Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

Isis wrote:
Sjarel wrote:
Noppp wrote:Meevaller is het puntverlies van Westel tegen glassbell. Waardoor het verschil nu 6 punten is.
Ik had niet gerekend op een manager die vele matchen na mekaar geen fatsoenlijke ploeg opstelt, om dan tegen mij plots zijn beste ploeg de wei in te sturen. Zo zie je maar dat je als manager overal rekening moet mee houden.
Meevaller? Mij lijkt het een georchestreerde zet ...

Meevaller is het inderdaad voor me,
In mijn kampioensseizoen heb ik er ook veelvuldig mee te maken gehad, alle 'verloren teams' speelden tegen mij toen voluit.
Misschien dat glassbell nog wat wilde laten zien, weet het niet.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
bbflood1
Team Board Member
Posts: 280
Joined: Mon Jul 18, 2005 6:02 pm
Location: Enschede,Nederland

Post by bbflood1 »

sljivovica wrote:
Isis wrote: Meevaller? Mij lijkt het een georchestreerde zet ...
Hoe bedoel je, denk je dat ie wat tegen Sjarel heeft? :wink:
Da's wel de domste vijand die je in SP kunt maken :twisted:

Maar ik ben ook benieuwd wat de reden was...
Ik wil graag naar de B2! Kan ik het eindelijk een keer tegen jou opnemen sljiv(eindelijk na al die jaren SP)! Ik moet daarnaast wat geld verdienen met VRB's. Donderdag kwam daardoor niet echt goed uit(En door de Bekerwedstrijd van woensdag) . Ik had het trouwens al een keer eerder geprobeerd tegen Babelki.Toen net verloren.
Het is puur afhankelijk geweest van mijn speelrooster dat ik het weer eens heb geprobeerd. Ik heb nog wel getwijfeld omdat het de spelgoeroe is, maar dacht toen dat dat toch eigenlijk niks uit moet maken.Toch?
Maar ik ga dus voor plek 15,dus ik ben nog op zoek naar een paar puntjes dit seizoen. :idea:
NB:Moet je er wel inblijven trouwens sljiv!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

bbflood1 wrote:NB:Moet je er wel inblijven trouwens sljiv!
Is zeker de bedoeling, en ik verwacht ook dat het gaat lukken.
Tot volgend jaar!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Maccbi Natanya haalt een totale linierating van 149! Applausj!!
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Post by kvk dries »

Badbuffalo wrote:Maccbi Natanya haalt een totale linierating van 149! Applausj!!
:shock:
een nieuw super record
tegen dat verbroken wordt :!:
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

kvk dries wrote:
Badbuffalo wrote:Maccbi Natanya haalt een totale linierating van 149! Applausj!!
:shock:
een nieuw super record
tegen dat verbroken wordt :!:
Nespereira haalde vorig seizoen 148, wie weet kan hij dat nog verbeteren... ;)
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

Badbuffalo wrote:Maccbi Natanya haalt een totale linierating van 149! Applausj!!
Nou, begin er maar aan. Als ik volgend jaar eventueel promoveer dan wordt het een moelijk verhaal. Ik ben nu wel alles aan het doen om in de buurt te komen van deze gigant, maar een 149 gaat nog niet lukken. Met 100/100/100 (fitheid/agressie/moraal) haal ik nu waarschijnlijk zo'n 146 of 147, maar 149 daar moeten we nog even op wachten.

Veel handelen en veel geld verdienen gaat bij mij nu voor een promotieplaats. Hij moet gewoon te evenaren zijn of ingehaald kunnen worden met een goed transferbeleid. Het enige probleem is dat er mensen zijn in A die spelers aan hem verkopen, en dat zie ik als je eigen ruiten ingooien en die van anderen ook. Maak de beste niet nog beter als je een kans wil hebben.

Schouders er onder en in de achtervolging :twisted: :twisted: :twisted:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Post by JOY »

Raffin wrote:waar is joy? :)
Joy is hier ,
het was hier even stil op de A topic
en ' kheb momenteel ook tijd te kort :lol:
als het zo mooi zomerweer blijft
dan zitten we onderwater en niet op de pc :wink:

het gaat ook minder goed met mijn ploeg dan vorig seizoen
teveel gekwetsten en geschorsten op belangrijke momenten
ik denk dat we terug naar B zullen afzakken :?
maxim.vanmeerhaeghe

Post by maxim.vanmeerhaeghe »

X-Tenzo wrote:
Badbuffalo wrote:Maccbi Natanya haalt een totale linierating van 149! Applausj!!
Nou, begin er maar aan. Als ik volgend jaar eventueel promoveer dan wordt het een moelijk verhaal. Ik ben nu wel alles aan het doen om in de buurt te komen van deze gigant, maar een 149 gaat nog niet lukken. Met 100/100/100 (fitheid/agressie/moraal) haal ik nu waarschijnlijk zo'n 146 of 147, maar 149 daar moeten we nog even op wachten.

Veel handelen en veel geld verdienen gaat bij mij nu voor een promotieplaats. Hij moet gewoon te evenaren zijn of ingehaald kunnen worden met een goed transferbeleid. Het enige probleem is dat er mensen zijn in A die spelers aan hem verkopen, en dat zie ik als je eigen ruiten ingooien en die van anderen ook. Maak de beste niet nog beter als je een kans wil hebben.

Schouders er onder en in de achtervolging :twisted: :twisted: :twisted:
succes!
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote:Het enige probleem is dat er mensen zijn in A die spelers aan hem verkopen, en dat zie ik als je eigen ruiten ingooien en die van anderen ook. Maak de beste niet nog beter als je een kans wil hebben.
Je hebt gelijk, maar als er iemand 25 miljoen biedt voor een oudere speler... ik zou normaal ook geen nee zeggen, tenzij er heel veel op het spel stond.

(edit: voor mensen met een dikke portemonnee: voor 25 miljoen heb je bij mij vrije keus :wink: )
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

sljivovica wrote:
X-Tenzo wrote:Het enige probleem is dat er mensen zijn in A die spelers aan hem verkopen, en dat zie ik als je eigen ruiten ingooien en die van anderen ook. Maak de beste niet nog beter als je een kans wil hebben.
Je hebt gelijk, maar als er iemand 25 miljoen biedt voor een oudere speler... ik zou normaal ook geen nee zeggen, tenzij er heel veel op het spel stond.[/b]

(edit: voor mensen met een dikke portemonnee: voor 25 miljoen heb je bij mij vrije keus :wink: )
Is waarschijnlijke degradatie uit A genoeg om nee te zeggen tegen 25 miljoen, voor mij wel, maar iedereen heeft een andere tactiek natuurlijk.

Stel ik ga naar A volgend seizoen en de NR 1 in A vraagt mij om mijn RM, en wil 75 miljoen betalen, dan zeg ik hoe gek het ook klinkt NEE. Het is de beste RM die er is op SP en die ga ik toch niet verkopen aan mijn directe concurent.

Ik wil dus zeggen dat de spelers die hij koopt wel degelijk de waarde hebben die hij betaald, het zijn tenslote de beste spelers die er op sp zijn en die zijn prijsloos ook al zijn ze wat ouder :!:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote: Is waarschijnlijke degradatie uit A genoeg om nee te zeggen tegen 25 miljoen, voor mij wel, maar iedereen heeft een andere tactiek natuurlijk.
Ik denk niet dat Sjarel (want daar hebben we het over) verwacht te gaan degraderen. 1 Speler maakt denk ik niet het verschil, als dat zo is zit er wat fout in de selectie. En we zitten nog vroeg in het seizoen.
X-Tenzo wrote: Stel ik ga naar A volgend seizoen en de NR 1 in A vraagt mij om mijn RM, en wil 75 miljoen betalen, dan zeg ik hoe gek het ook klinkt NEE. Het is de beste RM die er is op SP en die ga ik toch niet verkopen aan mijn directe concurent.

Ik wil dus zeggen dat de spelers die hij koopt wel degelijk de waarde hebben die hij betaald, het zijn tenslote de beste spelers die er op sp zijn en die zijn prijsloos ook al zijn ze oud :!:
Hier geef ik je wel gelijk in, maar stel dat we allebei promoveren (gebeurt niet hoor ;-)) dan hebben we allebei twee verschillende doelen. Jij wilt kampioen worden en ik wil overleven. Als iemand dan een belachelijk hoog bedrag wil betalen voor een speler zal ik het ook zeker doen. Als ik kansen zie om kampioen te worden met die speler zou ik het ook niet doen nee.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Cicco
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1512
Joined: Tue Aug 31, 2004 3:50 pm
Location: Tongeren , Belgium

Post by Cicco »

X-Tenzo wrote:Ik wil dus zeggen dat de spelers die hij koopt wel degelijk de waarde hebben die hij betaald, het zijn tenslote de beste spelers die er op sp zijn en die zijn prijsloos ook al zijn ze wat ouder :!:
Naar aanleiding van die transfer heb ik uit nieuwsgierigheid vandaag één van de beste CB's van SP op de lijst gezet, voor nog meer geld. Ben echt benieuwd of er op geboden wordt...
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

sljivovica wrote:
X-Tenzo wrote: Is waarschijnlijke degradatie uit A genoeg om nee te zeggen tegen 25 miljoen, voor mij wel, maar iedereen heeft een andere tactiek natuurlijk.
Ik denk niet dat Sjarel (want daar hebben we het over) verwacht te gaan degraderen. 1 Speler maakt denk ik niet het verschil, als dat zo is zit er wat fout in de selectie. En we zitten nog vroeg in het seizoen.
Daar heb je gelijk, 1 speler maakt misschien niet het verschil, maar zeg je dat nog als het er 2 zijn, want daar gaat het hier over. 2 spelers met respectivelijk 74 en 75 BP kan het verschil zijn tussen behoud en degradatie, feit is dat er geld is voor nieuwe spelers.

Iedereen heeft natuurlijk zijn tactiek en maakt zijn eigen keuzes, maar tuurlijk baal ik als ik weer zie dat het absoluut beste team ooit nog beter wordt. Zo is hij niet in te halen alleen bij te houden, en dat is niet de bedoeling. Nu geeft die gast me wel een motivatie impuls van heb ik jouw daar, dus dat is weer een pluspunt, ik zal nog beter mijn best doen om nieuwe tactieken te bedenken en naar hem toe te kilmmen. :wink:
Cicco wrote:
X-Tenzo wrote:Ik wil dus zeggen dat de spelers die hij koopt wel degelijk de waarde hebben die hij betaald, het zijn tenslote de beste spelers die er op sp zijn en die zijn prijsloos ook al zijn ze wat ouder :!:
Naar aanleiding van die transfer heb ik uit nieuwsgierigheid vandaag één van de beste CB's van SP op de lijst gezet, voor nog meer geld. Ben echt benieuwd of er op geboden wordt...
Er is maar één speler die ik van je wil hebben (nog steeds) en je weet welke dat is :!:

Ik denk niet dat je het gevraagde bedrag voor je CB krijgt, hij is dan toch al 28 jaar en heeft een vrij hoge agressie. Er lopen maar weinig gekken rond die dat overwegen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

Ach, ik dacht haal het topic even omhoog.

Ben druk met jeugdspelers bezig, dit kan me punten gaan kosten. Misschien zelf degradatie.
Maccbi is zo sterk, niet leuk meer en om alles te geven om erin te blijven is het me ook niet waard. Als Maccbi gemotiveerd blijft dan kan hij maar zo 2 a 3 seizoenen achter elkaar kampioen worden.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”