Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1173
Joined: Mon May 30, 2011 10:26 pm
Location: Oud-Turnhout

Re: Divisie A

Post by FC The White Caps »

Dan had het er inderdaad helemaal anders uitgezien...

Vandaag gewonnen van Apology die de match laat lopen. De hervorming is begonnen!
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

FC The White Caps wrote:Dan had het er inderdaad helemaal anders uitgezien...

Vandaag gewonnen van Apology die de match laat lopen. De hervorming is begonnen!
Hehe eindelijk! Je handen jeukten al zo lang. Knap dat je zo lang van de verkoopknoppen bent afgebleven! Respect! Kan je eindelijk weer jezelf zijn :P
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1173
Joined: Mon May 30, 2011 10:26 pm
Location: Oud-Turnhout

Re: Divisie A

Post by FC The White Caps »

remedy73 wrote:
FC The White Caps wrote:Dan had het er inderdaad helemaal anders uitgezien...

Vandaag gewonnen van Apology die de match laat lopen. De hervorming is begonnen!
Hehe eindelijk! Je handen jeukten al zo lang. Knap dat je zo lang van de verkoopknoppen bent afgebleven! Respect! Kan je eindelijk weer jezelf zijn :P
Vorig seizoen was echt wel leuk :) Dit seizoen was er wat teveel aan maar uiteindelijk toch maar afgemaakt. Het zal deugd doen dat er niet zoveel tijd meer in zal kruipen. Een beetje rust mag wel eens :P
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Goed gesproken FC Remedy.
Een topteam in elkaar boksen kan ie wel, maar met een topteam spelen ligt hem veel moeilijker.
Moest jij eens beginnen met alle nieuwe managers te scholen, dan zouden er niet veel meer het spel verlaten.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

rohalt wrote:Goed gesproken FC Remedy.
Een topteam in elkaar boksen kan ie wel, maar met een topteam spelen ligt hem veel moeilijker.
Moest jij eens beginnen met alle nieuwe managers te scholen, dan zouden er niet veel meer het spel verlaten.
Dat probeer ik al zo veel als mogelijk te doen... Contact leggen met nieuwe managers vind ik belangrijk, alsmede ze van dienst te zijn als ze vragen hebben... Het ontbreekt me echter aan tijd om dit op grotere schaal te doen :)

Maaruh... We zijn KAMPIOEN!!! :P
Als tweede manager in de historie van SP ben ik er in geslaagd om met 2 verschillende generaties kampioen te spelen in de A. De eerste was FC Inter Milano, die 15 seizoenen had tussen beide generaties, heb ik het nu gedaan met slechts 9 seizoenen van afwezigheid. Ik ben vol ongeloof, opwinding, trots en ben sprakeloos tegelijkertijd...

edit: Speciale dank gaat uit naar alle managers die mij hebben gesteund. Met name Ben heeft mij heel veel geholpen door mij te tippen over spelers, maar ook Smoje en Raffin hebben mij geholpen om de juiste spelers naar mij te begeleiden. Ook wil ik de random bedanken, want die heeft zeker bijgedragen aan dit succes!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
boysteenkist
Team President
Posts: 687
Joined: Sat Jul 31, 2010 12:52 pm

Re: Divisie A

Post by boysteenkist »

Gefeliciteerd Remedy! Een wereldprestatie! En zeer verdiend :D

De grote vraag: Hoeveel kampioenschappen gaan er volgen? :D
Trotse manager van FC Steenkist
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie A

Post by Ron Jeremy »

Gefeliciteerd! Topprestatie. Kleine smet was de beker, maar dan hou je in ieder geval nog een uitdaging over: volgend seizoen de dubbel :mrgreen:
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

Ron Jeremy wrote:Gefeliciteerd! Topprestatie. Kleine smet was de beker, maar dan hou je in ieder geval nog een uitdaging over: volgend seizoen de dubbel :mrgreen:
Hangt van het donderdag-programma af ;)

Allen bedankt voor de felicitaties per pm, gastenboek en forum... :D
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1173
Joined: Mon May 30, 2011 10:26 pm
Location: Oud-Turnhout

Re: Divisie A

Post by FC The White Caps »

Dat heb ik met alle plezier gedaan :) geniet ervan!!
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

NOUMICI doet ook een hervorming, naast de 2 gekende (Traxtorm Hardcore en The Last Mohycan).
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
boysteenkist
Team President
Posts: 687
Joined: Sat Jul 31, 2010 12:52 pm

Re: Divisie A

Post by boysteenkist »

rohalt wrote:NOUMICI doet ook een hervorming, naast de 2 gekende (Traxtorm Hardcore en The Last Mohycan).
Apology voegt zich ook aan dit rijtje toe. De teller staat dus inmiddels op 4. Erg aantrekkelijk om de beker serieus te nemen het komende seizoen..
Trotse manager van FC Steenkist
boysteenkist
Team President
Posts: 687
Joined: Sat Jul 31, 2010 12:52 pm

Re: Divisie A

Post by boysteenkist »

boysteenkist wrote:Wel erg vroeg, maar dan toch alvast een voorlopige voorspelling:

1 Damned United - Hoop echt op Ben, maar denk toch dat Damned nog net iets te sterk zal zijn.
2. Traxtorm Hardcore - Zal in de nek van Damned hijgen, maar zal net te kort komen vrees ik. (sorry Ben)
3. FC Remedy - Zal minimaal 3e worden, maar sluit een kampioenschap ook niet uit.
4. The William Soccer Boys - Prachtige selectie, maar er zal een duidelijke top-3 plaatsvinden. Maar wel weer 'best-of-the-rest'.
5. FK Hash Rohatsko- Gaat het weer ouderwets goed doen.
6. ŇOUMÍCI - Zou nog hoger kunnen eindigen met dat materiaal, maar had dit seizoen ook wat schoonheidsfoutjes.
7. Mccgrady City Football team - Lijkt nog wel een degelijk seizoentje er uit te gaan slepen.
8. The Last Mohycan - Zal een stapje terug doen, maar blijft een stabiele middenmoter.
9. Fc Steenkist - Zal moeten proberen z.s.m. een kloofje op te bouwen met plek 11, want vrees degradatie.
10. Rogiboys - Heeft meer kwaliteit als mijn ploeg volgens spinfo, maar Rohalt hoort gewoon op plaats 10. :twisted: 11. RiverPlate - Erg lastig om de 11e plek in te vullen, eigenlijk ook zonder echt reden, want Riverplate heeft een jong goed team tot zijn beschikking. Maar denk dat hij ook weer vol voor de beker zal gaan.
12. Šutrteam - Zal te weinig punten pakken tegen de grote ploegen.
13. Olymp - Denk dat de promovendi uit B.1 te kort komen in de A.
14. Inter Bytom - Zie hem al wat transfers doen, dus denk dat Inter Bytom geen hoge ogen gaat gooien.
15. SAMPDORIQ - Ziet ernaar uit dat hij gaat reoganiseren.
16. Fotbal Club Botosani - Idem.

Mits Damned er vol voor gaat, staat de top 3 zo goed als vast. Het wordt een brede middenmoot tussen plek 4-11. Plek 12 t/m 16 lijken ploegen met minder kwaliteit, of ploegen die gaan hervormen.
Ik heb er achteraf 4 goed, maar die waren niet zo moeilijk. De 3 hervormers waren duidelijk. En dat Rohalt op 10 eindigt is ook een zekerheidje :D
Trotse manager van FC Steenkist
FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1173
Joined: Mon May 30, 2011 10:26 pm
Location: Oud-Turnhout

Re: Divisie A

Post by FC The White Caps »

Veel keuze als je nu spelers nodig hebt :) Jammer genoeg zullen zo de prijzen zakken....
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
hans0812
Team Board Member
Posts: 384
Joined: Fri Dec 17, 2010 11:37 pm

Re: Divisie A

Post by hans0812 »

Remedy: gefeliciteerd met je 3e titel in A, het zal hopelijk niet bij die 3 blijven.
Ray Ben, Steenkist en Apology ook heel goed gepresteerd
Rohalt: ijzersterk, ziet elk seizoen weer kans om zijn team de veilige haven in te loodsen en is ondertussen een vaste waarde in A geworden.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden :lol: :lol:
boysteenkist
Team President
Posts: 687
Joined: Sat Jul 31, 2010 12:52 pm

Re: Divisie A

Post by boysteenkist »

We staan alweer een de vooraftrap van een nieuw seizoen in A. Vorig seizoen met een 5e plaats het uiterste uit ons team gehaald. Onze selectie is een stuk verder dan de selectie een seizoen geleden. We gaan er weer proberen wat moois van te maken!

Het belooft leuk te worden:
- Remedy de favoriet voor de titel
- 4 hervormers in de naam van Ben, Apology, TLM en Nuomici.
- Gezelligheid kent geen tijd met maar liefst 7 Belgische / Nederlandse ploegen (Remedy, Ben, Fresh, Rohalt, Gantoise, Apology en ik).

Zin an! :D
Trotse manager van FC Steenkist
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”