Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

Bombay wrote:Maar wat mij het meest stoort van al is het aantal rode kaarten. Daar is juist niks realistisch aan. Dit seizoen zijn er in A in totaal al 184 wedstrijden gespeeld, en er zijn al 126 rode kaarten gevallen. Dat is toch te gek voor woorden!? :shock:
Er word een rode kaart gegeven als iemand te agressief een duel in gaat. Ik denk dat de teams in A onrealistisch agressief spelen ;)
Bombay wrote:Sorry Remedy. Dit seizoen probeer ik nog zo hoog mogelijk te eindigen. :wink:
:lol: Daar was ik al bang voor! Nou, doe maar gewoon je uiterste best dan tegen mijn concurenten. Dan help je me toch nog een beetje... ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Ik denk niet dat we in A agressiever spelen dan in andere reeksen. Iedereen zal wel ongeveer dezelfde agressieregel toepassen denk ik. En dat zowel in H (eens ze het door hebben) als in A. Het enige verschil is misschien dat de meeste managers in A minder agressieve spelers hebben, en daardoor vaker 100% kunnen instellen. Daardoor is het risico dat je rood pakt groter. Maar is het niet zo dat in topmatchen in het echte voetbal de spelers ook altijd tot het uiterste gaan? Vallen er daar dan zoveel rode kaarten op een seizoen. Ik blijf erbij dat het aantal rode kaarten gewoon veel en veel te hoog is om het realistisch te houden.
TEAM : Djerba
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

T-man wrote:
Bombay wrote:100% mee eens. Mede daardoor ga ik na dit seizoen ook alles verkopen. Normaal had ik nog minstens 1 seizoen mijn best gedaan om er in te blijven, maar ik ben die random grondig beu. Er is niks realistisch meer aan. Hoeveel rode kaarten haal je wel niet op een seizoen? Das toch allemaal belachelijk zeker.
Zoals ik al zei is het normaal dat er random is, maar in dit spel is er gewoon veel te veel. En bovendien niet eerlijk verdeelt.
Heb dat in C ook meegemaakt. Ik ben toen wel kampioen geworden, maar 5 keer heb ik toen gelijk gespeeld terwijl ik vele punten beter was. Bunne heeft toen door telkens de random tegen te hebben zijn promotie gemist. Die toen 2e werd had hem keer op keer mee. Dat was er toen echt over.
Wat Strukapud nu aan de hand heeft heb ik vorige week in een Vrb ook gehad. Deze week ook 2 keer op een onfortuinlijke manier verloren in een vrb.
Trop is te veel, en te veel is trop!
Hij was het seizoen begonnen in m'n reeks maar is jammer genoeg gestopt, mede door al die toestanden :(
Die manager die ik hier bedoelde staat nu bovenaan in B2 zie ik. Daar had Bunne dus moeten staan, of hij had al gewoon in A moeten zitten. Ik weet nog dat Bunne aan het begin van vorig seizoen niet kon begrijpen dat die manager zo hoog meedraaide in B2. Later is hij dan ook wel terug gevallen.
TEAM : Djerba
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

In de NL-eredivisie zijn tot nu toe in 297 wedstrijden 51 rode kaarten en 1064 gele kaarten gevallen.
Per wedstrijd is dat 0,17 rode en 3,58 gele per wedstrijd.

Wat betreft de rode kaarten heb je denk ik gelijk...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Re: Divisie A

Post by jona »

In de NL divisie heb je als je goed bent geen agressie nodig. Op SP juist wel,..
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie A

Post by B e n »

Bombay wrote:Ik denk niet dat we in A agressiever spelen dan in andere reeksen. Iedereen zal wel ongeveer dezelfde agressieregel toepassen denk ik. En dat zowel in H (eens ze het door hebben) als in A. Het enige verschil is misschien dat de meeste managers in A minder agressieve spelers hebben, en daardoor vaker 100% kunnen instellen. Daardoor is het risico dat je rood pakt groter. Maar is het niet zo dat in topmatchen in het echte voetbal de spelers ook altijd tot het uiterste gaan? Vallen er daar dan zoveel rode kaarten op een seizoen. Ik blijf erbij dat het aantal rode kaarten gewoon veel en veel te hoog is om het realistisch te houden.
Daar ligt het in mijn ogen ook aan :). In mijn divisie (D11) zijn er totnutoe 88 rode kaarten gevallen. Toch wel wat minder dan in A ;)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Waarschijnlijk is dat idd de reden. Maar ik vind dat niet echt een aanvaardbare reden. Als iedereen met dezelfde som speelt, dan moet iedereen even vaak rood pakken. Anders wordt je gestraft omdat je minder agressieve spelers hebt. Dat is eigenlijk de omgekeerde wereld binnen Sp. Bovendien kan je je het in B of A niet veroorloven om niet tot het uiterste te gaan.
TEAM : Djerba
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie A

Post by Badbuffalo »

De som is niet heiligmakend he. Een totale som van bvb 180 kan je bekomen door 100% ploegagressie, of ook 50% ploegagressie. Draai of keer het, ook al is de som gelijk, wanneer je 100% agressief speelt, ga je meer kans hebben op rode kaarten.
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

De som is idd niet heiligmakend, maar hoe je die bereikt is hetzelfde. Vandaar dat ik zeg dat je zoals het nu is eigenlijk gestraft wordt als je minder agressieve spelers hebt. En van de andere kant heb je die dan weer nodig om iets te bereiken omdat de ingestelde agressie een grote invloed heeft op de linieraitings. Allemaal een beetje tegenstrijdig vind ik.
En hoe je het ook draait of keert. De hoeveelheid rode kaarten is gewoon belachelijk hoog. Ook al speel je met 100% agressie. Ik pak meestal rood bij een scheids tussen de 25% en de 45%. Dan is de som bij mij tussen de 140 en de 160. Niet hoog dus.
TEAM : Djerba
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Ten eerste : hoe hoger je komt in SP, hoe lager de agressie van de spelers. Ik heb mij daar ook moeten aan aanpasse.
Ten tweede : een analyse maken van in welke gevallen heb je meer kans op een rode kaart afhankelijk van de agressiefactor scheids en spelers. Ik heb hier ook al de indruk dat een scheids rond de 40% meer rood geeft dan een scheids van 80% met alle randparameters gelijk in beide gevallen.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Divisie A

Post by yockr »

De som van teamagressie, strengheid scheids en agressiefste speler is een goede indicatie maar zeker niet accuraat. Zoals Badbuffalo al aangaf, de teamagressie heeft een grotere invloed dan de strengheid van de scheids. Het is dus niet omdat de scheids bijvoorbeeld 40% minder streng is, dat je dan 40% agressiever kunt spelen om dezelfde kans op een rode kaart te hebben.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Dat zijn dingen die ik wel allemaal snap, en al wist. Maar toch vind ik dat niet geheel logisch, want zo wordt een voordeel een nadeel.
Wat ik wel heel straf vind aan de agressieregel is dat ik dus bij die scheidsrechters met lage agressie heel vaak rood pak, maar bij scheidsrechters met een agressie van bv 75% bijna nooit. En ook daarbij speel ik nog met 100% agressie.
TEAM : Djerba
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Ik denk dat het wel meevalt. Het heeft volgens mij meer met perceptie te maken; rode kaarten bij softe scheidsrechters onthoud je gewoon sneller, omdat het een rare situatie is. Als dingen slecht gaan, dan onthoud je dat gewoon sneller en langer dan de normaal gaande zaken.
Prince88, proud manager of Fresh
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Prince88 wrote:Ik denk dat het wel meevalt. Het heeft volgens mij meer met perceptie te maken; rode kaarten bij softe scheidsrechters onthoud je gewoon sneller, omdat het een rare situatie is. Als dingen slecht gaan, dan onthoud je dat gewoon sneller en langer dan de normaal gaande zaken.
Ik zal het als ik morgen tijd heb eens uitzoeken, maar ik ben er vrij zeker van dat het bij mij vaker bij een watje is.
Mijn volgende bericht hier zal voor morgenvroeg zijn. En hopelijk is dat om te melden dat we gewonnen hebben. :wink:
TEAM : Djerba
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie A

Post by B e n »

Bombay wrote:
Prince88 wrote:Ik denk dat het wel meevalt. Het heeft volgens mij meer met perceptie te maken; rode kaarten bij softe scheidsrechters onthoud je gewoon sneller, omdat het een rare situatie is. Als dingen slecht gaan, dan onthoud je dat gewoon sneller en langer dan de normaal gaande zaken.
Ik zal het als ik morgen tijd heb eens uitzoeken, maar ik ben er vrij zeker van dat het bij mij vaker bij een watje is.
Mijn volgende bericht hier zal voor morgenvroeg zijn. En hopelijk is dat om te melden dat we gewonnen hebben. :wink:
Ik volg je team team toch redelijk goed op en heb ook gemerkt dat je bij zwakke scheidsen toch geregeld een rood karton krijgt ;) Kan ook zijn dat dat gewoon beter bijblijft, zoal Prince aangeeft :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”