Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

kenny
Team Manager
Posts: 135
Joined: Fri Feb 25, 2005 4:52 pm

Post by kenny »

6% beter en gelijkspel, begint hier weer goed :?
aquaboy
Team President
Posts: 711
Joined: Wed Jun 29, 2005 2:15 pm

Post by aquaboy »

kenny wrote:6% beter en gelijkspel, begint hier weer goed :?
Je verdiende de overwinning, we hebben ons eerste punt onterecht op verplaatsing gepakt.
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

Meteen mijn eerste punt behaalt in divisie A. Gelukkig speelt het thuisvoordeel ook nog mee, anders was het slechter afgelopen. :)

Ik stel mij niet te veel voor van dit seizoen. Mijn TS is al redelijk laag en mijn ploeg is qua BP's ook wat achteruit gegaan, maar het voordeel is dat ik wel veel agressiever kan spelen. Hopelijk levert dat nog genoeg punten op om tot de laatste dag te strijden om in A te blijven.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Post by EbaIba »

zie ook een mooie 13-1.. :cry:
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Post by bats1903 »

Beide Nederlandse ploegen in A hebben gewonnen, dit maakt me toch wel een beetje blij.
ImageImageImage
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

gewonnen met 13-1, beetje onrealistisch, maar toch goed meegenomen, maar elke manager gaat hier natuurlijk met zulke cijfers tegen winnen.

We hebben toch effe eerste gestaan in de A, hopelijk kunnen we dat een heel seizoen rekken.
jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Post by jimman23 »

Thuis een 1-1 tegen Diegem, altijd een moeilijke match! We zijn tevreden, nogmaals kampioen zit er waarschijnlijk toch niet in.
Team FC Bruggenhof
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

jimman23 wrote:Thuis een 1-1 tegen Diegem, altijd een moeilijke match! We zijn tevreden, nogmaals kampioen zit er waarschijnlijk toch niet in.
En toch was je maar liefst 12% beter, en had je zeker de overwinning verdiend.

Ikzelf bvb ben 1% beter dan Westel, en weet wel de zege mee te graaien. Een mooie seizoensopener, in een seizoen dat naar mijn mening alle kanten uit kan gaan :)
dockseven
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2244
Joined: Sat Oct 02, 2004 2:22 pm

Post by dockseven »

1% slechter en een gelijk spel uit de brand gesleept. Daar ben ik zeker tevreden mee.
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

Mijn tegenstander was niet super natuurlijk, maar ben wel enorm blij met mijn 4-0!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
The Iceman
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3056
Joined: Mon Jul 05, 2004 3:40 pm
Location: Vilvoorde(kassei)

Post by The Iceman »

jimman23 wrote:Thuis een 1-1 tegen Diegem, altijd een moeilijke match! We zijn tevreden, nogmaals kampioen zit er waarschijnlijk toch niet in.
Ik dacht dat het 2-2 was ,ofwel ben jij het vroeger afgestapt ofwel heb ik teveel gedronken en zag ik 2 doelpunten meer :roll: :wink: had mijn team wel enkel een verdedigende taak meegegeven en op de counter te loeren ,blijkbaar hebben ze dit goed op gevolgd .
Image
RSCA: te groot voor België, soms niet groot genoeg voor Europa
jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Post by jimman23 »

Badbuffalo wrote:
jimman23 wrote:Thuis een 1-1 tegen Diegem, altijd een moeilijke match! We zijn tevreden, nogmaals kampioen zit er waarschijnlijk toch niet in.
En toch was je maar liefst 12% beter, en had je zeker de overwinning verdiend.

Ikzelf bvb ben 1% beter dan Westel, en weet wel de zege mee te graaien. Een mooie seizoensopener, in een seizoen dat naar mijn mening alle kanten uit kan gaan :)
@ Iceman: het was idd 2-2!

Maar ik had blijkbaar deze morgen verkeerd geteld, had vluchtig gekeken en dacht dat ik 1% beter was, maar het zijn er 11! OMG! Da valt dan wel zwaar tegen!!!
Team FC Bruggenhof
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

akki wrote:gewonnen met 13-1, beetje onrealistisch, maar toch goed meegenomen, maar elke manager gaat hier natuurlijk met zulke cijfers tegen winnen.

We hebben toch effe eerste gestaan in de A, hopelijk kunnen we dat een heel seizoen rekken.
Ik ben praktisch een FC team dit jaar ;)

Maar binne 3 - 4 - 5 seizoenen mag je meer verwachten dan een FC team ;-) wees daar maar zeker van :)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

zwakke fitheden door het vergeten instellen van een match + blessures in A team + niet zien dat CM 31 geworden is dus maar 63 prestatie haalde + alweer rode kaart die normaal niet valt bij deze agressie van de scheids..

0-1..
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

0-0 gespeeld op verplaatsing bij diegem, 1% slechter doordat mijn RM uitvalt in de 40', het had beter gekund maar zeker ook slechter, we zijn tevreden met dat punt
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”