaande transfer zit eraan te komen, en vanaf dan gaan we op dat vlak effe niks meer doen. Dan ga ik zo snel mogelijk de TS naar 100% brengen, wat nu nog altijd niet het geval is, en mij volledig concentreren op de degradatiestrijd die er toch al zit aan te komen.
TEAM : Djerba
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

0-0 gelijk, en daar ben ik best tevreden mee, want we waren minder (145-148). Trouwens geleden van in de tijd dat de dieren nog spraken dat ik dat voor heb, en toch een punt weet te pakken. Maar weer ben ik degene die rood pakt, terwijl we gewoon beiden met 100% speelden. :x
TEAM : Djerba
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Een onterecht gelijkspel vanochtend. Ik was nochtans 5% beter (136 om 141), maar het werd slechts 2-2. Jammer, want hierdoor staan we 6e ipv 3e.

Maandag spelen we thuis tegen nummer 3 PC Bonner. Allebei kunnen we op volle sterke spelen, dus het wordt weer een lastig partijtje.
Prince88, proud manager of Fresh
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”