Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
Hoelang kan je inactief ingelogd zijn voordat je automatisch wordt uitgelogd? 5 minuten, 10 minuten, ...?
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
-
- Member of the Soccer Project Association
Hoeveel spelers heeft een team nodig om te mogen spelen? 11 of 8?
Ik heb namelijk een klojo die 3 wedstrijden heeft geaccepteerd, maar niet genoeg spelers heeft. De eerste forfait heb ik gehad, de volgende sim ook en morgen heeft hij weer 8 spelers tot zijn beschikking.....
Ik baal hier stevig van, want het kost mij +/- 100.000 euro, geen ts en ervaring er bij en het moraal van mijn B/C team blijft laag.

Ik heb namelijk een klojo die 3 wedstrijden heeft geaccepteerd, maar niet genoeg spelers heeft. De eerste forfait heb ik gehad, de volgende sim ook en morgen heeft hij weer 8 spelers tot zijn beschikking.....
Ik baal hier stevig van, want het kost mij +/- 100.000 euro, geen ts en ervaring er bij en het moraal van mijn B/C team blijft laag.

-
- Team President
Inderdaad, minimum 7 spelers om een match te laten doorgaan.
Iemand die dit weet?KFC Heist wrote:Hoelang kan je inactief ingelogd zijn voordat je automatisch wordt uitgelogd? 5 minuten, 10 minuten, ...?
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
-
-
Uit eigen ondervinding denk ik dat het zo rond de 10 minuten zal zijn. (Ben al talloze keren meer dan 5 minuten inactief geweest en werd niet uitgelogd.)
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Hoi allemaal,
Ik ben net begonnen met SP, dus ik dacht ik leg ff een beter veld aan, maar blijkbaar had ik het beste veld al. Nu is het toch zo dat je als je thuis speelt met 5-0 verliest? dus, kan ik misschien de bouw annuleren ofzo??
En nog 1 vraagje, bij de training staat bijv koppen in het rood is het dan dat ze je dat aanraden om te trainen of juist niet?
Bedankt
-Taz
Ik ben net begonnen met SP, dus ik dacht ik leg ff een beter veld aan, maar blijkbaar had ik het beste veld al. Nu is het toch zo dat je als je thuis speelt met 5-0 verliest? dus, kan ik misschien de bouw annuleren ofzo??
En nog 1 vraagje, bij de training staat bijv koppen in het rood is het dan dat ze je dat aanraden om te trainen of juist niet?
Bedankt
-Taz
Je verliest niet als je een nieuw veld aan het aanleggen bent. Je verliest enkel als je pleinstatus héél laag is. Lager als 5% dacht ik. Als je toch een nieuw veld aanlegt kan je dat niet meer annuleren.Tazuko wrote:Hoi allemaal,
Bedankt
-Taz
Als een skill in het rood staat wil dat zeggen dat die voltraind is en niet meer kan stijgen.

-
Dat hangt ook van de VS af. Ik koop enkel jeugdspelers met een hoge VS ( >88 ). Op centrale posities (CB, CM, CF) gaat de prijs al naar de € 4M. De andere posities € 2,5M. Dat is in het beste geval, want vaak wordt er nog meer geboden.el stino wrote:veelrpg_gamer wrote:Een jeugdspeler net uit je jeugdcentrum en onder 30 agr hoeveel kost datkan gemakkelijk oplopen tot 3M
oke heel erg bedanktterry wrote:Je verliest niet als je een nieuw veld aan het aanleggen bent. Je verliest enkel als je pleinstatus héél laag is. Lager als 5% dacht ik. Als je toch een nieuw veld aanlegt kan je dat niet meer annuleren.Tazuko wrote:Hoi allemaal,
Bedankt
-Taz
Als een skill in het rood staat wil dat zeggen dat die voltraind is en niet meer kan stijgen.