Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Dampiiee.. wrote: Een hele uitleg :D , maar tof dat je het me uitlegt !

Maar : nog 1 vraag !
Dus maakt de VS niet uit hoe goed die speler word.
Behalve dat die dan dubbel telt.
Maar , dus kan een speler van een verborge skill die niet zo hoog is even goed worden als een speler met een hoge VS ? of bn ik mis ? :D ( of gwn in de war ) :D
Het maakt wel degelijk uit. Stel dat je een speler hebt van 86% en de verborgen skill daarvan is 100%, en stel je hebt precies zo'n zelfde speler maar die heeft 70% verborgen skill. Dan zou de speler dus maar 82% i.p.v. 86%.

Daarom is het heel belangrijk dat de verborgen skill en de hoofdskills hoog zijn. Kijk naar deze speler:

http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1

De hoofdskills en verborgen skill (94) zijn heel hoog. Stel deze speler had maar een verborgen skill van 70%, dan zou hij dus 24% minder geweest zijn. 24/7.5 = 3.2

Als de verborgen skill dus 70% geweest zou zijn dan was de speler maar ongeveer 79.8% zijn geweest i.p.v 83%.

Get it?
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

X-Tenzo wrote:
Dampiiee.. wrote: Een hele uitleg :D , maar tof dat je het me uitlegt !

Maar : nog 1 vraag !
Dus maakt de VS niet uit hoe goed die speler word.
Behalve dat die dan dubbel telt.
Maar , dus kan een speler van een verborge skill die niet zo hoog is even goed worden als een speler met een hoge VS ? of bn ik mis ? :D ( of gwn in de war ) :D
Het maakt wel degelijk uit. Stel dat je een speler hebt van 86% en de verborgen skill daarvan is 100%, en stel je hebt precies zo'n zelfde speler maar die heeft 70% verborgen skill. Dan zou de speler dus maar 82% i.p.v. 86%.

Daarom is het heel belangrijk dat de verborgen skill en de hoofdskills hoog zijn. Kijk naar deze speler:

De hoofdskills en verborgen skill (94) zijn heel hoog. Stel deze speler had maar een verborgen skill van 70%, dan zou hij dus 24% minder geweest zijn. 24/7.5 = 3.2

Als de verborgen skill dus 70% geweest zou zijn dan was de speler maar ongeveer 79.8% zijn geweest i.p.v 83%.

Get it?
Uhuu thx ! :wink:

Kijkt gij '' Als grotee manager :D " altijd naar de Verborgen skill ? :D
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Hoofdskill 89.

Ik koop mijn jeugd altijd zoiets al deze speler. Ik probeer de hoofdskills en de verborgen skill samen boven de 285% te houden, dan is voor mij een speler echt waardevol. Zelfs als dat samen lager is dan 280% dan is hij niet interessant voor mij.

Het nadeel is dat die spelers meestal rond de 10 miljoen kosten, en dat is voor veel teams niet op te brengen. Alle jeugd die ik dus koop hebben zo'n 95% gemiddeld per hoofd skill en verborgen skill.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

X-Tenzo wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1

Hoofdskill 89.

Ik koop mijn jeugd altijd zoiets al deze speler. Ik probeer de hoofdskills en de verborgen skill samen boven de 285% te houden, dan is voor mij een speler echt waardevol. Zelfs als dat samen lager is dan 280% dan is hij niet interessant voor mij.

Het nadeel is dat die spelers meestal rond de 10 miljoen kosten, en dat is voor veel teams niet op te brengen.
Jaa , Drm kijk ik naar onvoltrainde jeugdspelers met een hoge VS voor 2 à 3M.
Zou da goed zijn ?
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Dampiiee.. wrote:

Hoofdskill 89.

Het nadeel is dat die spelers meestal rond de 10 miljoen kosten, en dat is voor veel teams niet op te brengen.
Zou da goed zijn ?
Ik ben niet zo van de risco's, ik koop liever iets met echt potentiëel. Als je echt helemaal ongetrainde spelers koopt dan is het net gokken. Ik heb liever zo veel mogelijk in eigen hand, en probeer de spelers met de meeste kans om goed te worden er tussenuit te pikken. De kans dat een volledig ongetrainde speler de de prestaties haalt die ik eis, is vrijwel nihil. Om winst te maken is het een goed maar heel zeer langzaam middel.
Image
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

X-Tenzo wrote:
Dampiiee.. wrote:

Hoofdskill 89.

Zou da goed zijn ?
Ik ben niet zo van de risco's, ik koop liever iets met echt potentiëel. Als je echt helemaal ongetrainde spelers koopt dan is het net gokken. Ik heb liever zo veel mogelijk in eigen hand, en probeer de spelers met de meeste kans om goed te worden er tussenuit te pikken. De kans dat een volledig ongetrainde speler de de prestaties haalt die ik eis, is vrijwel nihil. Om winst te maken is het een goed maar heel zeer langzaam middel.
Ok bedankt ! nu zijn men vragen op :D
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Vanaf welke leeftijd stijgt de fitheid van een GK nog maar met 10% ? Vergeet het steeds en het topic waar ik het eerder vroeg bestaat niet meer.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
yanniske

Post by yanniske »

Hoofdskill 89.

Het nadeel is dat die spelers meestal rond de 10 miljoen kosten, en dat is voor veel teams niet op te brengen. Alle jeugd die ik dus koop hebben zo'n 95% gemiddeld per hoofd skill en verborgen skill.
ja, das een goeike hé :P :lol:
el stino

Post by el stino »

Avado wrote:Vanaf welke leeftijd stijgt de fitheid van een GK nog maar met 10% ? Vergeet het steeds en het topic waar ik het eerder vroeg bestaat niet meer.
vanaf 32 jaar :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Ik heb gisteren een nieuwe trainer aangeworven die momenteel slechts 26% heeft. Maar wanneer ik op automatisch druk bij het trainen blijven alle skills in het rood. Toch zijn er nog vele skills ongetraind. Met andere woorden ik moet steeds alle trainingorders manueel instellen. Is dit normaal?
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Avado
Team Manager

Post by Avado »

el stino wrote:
Avado wrote:Vanaf welke leeftijd stijgt de fitheid van een GK nog maar met 10% ? Vergeet het steeds en het topic waar ik het eerder vroeg bestaat niet meer.
vanaf 32 jaar :wink:
Bedankt, had al het vermoeden.. maar nu weet ik het weer zeker.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Gilles111
Team President

Post by Gilles111 »

Vnaf welke leeftijd krijgen spelers 15% bij ?
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Gilles111 wrote:Vnaf welke leeftijd krijgen spelers 15% bij ?
21 jaar
Image
Isis

Post by Isis »

Lord Vegeta wrote:Ik heb gisteren een nieuwe trainer aangeworven die momenteel slechts 26% heeft. Maar wanneer ik op automatisch druk bij het trainen blijven alle skills in het rood. Toch zijn er nog vele skills ongetraind. Met andere woorden ik moet steeds alle trainingorders manueel instellen. Is dit normaal?
Het kan idd dat slechte trainers niet automatisch kunnen trainen. Ofwel verkeerd trainen. Voorlopig manueel doen dus ;-)
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Isis wrote:
Lord Vegeta wrote:Ik heb gisteren een nieuwe trainer aangeworven die momenteel slechts 26% heeft. Maar wanneer ik op automatisch druk bij het trainen blijven alle skills in het rood. Toch zijn er nog vele skills ongetraind. Met andere woorden ik moet steeds alle trainingorders manueel instellen. Is dit normaal?
Het kan idd dat slechte trainers niet automatisch kunnen trainen. Ofwel verkeerd trainen. Voorlopig manueel doen dus ;-)
Mijn trainer heeft nu 46% klasse en ik moet nog steeds alles manueel doen :(
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”