Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Wij 9 punten gehaald deze week.
Maandag tegen Ray Ben, hervormer. Dinsdag uit bij Beecka, die toch wel heel erg raar speelt en beter zou kunnen dan actueel het geval is.
Woensdag Beker gespeeld om dan donderdag tegen Gantoise gewonnen, die toch ook wel mooie linieratings kan voorleggen.
Voor de match van vandaag waren een 5-tal A-spelers geschorst, dus maar een mengeling van C- en B-ploeg opgesteld tegen FC Steenkist.
Volgende week zal moeilijker worden om evengoed te doen. Mijn positie hangt in grote mate af van de prestatie van Gantoise, maar die volgende week veel hervormers.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

Vanochtend pakt Mccgrady een directe rode kaart, waardoor ik met 2 doelpunten verschil kan winnen: 148-132 (2-0) oftewel 16 linies verschil is voldoende voor een verschil van 2 doelpunten.

Dan de wedstrijd Damned - Gantoise: Linies 152-136 (1-1). Oók 16 linies verschil, Damned mist een penalty, maar ongelofelijk dat dit een gelijkspel is! :shock:


edit: Wel een spannende strijd tussen al die Roemenen en Nederlanders daar bovenin. Gezien het zware programma van Riverplate zie ik Fresh of Boy nog wel op het podium terecht komen.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Vanochtend geen keeper beschikbaar... kon er gisteren ook niet meer eentje op de kop tikken, dus last minute besloten om maar volle bak te gaan met het B-team en fingers crossed... een terechte 0-1 verlies. Donderdag uit bij Damned zal ook niet veel zijn aangezien hij al uit de beker is.

Gelukkig net wel eentje op de kop kunnen tikken, want voor de beker morgen zou ik er anders ook geen beschikbaar hebben..
Wel lekkere zaken gedaan op financieel gebied vanochtend; mooi weer en maar liefst 114.084 toeschouwers kwamen kijken :)
Prince88, proud manager of Fresh
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

Prince88 wrote:Vanochtend geen keeper beschikbaar... kon er gisteren ook niet meer eentje op de kop tikken, dus last minute besloten om maar volle bak te gaan met het B-team en fingers crossed... een terechte 0-1 verlies. Donderdag uit bij Damned zal ook niet veel zijn aangezien hij al uit de beker is.

Gelukkig net wel eentje op de kop kunnen tikken, want voor de beker morgen zou ik er anders ook geen beschikbaar hebben..
Wel lekkere zaken gedaan op financieel gebied vanochtend; mooi weer en maar liefst 114.084 toeschouwers kwamen kijken :)
14% van de supporters (15.972) waren de dolenthausiaste supporters van FC Remedy...

Vandaag heb ik goede zaken gedaan. Het contract van mijn trainer was nog maar enkele dagen, dus die moest ik sowieso vervangen. Jammer, want ik had gezien dat je geen keeper beschikbaar had. De trainerswissel was dus eigenlijk niet nodig, maar ik had nu al 3 Vr's gespeeld en wilde geen enkel risico nemen.

Boy heeft ook uitstekend werk gedaan voor mij (en voor zichzelf) door Damned United op een nederlaag te trakteren. Eindelijk begin ik weer wat meer in een titel te geloven, al moet alles de komende 9 wedstrijden nog lopen zoals gepland.

Boy nadert Riverplate en Damned nu tot op 4 punten. Riverplate heeft nog een héél zwaar programma, dus het podium lonkt voor Boy.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

FC Remedy verliest thuis van Damned United na gemiste penalty, hoewel hij beter was dan de tegenstander.
Bovenaan wordt het hierdoor superspannend.

Wij hebben gewonnen van een rechtstreekse concurrent. Volgende week nog 2 matchen tegen hervormers en wie weet pakken we nog wat punten in de andere matchen.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
boysteenkist
Team President
Posts: 687
Joined: Sat Jul 31, 2010 12:52 pm

Re: Divisie A

Post by boysteenkist »

Ongelooflijk het verlies van Remedy tegen Damned United. Op zo'n moment, zo de random tegen krijgen :cry:

Hopelijk zegeviert het recht aan het eind van de rit. :twisted:
Trotse manager van FC Steenkist
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

Tja, 152-148 en dan verliezen. Na mijn beide random-remises in het begin van het seizoen is dit al de zoveelste keer dat het lot anders bepaald over de uitslag van de wedstrijd. Ook in de uitwedstrijd tegen Damned (waar ik op voorhand méér linies zou halen) kreeg ik volkomen onverwacht een vroege directe rode kaart. Ik heb al gezegd dat het kampioenschap dit seizoen door de random bepaald gaat worden...

Damned heeft nog slechts 2 wedstrijden waar hij mogelijk punten kan gaan laten liggen. Dat is thuis tegen Riverplate en de laatste ronde uit tegen Rogiboys, maar in principe hoeft hij dus niets meer te verliezen...

Ik heb een stuk zwaarder programma. Allereerst heb ik één hervormer minder, waardoor Damned mij op doelpuntensaldo al voorbij gaat streven. Daarnaast heb ik op donderdag Riverplate uit (Riverplate is al uit de beker) en ik heb thuis nog een wedstrijd tegen Rogiboys.

Dit gaat echt heel spannend worden...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

Op doelpunten ga ik het inmiddels al niet meer redden. Ik win van Apology met slechts 5 doelpunten verschil, terwijl rapid cl 1923 het laat lopen tegen Damned. Dat zijn bonus doelpunten voor Damned.

Het gaat al een hele toer worden om alle resterende wedstrijden te winnen. Als me dat al lukt, dan nog ben ik afhankelijk van een misstapje van Damned, maar dat gaat lastig zijn met al die hervormers die hij nog krijgt... Ik ga het steeds meer beseffen dat er dit seizoen geen titel in zit... :(
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
boysteenkist
Team President
Posts: 687
Joined: Sat Jul 31, 2010 12:52 pm

Re: Divisie A

Post by boysteenkist »

remedy73 wrote:Op doelpunten ga ik het inmiddels al niet meer redden. Ik win van Apology met slechts 5 doelpunten verschil, terwijl rapid cl 1923 het laat lopen tegen Damned. Dat zijn bonus doelpunten voor Damned.

Het gaat al een hele toer worden om alle resterende wedstrijden te winnen. Als me dat al lukt, dan nog ben ik afhankelijk van een misstapje van Damned, maar dat gaat lastig zijn met al die hervormers die hij nog krijgt... Ik ga het steeds meer beseffen dat er dit seizoen geen titel in zit... :(
Het is te hopen op speelronde 30: Rogiboys - Damned United !!

Riverplate blijft ook maar winnen zeg. Vooral de 2e seizoenshelft doe ik wat ik moet doen, alle wedstrijden winnen (behalve uit bij Remedy, maar daar ook 2 lr beter). Maar als er boven je niet genoeg punten worden gemorst blijf je op een natuurlijk niet verkeerde 4e plek steken. Nu baal ik wel dat ik met een te lage ts van start ben gegaan dit seizoen..

Maar goed deze week nog 2 hervomers, en dat geldt niet bepaald voor Riverplate..
Trotse manager van FC Steenkist
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Of hij verwacht dat zowel Remedy als Damned nog fouten gaat maken, of hij wil erg graag derde worden... Anders ga je tegen mij geen trainerswissel doen. Ik speelde vandaag ook meer met het oog op morgen dan voor winst tegen Riverplate..
Prince88, proud manager of Fresh
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Een speeldag met nogal wat draws.
Wij winnen tegen hervormer en Gantoise (met 5 linie's beter dan Mccgrady) speelt maar een draw. Hierdoor is de kloof tussen onze ploeg en de 11de plaats niet meer overbrugbaar. Dus wij zijn GERED en doen er nog een seizoen bij in A. Het wordt ons 8ste seizoen. Dit seizoen het gemakkelijkste, volgend seizoen het moeilijkste waarschijnlijk.
Mccgrady haalt zo zijn 3de draw op rij deze week.
FC Remedy speelt met 149-149 uit bij RiverPlate een draw (en 2 indirecte rode kaarten), terwijl Damned United wint. Is hier ook het kampioenschap gespeeld?
Fresh verliest uit bij FC MORMAIALA maar kan zich morgen revancheren tegen onze ploeg.
FC Steenkist wint en staat nu op 2 punten van FC Remedy.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

rohalt wrote:Een speeldag met nogal wat draws.
Wij winnen tegen hervormer en Gantoise (met 5 linie's beter dan Mccgrady) speelt maar een draw. Hierdoor is de kloof tussen onze ploeg en de 11de plaats niet meer overbrugbaar. Dus wij zijn GERED en doen er nog een seizoen bij in A. Het wordt ons 8ste seizoen. Dit seizoen het gemakkelijkste, volgend seizoen het moeilijkste waarschijnlijk.
Mccgrady haalt zo zijn 3de draw op rij deze week.
FC Remedy speelt met 149-149 uit bij RiverPlate een draw (en 2 indirecte rode kaarten), terwijl Damned United wint. Is hier ook het kampioenschap gespeeld?
Fresh verliest uit bij FC MORMAIALA maar kan zich morgen revancheren tegen onze ploeg.
FC Steenkist wint en staat nu op 2 punten van FC Remedy.
Ratings waren 149-139 met een 0-0 gelijkspel als resultaat. Riverplate had eigenlijk dik moeten winnen! Omdat Riverplate en ik beiden niets aan een gelijkspel hadden, speelde ik alles of niets. De kans op verlies was ca. 80%, de kans op winst slechts 10%. Het werd onbegrijpelijk toch nog gelijk...
De enige strohalm die ik dit seizoen nog heb is... dat de laatste ronde Rogiboys van Damned wint... Ik reken nergens op, behalve dat je je best gaat doen, Rohalt :P
Maar normaal gesproken is het kampioenschap inderdaad gespeeld...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Jammer Remedy... hopelijk gebeurt er nog wat aankomende week voor je!

Zelf is het seizoen over. De beker was eigenlijk nog de enige prio, maar daar hield het gisteren op. Verder maakt het me niet zo veel uit of we nu 4e of 7e worden in de competitie. Eens kijken wat de plannen gaan zijn voor komend seizoen...
Prince88, proud manager of Fresh
boysteenkist
Team President
Posts: 687
Joined: Sat Jul 31, 2010 12:52 pm

Re: Divisie A

Post by boysteenkist »

De laatste competitieweek staat voor de boeg. We staan op een mooie 3e plaats, daar willen wij ook echt op eindigen. Hopelijk kan Mccgrady 'stunten' tegen Riverplate maandag en dan zou de 3e plaats al veilig kunnen zijn gesteld als wij ons werk ook doen.

Helaas zal de laatste week van de Beker er vrijwel niet in zitten gezien de erg vervelende loting uit bij Noldor. Ik weet overigens niet of ik een trainerswissel kan doen. Het 2-jarige contract dat me trainers destijds heeft getekend staat dinsdag op 1 seizoen en 36 dagen. Is dit voldoende voor een moraalboost?

Voor de rest is het te hopen dat Rohalt iets leuks kan doen donderdag. Geen beker, thuisvoordeel, dus vol de gas er op zou ik zeggen...!!!!
Trotse manager van FC Steenkist
apology240
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1204
Joined: Tue Aug 22, 2006 3:32 pm
Location: Morewood

Re: Divisie A

Post by apology240 »

Boy, trainer vervangen zal geen boost geven... Daarvoor is hij niet lang genoeg in dienst...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”