Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

El Pandos Brutos blijft gewoon in A, na een superspannend einde en comeback waarbij meer dan 8 punten werden goedgemaakt sinds halfweg competitie.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie A

Post by raoulio »

rohalt wrote: Mon Jun 11, 2018 10:10 pm El Pandos Brutos blijft gewoon in A, na een superspannend einde en comeback waarbij meer dan 8 punten werden goedgemaakt sinds halfweg competitie.
In de heenronde mede door lage TS maar 12 punten weten te pakken. Enige doel in de A was eigenlijk Noldor komend jaar ontlopen (en niet in dezelfde B divisie als Visje belanden :P), verder waren de Beneliga en de beker het doel. Tijdens de terugronde echter gaan twijfelen of er toch niet meer in zat. Nooit gedacht dat ik nog een jaar in de A zou kunnen blijven met deze zware bezetting, werkelijk een klein wonder met 29 punten in de terugronde. :shock:

@ Rohalt: welkom terug in de A divisie. Jij en Witteke hebben een sterk seizoen gedraaid!
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie A

Post by Darragh »

raoulio wrote: Tue Jun 12, 2018 7:37 am
rohalt wrote: Mon Jun 11, 2018 10:10 pm El Pandos Brutos blijft gewoon in A, na een superspannend einde en comeback waarbij meer dan 8 punten werden goedgemaakt sinds halfweg competitie.
In de heenronde mede door lage TS maar 12 punten weten te pakken. Enige doel in de A was eigenlijk Noldor komend jaar ontlopen (en niet in dezelfde B divisie als Visje belanden :P), verder waren de Beneliga en de beker het doel. Tijdens de terugronde echter gaan twijfelen of er toch niet meer in zat. Nooit gedacht dat ik nog een jaar in de A zou kunnen blijven met deze zware bezetting, werkelijk een klein wonder met 29 punten in de terugronde. :shock:

@ Rohalt: welkom terug in de A divisie. Jij en Witteke hebben een sterk seizoen gedraaid!
Heel knap! Hopelijk kan ook Lucky Spike zich nog redden! :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie A

Post by raoulio »

Darragh wrote: Tue Jun 12, 2018 7:38 am
raoulio wrote: Tue Jun 12, 2018 7:37 am
rohalt wrote: Mon Jun 11, 2018 10:10 pm El Pandos Brutos blijft gewoon in A, na een superspannend einde en comeback waarbij meer dan 8 punten werden goedgemaakt sinds halfweg competitie.
In de heenronde mede door lage TS maar 12 punten weten te pakken. Enige doel in de A was eigenlijk Noldor komend jaar ontlopen (en niet in dezelfde B divisie als Visje belanden :P), verder waren de Beneliga en de beker het doel. Tijdens de terugronde echter gaan twijfelen of er toch niet meer in zat. Nooit gedacht dat ik nog een jaar in de A zou kunnen blijven met deze zware bezetting, werkelijk een klein wonder met 29 punten in de terugronde. :shock:

@ Rohalt: welkom terug in de A divisie. Jij en Witteke hebben een sterk seizoen gedraaid!
Heel knap! Hopelijk kan ook Lucky Spike zich nog redden! :)
Ik hoop het maar ben er bang voor...
Mantel wint de laatste wedstrijd sowieso. Lucky moet dan al winnen van de kampioen, maar ik verwacht dat die ook de laatste wedstrijd vol zal spelen. Sampdoria kan met geluk ook nog punten snoepen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16938
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie A

Post by visje69 »

rohalt wrote: Mon Jun 11, 2018 10:10 pm El Pandos Brutos blijft gewoon in A, na een superspannend einde en comeback waarbij meer dan 8 punten werden goedgemaakt sinds halfweg competitie.
Gezien m'n programma had er mss voor mij ook nog meer in gezeten, maar heb m'n focus vrij snel verlegd. Ik ga sowieso voor promotie volgend seizoen, maar ga weer even focussen op de lange termijn. Mijn team staat er slechter voor dan 2 seizoenen terug, en ik bouw liever aan een team voor de toekomst dan m'n team uitmelken tot de laatste druppel. Er zullen de komende seizoenen dus los van de resultaten vooral jonge talenten aangekocht worden in m'n range en m'n A-spelers zullen wellicht gebruikt worden voor de beker en VrB's. Wat opbouwen voor ik A weer bestorm.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie A

Post by raoulio »

Jammer dat er in de laatste speelronde weer competitievervalsing plaatsvindt door Real Valterovice en Sampdoria zo de winst cadeau geeft. Helaas verliest Lucky zelf ook dus uiteindelijk had het weinig uitgemaakt.

Zelf 8e geworden en dat is meteen mijn beste notering ooit in de A. :P
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

raoulio wrote: Thu Jun 14, 2018 8:11 am Jammer dat er in de laatste speelronde weer competitievervalsing plaatsvindt door Real Valterovice en Sampdoria zo de winst cadeau geeft. Helaas verliest Lucky zelf ook dus uiteindelijk had het weinig uitgemaakt.

Zelf 8e geworden en dat is meteen mijn beste notering ooit in de A. :P
Proficiat met je prestatie!Wat een ongelooflijke sterke terugronde heb jij afgewerkt :)
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Onze laatste wedstrijd winnend kunnen afsluiten op het veld van lesbuffalos met 0-1 :D

We sluiten af met een 5e plaats en zijn daar meer dan tevreden mee als je ziet wie nog boven ons eindigt :D
Onze RF Andrew Beauchamp heeft het toch maar weer gepresteerd om in een ongeloofelijke sterke reeks zijn 6e 'schoentje' als topschutter te bemachtigen. 8)
Volgend seizoen komen er 3 belgische ploegen de A-reeks vervoegen,proficiat aan allen! :D
Onze vooruitzichten voor volgend seizoen zijn nog niet zeker,ofwel doen we er nog een seizoentje bij(vooral voor de beker) ofwel word alles verkocht en laten we ons weer afzakken....ikzelf haal geen voldoening of plezier om in de A-reeks te spelen omdat er zoveel geluk of 'random' komt bij kijken bij bijna elke wedstrijd,het is telkens een loterij... :|
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie A

Post by raoulio »

Ik zeg nog een seizoentje erbij. Ondanks de loterij en random ben je makkelijk in de A weten te verblijven!
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

raoulio wrote: Fri Jun 15, 2018 7:46 am Ik zeg nog een seizoentje erbij. Ondanks de loterij en random ben je makkelijk in de A weten te verblijven!
Ik haal vlot 151 linies thuis dus daar ligt het niet aan,het is enkel de motivatie die ontbreekt ;)
Ik dacht dat het mogelijk was om met dit team toch eens een hoofdprijs weg te kapen,nl de beker,maar als je dan ziet dat ik deze editie door 'mister random' weer 'te' vroeg uitgeschakeld werd....vorig seizoen de finale gespeeld en daar wat veiligheid ingebouwd(met agressie)omdat ik beter ging presteren krijg ik alsnog de rode kaart langs mijn kant en verlies daardoor...Het mag precies niet zijn :P
Als ik nu alles verkoop kan ik nog wat krijgen van mijn spelers,als ik er nog een seizoen bijdoe zijn ze niets meer waard... :?
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Waarom speel je gewoon niet om er in te blijven en koop je al wat jeugd voor uw vernieuwde ploeg En verkoop je geleidelijk je goeie spelers.(bijvoorbeeld eerst een goeie speler verkopen/een jeugd kopen en dan opnieuw dit proces herhalen).
Uw team is sterk in A, maar komt toch iets te kort voor de echte top. Alhoewel een wijziging van opeenvolging van matchen je wel wat hoger had kunnen zetten (top 3). Random speelt zeker bij momenten een negatief effect op bepaalde teams.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16938
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie A

Post by visje69 »

roelie3417 wrote: Fri Jun 15, 2018 11:56 am
raoulio wrote: Fri Jun 15, 2018 7:46 am Ik zeg nog een seizoentje erbij. Ondanks de loterij en random ben je makkelijk in de A weten te verblijven!
Ik haal vlot 151 linies thuis dus daar ligt het niet aan,het is enkel de motivatie die ontbreekt ;)
Ik dacht dat het mogelijk was om met dit team toch eens een hoofdprijs weg te kapen,nl de beker,maar als je dan ziet dat ik deze editie door 'mister random' weer 'te' vroeg uitgeschakeld werd....vorig seizoen de finale gespeeld en daar wat veiligheid ingebouwd(met agressie)omdat ik beter ging presteren krijg ik alsnog de rode kaart langs mijn kant en verlies daardoor...Het mag precies niet zijn :P
Als ik nu alles verkoop kan ik nog wat krijgen van mijn spelers,als ik er nog een seizoen bijdoe zijn ze niets meer waard... :?
Weet ik maar met die ploeg niet voor de beker gaan zou gewoon zonde zijn...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Na 2 seizoenen in B, terug op het hoogste niveau.
We starten onmiddellijk op de 2de plaats.
Ik vrees dat ik die hoge verwachtingen niet zal kunnen waarmaken.
Elke wedstrijd moet gespeeld worden en wie weet haal ik wel meer punten dan verwacht.
Aan alle managers een goed seizoen en dan vooral aan de BENE-ers het allerbeste!
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie A

Post by raoulio »

Oei door weekeind Rome helemaal vergeten SP bij te houden. Door een wonder heeft m’n C ploeg vanmorgen gewonnen.
Helaas niet kunnen deelnemen aan Beneliga dit seizoen daardoor.
Zonder enige voorkennis morgen A ploeg opstellen en kijken wat het gaat opleveren aangezien ik morhen pas thuis kom.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
roelie3417
Team President
Posts: 644
Joined: Tue Dec 11, 2007 9:57 pm
Location: Schoonaarde

Re: Divisie A

Post by roelie3417 »

Uitverkoop bij FC Kiekeboe!!!
Alle spelers gaan de deur uit,bij intresse stuur maar een berichtje :wink:
https://www.soccerproject.com/spnewl_sp ... erview.php
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”