Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Vandaag moesten we onze meerdere erkennen tegen Inter Bytom die toch wel heel sterk voor de dag kwam(147-144)en het geluk had van een 'softe' scheids.Wij moesten het doen met 4 B-spelers en kwamen niet verder dan een 1-0 verlies :)
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

lesbuffalos liet de wedstrijd schieten vandaag en zo konden wij een gemakkelijke thuisoverwinning binnenhalen,2-0
We sluiten de heenronde af op de 5e plaats waar we meer dan tevreden mee zijn :)
...leuk weetje,in de heenronde hebben we de beste aanval neergezet met 36 treffers :D
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Vandaag op het veld van de nr 9 in stand Real Valterovice 0-0 gelijkgespeeld.LR waren 150-149!!!
Als je ziet dat de nr 9 vlot 150 LR haalt thuis zegt dit genoeg over het niveau in de A-reeks dit seizoen :shock:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Een overwinning thuis tegen de nr14 BALKI,een rode kaart die langs onze kant valt kon toch niet verhinderen dat we met 3-2 de wedstrijd winnend afsluiten :)
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16938
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie A

Post by visje69 »

Mijn avontuur in A zit erop. Op naar B en alles op de beker. Ik had pech met scheidsrechtersagressies en verkeerde matchen op't verkeerde moment. Niet aan te doen. Moest vol risico spelen in de belangrijke matchen en de munt viel naar de andere kant. Ik ga vol voor de beker nu :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Door de bekerwedstrijd kon ik geen volwaardige ploeg opstellen vandaag tegen DEPORTIVO met dan ook een logische nederlaag,5-2 :)
Zelfs met een fit team was het bijna onmogelijk om punten te pakken :wink:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Winstpartij thuis tegen de nr4 FC Wonder Who , 1-0 :D (148-146)
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie A

Post by raoulio »

roelie3417 wrote: Fri May 25, 2018 9:37 am Winstpartij thuis tegen de nr4 FC Wonder Who , 1-0 :D (148-146)
Je gaat lekker! De enige BENE die zo goed als verzekerd nog een jaartje in de A mag. Lucky heeft het in eigen hand en verwacht dat hij uiteindelijk boven Redbull blijft.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

raoulio wrote: Fri May 25, 2018 10:23 am
roelie3417 wrote: Fri May 25, 2018 9:37 am Winstpartij thuis tegen de nr4 FC Wonder Who , 1-0 :D (148-146)
Je gaat lekker! De enige BENE die zo goed als verzekerd nog een jaartje in de A mag. Lucky heeft het in eigen hand en verwacht dat hij uiteindelijk boven Redbull blijft.
Zeker zal ik maar op de laatste speeldag kunnen zeggen omdat ik ook mijn kansen in de beker niet wil laten schieten,maar het moet al erg verkeerd lopen als ik dit nog weggeef :wink:
...niet opgeven zou ik zeggen want ik zie dat Fc Mantel,SAMPDORIA en Red Bull FC het ook moeilijk hebben,die gaan nog wel wat punten laten liggen.
Als sp voetbalclub uit B.1 zo blijft voortdoen dan komen er 3 belgen bij volgend seizoen.vc el bourgemestro en rogiboys die zijn ook al zo goed als zeker dat ze de A zullen vervoegen,ze moeten enkel onderling nog uitmaken wie kampioen zal spelen in B.3 :D
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie A

Post by raoulio »

roelie3417 wrote: Fri May 25, 2018 12:43 pm
raoulio wrote: Fri May 25, 2018 10:23 am
roelie3417 wrote: Fri May 25, 2018 9:37 am Winstpartij thuis tegen de nr4 FC Wonder Who , 1-0 :D (148-146)
Je gaat lekker! De enige BENE die zo goed als verzekerd nog een jaartje in de A mag. Lucky heeft het in eigen hand en verwacht dat hij uiteindelijk boven Redbull blijft.
Zeker zal ik maar op de laatste speeldag kunnen zeggen omdat ik ook mijn kansen in de beker niet wil laten schieten,maar het moet al erg verkeerd lopen als ik dit nog weggeef :wink:
...niet opgeven zou ik zeggen want ik zie dat Fc Mantel,SAMPDORIA en Red Bull FC het ook moeilijk hebben,die gaan nog wel wat punten laten liggen.
Als sp voetbalclub uit B.1 zo blijft voortdoen dan komen er 3 belgen bij volgend seizoen.vc el bourgemestro en rogiboys die zijn ook al zo goed als zeker dat ze de A zullen vervoegen,ze moeten enkel onderling nog uitmaken wie kampioen zal spelen in B.3 :D
Een langer verblijf in de A is vanaf het begin van dit seizoen geen doel geweest. Daarvoor te veel transfers gedaan in tussenseizoen en begin seizoen. Ik probeer punten te halen in de wedstrijden waar het mogelijk/reëel is en mij verder te focussen op de beker en de financiën.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Verloren thuis tegen de nr.14 Viastore , 1-2 :evil:
Dit was echt zo een wedstrijd die je niet mag winnen,2 rode kaarten(op een totaal van 8 ) en een blessure en dit terwijl je op elke positie beter scoort :(
De heenwedstrijd waren we 3LR beter en toen kwamen we ook al niet verder dan een gelijkspel,van ons zwart beest gesproken.
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Vandaag gingen we onderuit op het veld van El Pandos Brutos met 1-0 (145-144)
Door blessures/schorsingen moesten we noodgedwongen een RB op de LB positie zetten en deze koste ons uiteindelijk de overwinning,ook vielen de kaarten voor een keer goed langs beide kanten :P
Donderdag word ook moeilijk tegen The Last Mohycan die uit is op revanche na mijn onterechte overwinning in de heenronde,ook ligt hij al uit de beker en kan dus fris aan de aftrap komen.
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3598
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie A

Post by mr charlie »

het is beter een LM of een CB op een LB te zetten ipv een RB
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

mr charlie wrote: Wed May 30, 2018 11:36 am het is beter een LM of een CB op een LB te zetten ipv een RB
Ind maar die moet je dan wel beschikbaar hebben ;)
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Met de bekerwedstrijd nog in de benen moesten er vandaag een paar 'oudjes' rusten en daarbij nog het vooruitzicht dat we moesten aantreden tegen een volledig fitte ploeg hebben we de kans gegeven aan de jeugd om zich eens te tonen :) Een logisch 0-3 verlies tegen The Last Mohycan was dan ook op voorhand te voorspellen.
Nu na 3 verlieswedstrijden deze week hopen we morgen toch punten te pakken en zo de week toch nog goed af te sluiten.
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”