Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Heel onverwacht een punt gepakt tegen kfc de pomp. In linieratings mss wel 2% beter, maar als je ziet welke pech kenny gehad heeft, kom ik goed weg... :wink:
jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Post by jimman23 »

Vandaag de 2e overwinning van het seizoen behaald! Ik sta al bijna terug tussen de mensen! Volgende week willen we helemaal uit de rode zone weggeraken.
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

Gewonnen op verplaatsing met 3-5, vooral gebruik gemaakt doordat hij zoveel spelers op de transferlijst heeft staan. Ik had zelfs een CB op de RF positie staan.

Nu morgen een moeilijke thuismatch tegen bruggenhof, als staat die vanonder, niet te onderschatte tegenstander
kenny
Team Manager
Posts: 135
Joined: Fri Feb 25, 2005 4:52 pm

Post by kenny »

Badbuffalo wrote:Heel onverwacht een punt gepakt tegen kfc de pomp. In linieratings mss wel 2% beter, maar als je ziet welke pech kenny gehad heeft, kom ik goed weg... :wink:
gezien de omstandigheden mag ik ook niet klagen met dat punt.. kon evengoed niets zijn.. morgen tegen Sjarel, die vandaag met een agressie van 173% in totaal speelde en geen enkele rode kaart pakte, dus dit lijkt onbegonnen werk :shock:
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

En die 173% agressie heeft me de das omgedaan.
Ik had hoop, omdat er wat geschorsten waren bij Westel... maar helaas geen profijt voor mij.

Het zal moeilijk worden om hoog te eindigen, ik zal er in de loop van het seizoen nog wat gaan verkopen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Sjarel
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6169
Joined: Tue Feb 17, 2004 8:06 pm

Post by Sjarel »

Noppp wrote:En die 173% agressie heeft me de das omgedaan.
Ik had hoop, omdat er wat geschorsten waren bij Westel... maar helaas geen profijt voor mij.

Het zal moeilijk worden om hoog te eindigen, ik zal er in de loop van het seizoen nog wat gaan verkopen.
Ik moest iets proberen, jouw spelersmoralen lagen te hoog en ik miste oa mijn 2 A CB's.
SoccerProject: Can you manage it ?
jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Post by jimman23 »

akki wrote:Nu morgen een moeilijke thuismatch tegen bruggenhof, als staat die vanonder, niet te onderschatte tegenstander
Groot gelijk! Ik heb de match enkel en alleen gewonnen omdat je spelers te agressief zijn! Wel 3 punten die mooi meegenomen zijn!
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

jimman23 wrote:
akki wrote:Nu morgen een moeilijke thuismatch tegen bruggenhof, als staat die vanonder, niet te onderschatte tegenstander
Groot gelijk! Ik heb de match enkel en alleen gewonnen omdat je spelers te agressief zijn! Wel 3 punten die mooi meegenomen zijn!
ik wist dat het moeilijk ging worden, zeker met mijn drie geschorsten, ik had gehoopt op gelijkspel, maar die 2 rode kaarten hebben mij de das om gedaan.

Dat zijn 5 punten minder deze week dan ik gehoopt had, één keer gelijk in een thuismatch en één keer verloren in een thuismatch
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

Met 2-1 gewonnen van Forza Buffalo-forum. :)

Een heel onverhoopte overwinning, maar het zijn toch weer 3 punten die ik heb, want ik denk niet dat ik veel beter zal eindigen dan het vorige seizoen. En toen waren er al van voor het seizoen 4 ploegen die heel zeker zouden degraderen. Dit jaar zijn er dat maar 2.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

krcgenk wrote:Met 2-1 gewonnen van Forza Buffalo-forum. :)

Een heel onverhoopte overwinning, maar het zijn toch weer 3 punten die ik heb, want ik denk niet dat ik veel beter zal eindigen dan het vorige seizoen. En toen waren er al van voor het seizoen 4 ploegen die heel zeker zouden degraderen. Dit jaar zijn er dat maar 2.
Een geheel verwachte nederlaag zou ik eerder zeggen :P

Vergeet niet datk 4 schorsingen had, plus een heleboel spelers die heel weinig fitheid hadden en dus niet opgesteld werden. Een vrijdag met 3 A-spelers is dus niet ongewoon ;)

Toch proficiat met de verdiende zege! Met 15/24 mogen we zeker en vast niet klagen, nog een punt of 30 en we zitten veilig :)
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

Badbuffalo wrote:Vergeet niet datk 4 schorsingen had, plus een heleboel spelers die heel weinig fitheid hadden en dus niet opgesteld werden. Een vrijdag met 3 A-spelers is dus niet ongewoon ;)
Dat had ik allemaal niet bekeken, dus dan is de overwinning wel onverwacht. Maar als je maar met 3 A-spelers speelde is het wel een logische overwinning voor mij (of zou het toch moeten zijn :) )
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Vandaag het geluk eens aan onze zeide
1 slechter buitenshuis en toch ne draw


Maandag gaan we dik verliezen, ik mis 5! A spelers

Die hebben vandaag allen hun 3de geel gepakt :oops:


Volgende week ben ik blij met 1 punt :lol:

The Guardians ?? - ?? kfc de pomp (met 5 B spelers)
Westel ?? - ?? The Guardians
The Guardians ?? - ?? rollerbal
FC Bruggenhof ?? - ?? The Guardians
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
lobert
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5546
Joined: Sat Nov 06, 2004 6:11 pm
Location: Naaldwijk, in het 'gouwe' 'Westland', NL

Post by lobert »

Nespereira haalt maar weer eens 145 % ! :shock:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Ondanks 5 B spelers 140 linierating en toch gewonnen van kfc de pomp :shock:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
kenny
Team Manager
Posts: 135
Joined: Fri Feb 25, 2005 4:52 pm

Post by kenny »

Guardian wrote:Ondanks 5 B spelers 140 linierating en toch gewonnen van kfc de pomp :shock:
zat zelf ook met drie geschorste en één gekwetste hoor.. en dan natuurlijk weer rode kaart hé, als ik dan weer de agressie zie waar sommige ploegen mee spelen met dan nog agressieve spelers ook die dan weer geen rood pakken.. ik kan er allemaal niet meer aan uit hoor :(
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”