Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

Schone 10/12, nog nooit gehad in de eerste week, zolang ik in de A sta, was wel met een beetje geluk, zeker vandaag, moest nesperaira geen 2 rode kaarten en een gekwetste gehad hebben dan zou ik zeker verloren gehad hebben, maar ik mag ook eens geluk hebben.
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

akki wrote:Schone 10/12, nog nooit gehad in de eerste week, zolang ik in de A sta, was wel met een beetje geluk, zeker vandaag, moest nesperaira geen 2 rode kaarten en een gekwetste gehad hebben dan zou ik zeker verloren gehad hebben, maar ik mag ook eens geluk hebben.
ik ik ik :p

denk ook eens aan anderen :D
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

krcgenk wrote:Een 7/9 om te starten in A. Niet slecht en het zijn al 7 punten die ze ons niet meer afnemen. Morgen op bezoek bij Diegem, dat wordt eigenlijk de eerste echte match tegen een ploeg uit A. :)

De vorige 2 waren net zoals mij nieuwkomers en tegen Tranecids spelen is enkel mooi voor het doelsaldo. :P
Leuk om te horen dat jullie toch iets hebben aan me (a)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

Kostbare punten verloren tegen KVOllivier, ik moest een CF op de RF plaats zetten en tot overmaat van ramp geraakt mijn LF gekwetst tijdens de match, dus die wordt ook vervangen door een CF. Om alles dan nog compleet te maken krijgt mijn CF in de 71' nog een tweede gele kaart.

Kortweg, heel mijn aanval was naar de knoppen, la goed dat de verdedeging en het middenveld bleven staan, zo hebben we er nog een gelijkspel kunnen uitslepen.

Het enige pluspunt is dat we nog altijd maar 2 tegendoelpunten hebben.

Morgen thuis tegen de Forzabuffalo, het kan erin zitten, maar evengoed andersom ook.

We blijven onze vingers kruisen
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

Kloten die 2-2 van vannacht, ergens moet ik er blij mee zijn omdat ik 4 geschorsten had.
Maar aan de andere kant is Cheathunters ergens deze week niet veel meer waard doordat zijn TS klappen gaat krijgen.
De rest zal dus naar alle waarschijnlijkheid alle 3 de punten tegen dit team gaan pakken....

Lekker...!
Last edited by Noppp on Mon Oct 09, 2006 11:40 am, edited 1 time in total.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
aquaboy
Team President
Posts: 711
Joined: Wed Jun 29, 2005 2:15 pm

Post by aquaboy »

akki wrote:Kostbare punten verloren tegen KVOllivier, ik moest een CF op de RF plaats zetten en tot overmaat van ramp geraakt mijn LF gekwetst tijdens de match, dus die wordt ook vervangen door een CF. Om alles dan nog compleet te maken krijgt mijn CF in de 71' nog een tweede gele kaart.

Kortweg, heel mijn aanval was naar de knoppen, la goed dat de verdedeging en het middenveld bleven staan, zo hebben we er nog een gelijkspel kunnen uitslepen.

Het enige pluspunt is dat we nog altijd maar 2 tegendoelpunten hebben.

Morgen thuis tegen de Forzabuffalo, het kan erin zitten, maar evengoed andersom ook.

We blijven onze vingers kruisen
Met veel geluk een puntje gepakt, excuses hiervoor.
Jouw ploeg is gewoon veel sterker en door die aanval omstandigheden heb ik een puntje kunnen pakken.
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

15/15 na een eerder onverwachte zege tegen kenny's kfc de pomp. De spelers startten allen met 97% moraal, ten opzichte van 100 bij de tegenstander. Blijkbaar was de prestatie toch voldoende, en mogen we morgen nog steeds als leider de gevreesde uitmatch op rollerbal ingaan. Tov begin vorig seizoen staat deze ploeg stukken sterker, en een zege net als vorig seizoen is een hele klus. Met een punt zullen we al heel blij zijn :)

Jammer dat m'n RM uitvalt met blessure, waardoor onze CL-match verloren is gegaan, doordat er een RM prestatie 18 in z'n plaats kwam...

Maar overall best tevreden ;)
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

de punten thuis gehaald tegen forzabuffalo, heb wel geprofiteerd van zijn zwak middenveld om te winnen, al heb ik de 76 min weer een tweede gele kaart gehad in mijn verdediging.

Nu naar keisarit, zal niet simpel worden.
lobert
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5546
Joined: Sat Nov 06, 2004 6:11 pm
Location: Naaldwijk, in het 'gouwe' 'Westland', NL

Post by lobert »

Nespereira haalt 144 :shock: Heeft wel redelijke agressieve spelers, maar toch..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
jimman23
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3797
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:56 pm
Location: Putte
Contact:

Post by jimman23 »

Vandaag terecht en verwacht verloren op het veld van kfc de pomp. Tis wel een voordeel dat de eerste niet uitlopen en het verschil met de koploper 2 punten blijft. Maar we moeten eerlijk zijn, het zal er deze week niet makkelijker op worden. Met een 6 op 12 over de ganse week moeten we tevreden zijn gezien de blessures in het team.
Team FC Bruggenhof
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Gisteren A-RM, B-RM en A-CM verloren met blessures... En dan ook een verwachte nederlaag op rollerbal. Wat een dag, wat een dag gisteren :roll:

Een geluk dat we donderdag tegen TrAnEcIdS mogen spelen, zo blijft het negatieve effect van die blessures wat gespaard...
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

Badbuffalo wrote:Gisteren A-RM, B-RM en A-CM verloren met blessures... En dan ook een verwachte nederlaag op rollerbal. Wat een dag, wat een dag gisteren :roll:

Een geluk dat we donderdag tegen TrAnEcIdS mogen spelen, zo blijft het negatieve effect van die blessures wat gespaard...
Ben blij dat ik gewonnen had, want zowel op de LF als op de CF stond de B speler, wegens schorsing en fitheidsproblemen van de A spelers
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

Het wel erg spannend zo, leuk hoor.
En die 144 van Nespereira maakte ook wel indruk op me.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

Voor de derde keer op rij verloren. Mijn goede start is nu wel helemaal weg. Het wordt dus toch, zoals verwacht een strijd om in A te blijven. Zeker nu ik weer maar is vergeten ben van mijn B en C-ploeg in te stellen voor de vriendschappelijke wedstrijden.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

Badbuffalo wrote:Gisteren A-RM, B-RM en A-CM verloren met blessures... En dan ook een verwachte nederlaag op rollerbal. Wat een dag, wat een dag gisteren :roll:

Een geluk dat we donderdag tegen TrAnEcIdS mogen spelen, zo blijft het negatieve effect van die blessures wat gespaard...
héhé :P Geef maar hier allemaal toe ;) Het doet is deugd om tegen me te mogen spelen! :D

Ik denk dat ik voor het record ga... Welk? = Het record van het meeste tegendoelpunten in A (Gemaakte - tegen )... Zit na 6 matchen al aan -44 ... Kan nog lekker worden ;)

grtz
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”