Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Linx
Team Board Member
Posts: 478
Joined: Sun Jun 01, 2008 6:13 pm

Re: Divisie A

Post by Linx »

Ik ben anders wel blij met wat hij heeft betaald voor mijn RF :mrgreen: , en zeggen dat ik hem niet meer moest hebben :mrgreen: . Een afdankertje van mij wordt zo een basisspeler bij de beste ploeg :wink: :D .
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Die RF valt nog mee. Die RB vind ik erover.
TEAM : Djerba
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie A

Post by visje69 »

Damn de A ziet er aantrekkelijk uit. Is dit een Vlaams spel?
De laatste belg verdwijnt zodra uit A. Zal dit het eerste Belg-loze spel ooit worden in SP? Of hebben we dat al gehad?
Nuja zoiezo maximaal aantal tsjechen volgend seizoen denk ik
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Aan Tsjechen geen gebrek nee...

Inmiddels halfweg het seizoen en ik bevind mezelf op een mooie 3e plaats, slechts 2 punten achter leider Widlaks :)

1 FC Widlaks Slovak Republic 38 15 12 2 1 51 10 +41
2 FC Strakapůd Czech Republic 37 15 12 1 2 59 17 +42
3 Fresh Netherlands 36 15 11 3 1 51 17 +34
4 FC JEREMY Czech Republic 33 15 10 3 2 46 12 +34
5 Tatran Stresovice Czech Republic 29 15 9 2 4 40 11 +29

Zowel Widlaks als Strakapud zijn uit de beker en Jeremy en ik er nog in. Gezien het programma zal het denk ik Strakapud zijn die aan het langste eind gaat trekken en Jeremy en ik die voor plaats 3 gaat strijden. Misschien dat Tatran ook nog mee gaat doen, gezien die inmiddels ook niet meer actief is in de SP-cup. Maar overall ben ik wel tevreden op het moment :)
Prince88, proud manager of Fresh
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Divisie A

Post by yockr »

Of je kan proberen kampioen te worden :mrgreen:
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Kan natuurlijk ook... :mrgreen:
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Hmm, ik keek toch wel even vreemd op toen ik vanochtend inlogde. Had een gelijkspel misschien nog wel verwacht, maar een verlies toch eigenlijk niet. Twee rode kaarten aan mijn kant resulteerde in een 4-3 verlies (145 om 138). Jammer...

Morgen een pittige thuiswedstrijd tegen Widlaks, maar we gaan wel voor de winst natuurlijk!
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Inmiddels is er weer een weekje voorbij. De wedstrijd tegen Widlaks werd verloren, mede door een rode kaart en blessure aan mijn kant en hij had veel contracten vernieuwd van zijn spelers. Zo viel er weinig te houden voor mij. Donderdag een knappe uitoverwinning tegen FCB Mikef en vrijdag werd winnend afgesloten tegen PC Bonner. Gedurende die week (en nu nog steeds) wel langdurige blessures gehad; A-keeper 2 maal voor 10 dagen out, ook A-CB en A-CM voor 10 dagen out. Erg leuk om dat dan te combineren met de bekerwedstrijden :P

Vandaag thuis tegen Tatran Stresovice, die niet geloofde in een stunt gezien zijn B-opstelling. Een fijne 3-1 overwinning. Morgen uit naar Strakapud, waar er een C-team zal opdraven. Hij heeft zijn team er heel degelijk voorstaan voor morgen, dus de kans op zelfs een gelijkspel is erg klein. Daarnaast wacht er een pittige partij in de beker, gevolgd door een thuispartij tegen FC Jeremy op donderdag. Vandaar dat m'n A- en B-spelers morgen een dagje rust krijgen.

Inmiddels staan we wel terug op de 3e plaats :)
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Zoals verwacht, 5-3 verlies.
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Nog 7 wedstrijden te gaan, 10 punten achter op de leider, 5 punten voor op de nummer 4. Zolang ik geen rare fratsen uithaal, lijkt de 3e plaats zeker binnen bereik.
Prince88, proud manager of Fresh
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie A

Post by B e n »

Ik hoop dat je nog enkele seizoenen in A blijft Prince want ik kom eraan :D Dat hoop ik toch :lol:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Mijn kern begint serieus oud te worden... 9 spelers die sowieso nog binnen 1 seizoen vervangen moeten worden, aangezien ze al de 30 of 33 bereikt hebben. Nu heb ik nog wel iets achter de hand om dit te realiseren, maar ik ben geen centrale bank natuurlijk die even wat extra centjes bij drukt :P
Prince88, proud manager of Fresh
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Re: Divisie A

Post by jona »

Prince88 wrote:Mijn kern begint serieus oud te worden... 9 spelers die sowieso nog binnen 1 seizoen vervangen moeten worden, aangezien ze al de 30 of 33 bereikt hebben. Nu heb ik nog wel iets achter de hand om dit te realiseren, maar ik ben geen centrale bank natuurlijk die even wat extra centjes bij drukt :P
zal je toch in Zimbabwe moeten wezen; dan weet je vast welke persoon ik bedoel :mrgreen:
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Linx
Team Board Member
Posts: 478
Joined: Sun Jun 01, 2008 6:13 pm

Re: Divisie A

Post by Linx »

jona wrote:
Prince88 wrote:Mijn kern begint serieus oud te worden... 9 spelers die sowieso nog binnen 1 seizoen vervangen moeten worden, aangezien ze al de 30 of 33 bereikt hebben. Nu heb ik nog wel iets achter de hand om dit te realiseren, maar ik ben geen centrale bank natuurlijk die even wat extra centjes bij drukt :P
zal je toch in Zimbabwe moeten wezen; dan weet je vast welke persoon ik bedoel :mrgreen:
Leuk, hebben ze in Zimbabwe dan goedkope spelers? Zal ik toch eens aan mijn buurman moeten vragen waar ik die kan vinden :lol: Zo groot is dat hier toch niet :mrgreen:
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie A

Post by B e n »

Net op Facebook een klapke gedaan met de manager van Viastore en volgens hem had FC Widlaks 200-300M BUDGET toen die A bereikte :shock:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”