Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

hoeseltvv
Assistant Manager
Posts: 69
Joined: Mon Nov 21, 2011 11:11 pm

Re: Divisie A

Post by hoeseltvv »

brever wrote: 1.Hoeveel was de vraagprijs voor deze spelers bij het plaatsen op de lijst?
2.is er gewerkt met een meteen koopprijs?
3.is er onderling iets afgesproken?

Ik beoordeel noch veroordeel niemand,de verkoop van deze 3 spelers heeft
de titel van raffin in A niet beinvloed,die titel had hij maw ook gehaald zonder deze spelers.
1. de spelers zijn tegen dumpingprijs op de plaatsingslijst geplaatst. Niet enkel deze spelers, maar een 7-tal spelers in totaal.
2. Er is NIET gewerkt met een meteen koopprijs.
3. Er is niets afgesproken en evenmin is er mij iets beloofd en/of gegeven. Ik heb wel een mailtje gekregen met de vraag of ik de transfers wil goedkeuren en zo krijg ik talloze mailtjes. Op deze ben ik ingegaan, op anderen niet.
Aan jou om te oordelen of dit een misdaad is of niet. Op mijn eigen hoofd... ik was hier echt ter goeder trouw.

De manier waarom ik geband word is bijzonder oneerlijk, om van de vuile, laffe en laag-bij-de-grondse behandeling en antwoorden van SJAREL nog maar te zwijgen.
Dit zit mij bijzonder hoog en voelt als een persoonlijke afrekening van SJAREL. Awel Sjarel, ik neem het persoonlijk met uw laffe antwoorden !
Jerre__
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1237
Joined: Tue Aug 05, 2008 2:07 pm
Location: Right in between the city of carnaval, and the city with the stinky horse.

Re: Divisie A

Post by Jerre__ »

Van Sjarel hoef je nu eens geen greintje empathie te verwachten. Dat heeft mijn jarenlange ervaring op dit forum mij al lang bevestigd...
Image
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Re: Divisie A

Post by brever »

hoeseltvv wrote:
brever wrote: 1.Hoeveel was de vraagprijs voor deze spelers bij het plaatsen op de lijst?
2.is er gewerkt met een meteen koopprijs?
3.is er onderling iets afgesproken?

Ik beoordeel noch veroordeel niemand,de verkoop van deze 3 spelers heeft
de titel van raffin in A niet beinvloed,die titel had hij maw ook gehaald zonder deze spelers.
1. de spelers zijn tegen dumpingprijs op de plaatsingslijst geplaatst. Niet enkel deze spelers, maar een 7-tal spelers in totaal.
2. Er is NIET gewerkt met een meteen koopprijs.
3. Er is niets afgesproken en evenmin is er mij iets beloofd en/of gegeven. Ik heb wel een mailtje gekregen met de vraag of ik de transfers wil goedkeuren en zo krijg ik talloze mailtjes. Op deze ben ik ingegaan, op anderen niet.
Aan jou om te oordelen of dit een misdaad is of niet. Op mijn eigen hoofd... ik was hier echt ter goeder trouw.

De manier waarom ik geband word is bijzonder oneerlijk, om van de vuile, laffe en laag-bij-de-grondse behandeling en antwoorden van SJAREL nog maar te zwijgen.
Dit zit mij bijzonder hoog en voelt als een persoonlijke afrekening van SJAREL. Awel Sjarel, ik neem het persoonlijk met uw laffe antwoorden !
*Zijn de 3 spelers op de deadline verkocht dan?of heb je vroeger de boden geaccepteerd?dat is in dit geval het cruciale punt,als dit niet zo is,dus op de deadline is er maar één conclusie;NIEMAND IN FOUT en geen ban.
werden de boden voor de deadline aanvaardt,dan is er stof tot discussie omdat je 3 spelers voor een gunstige prijs naar 1 manager laat gaan!

**Hoe kan je 3 spelers van eenzelfde ploeg kopen op 1 dag (3 juni),want ik ben als wijze van test ook op uw spelers aan het bieden,en als ik op een 2 e speler van uw team biedt,komt de melding; dat ik reeds op uw een speler van uw team biedt en weigert het bod???
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1173
Joined: Mon May 30, 2011 10:26 pm
Location: Oud-Turnhout

Re: Divisie A

Post by FC The White Caps »

@ brever: als je spfa hebt kan je op 2 seizoenen 3 spelers kopen van 1 team ;)
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie A

Post by Raffin »

3-2 zege tegen Yockr met 150-rating, wat het sportieve betreft.
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Re: Divisie A

Post by brever »

FC The White Caps wrote:@ brever: als je spfa hebt kan je op 2 seizoenen 3 spelers kopen van 1 team ;)
Inderdaad,ben na jarenlange spfa klant,net klant af,mijne euro is gevallen.
Eigenlijk is dit cheaten in de hand helpen,zo kunnen er deals gemaakt worden want iemand die zijn team dumpt tegen lage prijzen enz...
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Razvanica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3813
Joined: Tue Apr 15, 2008 4:22 pm

Re: Divisie A

Post by Razvanica »

hoeseltvv wrote:
Razvanica wrote:Manager Raffin explained to the sheriffs that the transfers were made for such a small price because manager wimhellinx decided to quit the game. So I don't see why the manager in question is now upset, he was going to quit anyway, weren't he?
No, i was NOT going to quit after I found my motivation back. Everybody has such a period, isn't it ?
I've played this game for many years in an honest way en to be put with the garbage on this way is a disgrace and a humiliation.
So yes, if this matter isn't solved on an HONEST way, then I have another motivation with soccerproject.
Well Sjarel... where are your guts to show some honesty ???
I think you made your intentions very clear when you sold your players for unrealistic prices to Raffin. You had 7 players on the transfer list, you only sold for low prices (and as soon as possible) the 3 in question, so I believe the case is clear. There are two more arguments on this:
- managers in this game have always been held responsible for their transfers. It is probably the most important rule: you make unrealistic transactions, you risk getting a ban. People seem to forget that in this game you are a manager, not an owner. When your actions are against your own team, when you prefer giving an advantage to another team while disadvantaging your own, you get sacked.
- managers who decide to quit the game usually have this kind of behavior. They start giving players for small prices, they make some huge offers to some friends for mediocre players... This is clearly a game spoiler for the others, and we have always tried to stop this as soon as possible. I can only imagine the feelings of those who are playing this season against Raffin... But you have more guilt on this than Raffin: he acted for the good of his team, you ruined the game for the others...

Also, I see both you and Raffin try to make this about nationality (I will not comment the racist remarks of people like brever). Well, the truth is that the same rules apply to all the managers. And we had in the past Romanians, Czechs, Belgians, Slovaks or Lithuanians banned for similar actions, so you are not the victim of mean Romanians, you are the one who transformed the game into a joke and we simply applied the same rules as for everyone else.
Harder, better, faster, stronger
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie A

Post by rpg_gamer »

De meningen zullen verdeeld zijn of hem nu een ban verdiend of niet. Daar wil ik het nu niet over hebben alhoewel ik er een zeer duidelijk gedacht over heb.

Maar kan men eens bij de regels eens EINDELIJK de regels bijschrijven waarvoor je geband kunt worden en ik bedoel ALLE REGELS. Zo kan er geen discussies meer zijn of toch veel minder. Zoveel regels zijn er nu ook niet en het maakt het vooral duidelijk voor beginners want ik moet altijd dezelfde regels uitleggen die nergens te vinden zijn.

Is dat nu zo moeilijk om de belangrijkste regels te posten waarmee je een ban kunt krijgen :roll:

On topic

Succes aan de belgen/nederlanders :D
rpg_gamer F.223 (hervorming)
hoeseltvv
Assistant Manager
Posts: 69
Joined: Mon Nov 21, 2011 11:11 pm

Re: Divisie A

Post by hoeseltvv »

Tja...
Nog maar eens een bewijs dat er in deze zaak slechts één fraudeur zit, en dat is onze aller vriendelijke Sjarel zelve !
Hij verzint de uitvluchten en straffen. De ene krijgt een ban, de andere krijgt niks.
En dit mailtje moet het met de liefde der mantel toedekken.
Hey Sjarel, wat zit er nog allemaal in je fraudeursdoofpot ?

Raffin,

Na lang beraad zijn we tot de volgende conclusie gekomen: Je zal niet geband worden, maar je moet de drie spelers die je van hoeseltvv gekocht, gratis op de transferlijst zetten.

Spijtig dat je in je persbericht spreekt over een 'war'. Ik kan je mening daarover natuurlijk niet veranderen, maar ik denk dat je het op dit moment iets te zwart-wit ziet.

grtz,
Sjarel
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie A

Post by rpg_gamer »

Als het bericht waar is :!:

Wat voor een belachelijke regel is me dat zeg :shock: Gratis topspelers op de lijst zetten Man man man waar gaat dit naartoe zeg :shock: Te belachelijk :shock:
Als iemand dit snapt mag hem mij het eens uitleggen :roll:
rpg_gamer F.223 (hervorming)
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Gratis op de transferlijst zetten die drie spelers.
Raar, heel raar.

De één zet 3 spelers te koop. Hij verkoopt ze veel te laag (volgens de leiding van dit spel) aan een andere manager.
Nu moet die manager ze GRATIS op de transferlijst zetten. Dus nog VEEL MINDER dan hij ze aangekocht heeft.

Dus wie die spelers NU opkoopt, zorgt ervoor dat Raffin GEBAND wordt, want de spelers zijn de deur uit voor veel lagere waarde dan hun initiele waarde en hiervoor wordt de eerste manager in deze toch ook GEBAND.

Raar, heel raar!
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Re: Divisie A

Post by 9jantje9 »

rohalt wrote:Gratis op de transferlijst zetten die drie spelers.
Raar, heel raar.

De één zet 3 spelers te koop. Hij verkoopt ze veel te laag (volgens de leiding van dit spel) aan een andere manager.
Nu moet die manager ze GRATIS op de transferlijst zetten. Dus nog VEEL MINDER dan hij ze aangekocht heeft.

Dus wie die spelers NU opkoopt, zorgt ervoor dat Raffin GEBAND wordt, want de spelers zijn de deur uit voor veel lagere waarde dan hun initiele waarde en hiervoor wordt de eerste manager in deze toch ook GEBAND.

Raar, heel raar!
ik vraag me wel af wat de koper ervan dan moet doen, ze ontslaan?

--> Even serieus, er gaan weer 3 managers failliet door te goede gratis spelers. Beetje jammer.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Divisie A

Post by rpg_gamer »

Als raffin al een boete verdiend :!:
Een geld boete van 10M (als hem dit niet heeft over verschillende seizoenen) is te logisch zekers :roll:
rpg_gamer F.223 (hervorming)
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Dat denk ik niet.
Er zullen wel grote vissen zijn, die die "gratis" spelers opkopen.

Er staan nu ook spelers op de TL die aan 37.500 loon staan (terwijl speler misschien anders de 16.000 zou moeten krijgen als loon) en waarbij managers reeds aan 6M zitten als kostprijs.
Iedere competitiematch dat die speler speelt is em al een zak geld kwijt.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie A

Post by Raffin »

Tygr

Dear Raffin,

You're a cheater. You know it, Sjarel knows it and all SP knows it. The fact that you was not banned does not change the situation. You are surprised that the Czechs and Romanians don´t congratulate to you. I'm surprised that the Belgians and Dutch congratulate to cheater.




Ik ga er gewoon een nachtje over slapen en dan zien of het hier stopt of niet.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”