Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Ik blijf me verbazen dat ik steeds weer nieuwe dingen in Sp vind die ik nog niet wist.

Nu blijkt het zo dat als je speler een lage moraal heeft en je zet hem te koop, dat zijn moraal stijgt. Ik was altijd van mening dat de moraal zakte ongeacht zijn huidige moraal. Maar ik zette een speler met 38% moraal op de TL, en daarna had hij 44% moraal. Volgens mij is het dus zo dat bij een speler met een moraal van 50% of minder, hij moraal bij krijgt zodra je hem op de TL plaatst.

Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
yockr

Post by yockr »

X-Tenzo wrote:Ik blijf me verbazen dat ik steeds weer nieuwe dingen in Sp vind die ik nog niet wist.

Nu blijkt het zo dat als je speler een lage moraal heeft en je zet hem te koop, dat zijn moraal stijgt. Ik was altijd van mening dat de moraal zakte ongeacht zijn huidige moraal. Maar ik zette een speler met 38% moraal op de TL, en daarna had hij 44% moraal. Volgens mij is het dus zo dat bij een speler met een moraal van 50% of minder, hij moraal bij krijgt zodra je hem op de TL plaatst.

Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
Klopt, als je een speler op de TL plaatst wordt de nieuwe moraal van een speler: (huidige moraal +50) /2

vb. speler met 100 moraal: (100+50)/2= 75
speler met 38 moraal: (38+50)/2= 44
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Nou, weer wat geleerd.

Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Wanneer verjaart staf eigenlijk?
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
David Beckham
Team Manager

Post by David Beckham »

ja, dit doe ik altijd als een speler voldoende is getrained om te mogen spelen. vroeger had k nooit een echt 2de team zeg maar dus k liet spelers gwn trainen en met mn 1ste team speelde k alles. dan als de speler getrained was had ie dus moraal 0, zette k m ff op de TL om m daarna met n moraal van al 17-20 eraf te halen, duurt t n stuk minder lang voordat dat moraal helemaal omhoog is en ie in de basis van mn 1ste team kon :)

je kan zelfs spelers een paar keer op en af de TL doen, tot op 4 keer geloof k wordt t moraal hoger.
David Beckham - Ac United
terry

Post by terry »

Fikkiezero wrote:Wanneer verjaart staf eigenlijk?
Dat kan je zien met SPMT bij je verjaardagen. :wink:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Veg

Post by Veg »

Indien ik bijvoorbeeld op een dinsdag om 14u een wedstrijd heb waarbij ik wil dat mijn A-team zo goed mogelijk op 100/100 staat, wat kan ik dan het beste doen?

Kan ik ze dan het beste de liga wedstrijd op de avond ervoor laten spelen en dan om 10u geen wedstrijd plannen zodat hun moraal optimaal is maar hun fitheid beter? Of ze bijvoorbeeld geen liga wedstrijd laten spelen maar om 10 u nog wel een friendly, of gewoon nog een andere oplossing. Wat is de beste manier?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Als ik een speler ontsla, komt deze dan op de transferlijst terecht of verdwijnt hij dan uit het spel?
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
yockr

Post by yockr »

bLo0dHuNt3r wrote:Als ik een speler ontsla, komt deze dan op de transferlijst terecht of verdwijnt hij dan uit het spel?
Die komt normaal gezien gratis op de TL.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Nivram Ra

Post by Nivram Ra »

bLo0dHuNt3r wrote:Als ik een speler ontsla, komt deze dan op de transferlijst terecht of verdwijnt hij dan uit het spel?
Komt dan op de transferlijst, maar je hebt kans dat die de volgende simulatie dan al weg is als er niet op geboden is :wink:
Image
armstech

Post by armstech »

Veg wrote:Indien ik bijvoorbeeld op een dinsdag om 14u een wedstrijd heb waarbij ik wil dat mijn A-team zo goed mogelijk op 100/100 staat, wat kan ik dan het beste doen?

Kan ik ze dan het beste de liga wedstrijd op de avond ervoor laten spelen en dan om 10u geen wedstrijd plannen zodat hun moraal optimaal is maar hun fitheid beter? Of ze bijvoorbeeld geen liga wedstrijd laten spelen maar om 10 u nog wel een friendly, of gewoon nog een andere oplossing. Wat is de beste manier?
Sowieso het best om ze een match om 10u te laten spelen en niet om 04u. Wel spelers die meer fitheid verliezen dan dat ze moraal winnen in een een vriendschappelijke wedstrijd niet laten spelen om 10u.

In de veronderstelling dat u A-team de laatste match maandag avond speelt (en toen meer als 95% moraal had) zullen ze na de 04u simulatie normaal 100f-95m moeten hebben, en na de 10u sim normaal iets van 96/97f-100m

Enfin, zo zou ik het toch doen
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Ik ben aan het bieden op een speler. Ik ben ook geïntresseerd in een andere speler van datzelfde team maar krijg de melding dat ik van die manager geen spelers meer mag kopen. Is dit nieuw dat je maar op 1 speler van een team mag bieden want de vorige keer kon ik wel nog bieden op 2 spelers van eenzelfde team ?
terry

Post by terry »

Timmyboy1 wrote:Ik ben aan het bieden op een speler. Ik ben ook geïntresseerd in een andere speler van datzelfde team maar krijg de melding dat ik van die manager geen spelers meer mag kopen. Is dit nieuw dat je maar op 1 speler van een team mag bieden want de vorige keer kon ik wel nog bieden op 2 spelers van eenzelfde team ?
Je hebt geen SPFA waarschijnlijk en het andere team ook niet.
Vorige keer had het andere team waarschijnlijk wel SPFA. :wink:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Towie
Assistant Manager

Post by Towie »

Hoi,

Ik kreeg vandaag de melding dat mijn 'pleinstatus te wensen overlaat' en dat ik het veld best opnieuw kan laten aanleggen. Als ik dat nu doe, kan ik dan morgen mijn thuiswedstrijd spelen?

Kan er dus op dat veld gespeeld worden tijdens een oplapoperatie?

Groeten!
Team: Union 1897

S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
Prince88

Post by Prince88 »

Towie wrote:Hoi,

Ik kreeg vandaag de melding dat mijn 'pleinstatus te wensen overlaat' en dat ik het veld best opnieuw kan laten aanleggen. Als ik dat nu doe, kan ik dan morgen mijn thuiswedstrijd spelen?

Kan er dus op dat veld gespeeld worden tijdens een oplapoperatie?

Groeten!
Er kan gewoon gespeeld worden tijdens het bouwen van een nieuw veld. Ik raad je wel aan om eerst een veld aan te leggen dat één dag duurt, zodat je niet in de problemen komt met een tè slecht veld. Daarna kan je natuurlijk altijd nog een duurder veld neerleggen.
Prince88, proud manager of Fresh
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”