Hoe oud kunnen stafleden worden? Ik ben er net in geslaagd m'n terreinverzorger van 62 een 3-seizoenencontract aan te smeren. Benieuwd of hij zich nog kan bukken . Dan komt hij wel op pensioengerechtigde leeftijd, helaas: hij zit al van in het begin bij onze club.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Fikkiezero wrote:Hoe oud kunnen stafleden worden? Ik ben er net in geslaagd m'n terreinverzorger van 62 een 3-seizoenencontract aan te smeren. Benieuwd of hij zich nog kan bukken . Dan komt hij wel op pensioengerechtigde leeftijd, helaas: hij zit al van in het begin bij onze club.
Ik denk dat je ze na hun 65ste geen contract meer kan aanbieden. Maar bij mij is er nog geen een zo oud geworden.
Fikkiezero wrote:Hoe oud kunnen stafleden worden? Ik ben er net in geslaagd m'n terreinverzorger van 62 een 3-seizoenencontract aan te smeren. Benieuwd of hij zich nog kan bukken . Dan komt hij wel op pensioengerechtigde leeftijd, helaas: hij zit al van in het begin bij onze club.
Ik dacht dat vanaf de dag dat ze 65 werden, dat ze dan hun contract uitdoen en geen nieuw meer tekenen
alsk me nie vergis
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Elke wedstrijd moet er een kapitein/aanvoerder aangeduid worden.
Maar nergens staat op welke criteria je je best baseert.
Moet je diegene nemen met het meeste ervaring, hoogste klasse, minste agressie,... ?
3de seizoen: Plaats 5 in divisie G.512
2de seizoen: Plaats 2 in divisue H.1134.
1ste seizoen: Plaats 4 in divisie H.1134.
cyonic wrote:Elke wedstrijd moet er een kapitein/aanvoerder aangeduid worden.
Maar nergens staat op welke criteria je je best baseert.
Moet je diegene nemen met het meeste ervaring, hoogste klasse, minste agressie,... ?
Rutger Lazou wrote:Hoeveel presteert een SW minder op de CB-positie?
Een 6-tal punten.
Bedankt. Nu we toch bezig zijn... In welke formatie speel je het best als je 1 punt wil halen tegen een 3-4-3-team?
1-8-1-1
geen idee, hangt van z'n tactiek en spelers af ook, maar best een verdedigende opstelling, bv 5-3-2 verdedigende muur ofzo of 4-3-3 met verdedigende muur
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004