Sokker Manager

Moderators: Moderator, Polish Moderators

maciek

Sokker Manager

Post by maciek »

gra ktoś ?? moze ja gram juz od prawie roku i m i sie nie znudziło. jest swietny ;]

www.sokker.org

rejestrujcie sie bo naprawde warto ;]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak macie jakies pytania odnosnie tej gry to mozecie je tu zadąc chetnie odpowiem ;]
dawidos160

Sokker

Post by dawidos160 »

Ja w to gram. To najlepszy menadżer na świecie!! obecenie jest tam zablokowany :D ale jakby co moja drużyna to partan
Guest

Post by Guest »

ja tez gram

jak jestes zablokowany to ci e juz raczej nie odblokuja
Guest

Re: Sokker

Post by Guest »

no z tym ze najlepszy to sie zgadzam ;]

ja gram w IV lidze moj nick : maciek tak jak tutaj :)
jak cos chcecie sie dowiedziec to piszcie :P:P
patryk Torzewski

ej a to jest płatne

Post by patryk Torzewski »

czy ten menager jest płatny
podi
Groundsman
Posts: 6
Joined: Sat Mar 04, 2006 11:02 am

Post by podi »

nie jest calkowicie darmowy, jak chcesz miec herb chyba. mozliwosc pisania artykolow do gazet o swojej druzynie to musisz cos tam rzucic na tace gmowi.

grallem ogolnie fajne prostrza wersja hattricka dla mnie, tyle ze dosc dlugi czas sie nie logowalem i mi koncisko wylali wiec zaczynam znow od 6ligi? :twisted:
Guest

Post by Guest »

Aha widze ze nie znacie najlepszego menadzera. Naprawde wato polecam najlepszy menadzer. Link:
http://www.freekick.org?referrer=126762
badi1988

Post by badi1988 »

Anonymous wrote:Aha widze ze nie znacie najlepszego menadzera. Naprawde wato polecam najlepszy menadzer. Link:
http://www.freekick.org?referrer=126762
najlepsze jest to ze...znamy, ale i tak sokker przebija wszystko, chociaż soccerproject jest równiez ciekawy :>
DuxetLG
Team Manager
Posts: 168
Joined: Sat Mar 04, 2006 12:23 pm

Post by DuxetLG »

dla mnie najlepszy jest SoccerProject :)
komar
Coach
Posts: 33
Joined: Fri Apr 14, 2006 6:32 pm

Post by komar »

Ju¿ tyle razy siê rejestrowa³em i nie daj± mi dru¿ynki. :cry:
DuxetLG
Team Manager